Mededeling

Collapse
No announcement yet.

S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    M Performance ophanging. Da's een goed gedacht! Dan laat ik al die echte M's een poepje ruiken met hun gewone M ophanging!
    Ben niet zo voor een roetkont

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
      Ben niet zo voor een roetkont
      Uit de uitlaat van mijn moderne hoog technologisch direct ingespoten common-rail turbo diesel met partikelfilter komen minder zwarte partikels dan uit die CO2 brakende zuipbak van u hoor.

Comment

Uit de uitlaat van mijn moderne hoog technologisch direct ingespoten common-rail turbo diesel met partikelfilter komen minder zwarte partikels dan uit die CO2 brakende zuipbak van u hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
          Ge moet u niet schamen. Ge betaalt genoeg aan taxen, dus ge moogt vervuilen.

Comment

Ge moet u niet schamen. Ge betaalt genoeg aan taxen, dus ge moogt vervuilen.

Comment

Het is wat kort door de bocht. Maar ik vind wel dat ie ergens een punt heeft. Als je zo'n echte M hebt dan wil je dat toch eens regelmatig op z'n staart trappen denk ik. Als je niet regelmatig eens 't circuit of kalmere minder verkeersdrukke oorden opzoekt, dan zou ik m'n kas fameus opvreten in zo'n echte M op onze Vlaamse wegennet.
              Ik heb ooit een week rondgereden met een 335d (waarschijnlijk met M-Pack en sportvering)
              Alleen als je vrijwel vanuit stilstand een autostradeoprit oprijdt, dan kan je ca 6 seconden plankgas geven.

Met een M3 wordt dat waarschijnlijk 5 seconden, want dan zit je vrijwel aan 120 km/h.
              Na een dag of 2 was ik het eigenlijk beu, en stoorde ik me meer aan de beenharde ophanging en de 19' velgen.
              De zwarte dakhemel gaf me een claustrofobisch gevoel.
              Enfin, na een week ikke content terug in mijn buske.
              Het was leuk, maar niet iets waar ik mijn centen aan zou uitgeven.

Comment

• Deze vandaag gespot. Hele mooie 525d wel in slechte staat... en het verkeerde logo achteraan... Eingelijk heb ik er compassie mee . Je hebt een schitterende E39, compleet M tech, exclusieve kleur, 6 cyl diesel en dan nog niet tevreden zijn.

The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                BMW F10 520da 2012
                MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Met een recente nummerplaat, typisch.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                    Ik heb ooit een week rondgereden met een 335d (waarschijnlijk met M-Pack en sportvering)
                    Alleen als je vrijwel vanuit stilstand een autostradeoprit oprijdt, dan kan je ca 6 seconden plankgas geven.

Met een M3 wordt dat waarschijnlijk 5 seconden, want dan zit je vrijwel aan 120 km/h.
                    Na een dag of 2 was ik het eigenlijk beu, en stoorde ik me meer aan de beenharde ophanging en de 19' velgen.
                    De zwarte dakhemel gaf me een claustrofobisch gevoel.
                    Enfin, na een week ikke content terug in mijn buske.
                    Het was leuk, maar niet iets waar ik mijn centen aan zou uitgeven.
                    Dit is eigenlijk een geheel andere discussie, maar als voor jou een "zwaardere" motor gelijk staat met enkel hard rijden of snel optrekken dan mis je voor mij toch een stuk.
                    Zo een motor (bv uw 335d). Heeft wel een pak andere qualiteiten . De souplesse en de elasticiteit zijn echt wel markant tov hun kleinere broers.
                    Ikzelf kom van een gekietelde 120d met een kleine 210 wisselende ponies en 450 newtoniaanse meters.. al mooie en ruim voldoende waardes toch? Wel dat vervalt in het niets tov van mijn huidige wagen (335i).
                    Als ik nu terug rijdt met de 120 d voelt alles kort stroef jerky en bokkig aan. De 335i is een waar genot. Dat is precies een elastiek. In 4e versnelling rijdt ik daar heel het stad met rond zonder dat ie eenmaal bijt, schokt of jerky aanvoelt.
                    En ja hij kan ook hard als het moet...
                    But then again.. andere discussie...

Sent from my HTC One using Tapatalk

Comment

• Een 1 4-cilinder Diesel vergelijken met een 3 6-cilinder Benzine Turbo, dat is inderdaad een hemelsbreed verschil.

Nu, getunede Pk's zijn niet zo aangenaam als de originele, en Diesel is nu eenmaal anders.

Maar ga op de weg eens een vergelijking maken tussen een 335i en een M3. Voor mij zou die M3 geen meerwaarde hebben. Waarschijnlijk is dat onderstel toch te hard om een paar uur aan een stuk mee te rijden.

Comment

• Ge kunt u beter ergeren aan mensen die een premium hebben/kopen zonder lederen zetels. DAT versta ik ten minste.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                          Ge kunt u beter ergeren aan mensen die een premium hebben/kopen zonder lederen zetels. DAT versta ik ten minste.
                          In m'n vorige auto (BMW E46) had ik leder genomen. Nu in de E91 bewust niet. Ik vind lederen zetels niet echt interessant, zeker niet als je bij een sportpakketje die zalige half alcantara zetels krijgt.

Comment

• S-line, M-pack, AMG -pack en consoorten...

Ik hou wel van het leder tegen m'n billen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                              Ik hou wel van het leder tegen m'n billen.
                              Draag jij geen broek ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                Draag jij geen broek ?
                                Misschien een kort broekje hé.

Comment

Met een recente nummerplaat, typisch.
                                  Ik weet niet wat er met de auto aan de hand is... Daar stond een tijdje terug een oudere nummerplaat op . Er is vanalles mis mee... Geregeld staat de motorkap open ed...
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                                    Ik weet niet wat er met de auto aan de hand is... Daar stond een tijdje terug een oudere nummerplaat op . Er is vanalles mis mee... Geregeld staat de motorkap open ed...
                                    Z'n powerbox (50 euro / eBay) komt misschien altijd los?

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xKoSai Bekijk Berichten

't Is wel een mooie met dat M-pakje!

Comment

Working...
                                        X