Mannen vecht ulle vete in den privé uit, nu maakt ge allebei uwe naam belachelijk...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Software upgrade F20/21/30/31 16d (2.0 engine) to 18d NOW POSSIBLE @ ATH !
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ATH Bekijk BerichtenVooraleer wij geen werk meer gaan hebben gaat ge de fiscus toch nog ne keer of 4-5 op ons af moeten sturen ze Bruno :-)
Ge weet nu toch al hoe het moet é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk BerichtenKijk... een begrijpend lezer
Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk BerichtenIk veronderstel als het zo was, dat ze die andere 2 liters (318d, 320d) ook kunnen tunen, in plaats van alleen de 316d.
Maar zal aandachtiger lezen vanaf nu
Comment
-
Ik bedoelde het niet schimpend general K.
Ik bedoelde dat iemand, tussen al het slijk gooien door, correct had opgemerkt dat het hier nog steeds om omwegen gaat met behulp van een Powerbox.
Je weet wel die dingen waar elke tuner 5 jaar geleden op afgaven dat het vergif was ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk BerichtenHij is inderdaad beter in het schrijven van anonieme brieven dan filesBMW X5 45e
Comment
-
-
Interessant gegeven uit http://www.autoforum.be/showthread.p...uto-tune-Heinz
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenBeste vrienden en klanten van Auto Tune Heinz,
Sta mij toe mij even voor te stellen,voor wie mij nog niet kent, mijn naam is Bruno Lermusiau, automobielingenieur van opleiding en de voorbije 6 jaar was ik de hoofdingenieur bij Auto Tune Heinz. Als hoofdingenieur heb ik niet alleen alle automotive ontwikkelingen gedaan, maar ook alle individuele tuningen uitgevoerd voor ALLE klanten van Auto Tune Heinz.
Door een klein meningsverschil met de directie heb ik mijn samenwerking met Auto Tune Heinz stopgezet
Ik wil bij deze zeggen dat alle mensen wiens wagen ik de voorbije 6 jaar getuned heb ( de meesten kennen mij ondertussen wel persoonlijk ) van harte welkom zijn bij mij voor elke vorm van garantie voor hun tuning nl upgrade naar een volgende stage, hertuning na update door de dealer of origineel zetten voor verkoop. Deze prestaties zijn uiteraard allemaal gratis zoals beloofd bij de aankoop van de tuning ! Aangezien ik de tuning heb uitgevoerd en alle originele - en tuningfiles heb bijgehouden kan je best bij mij langskomen op mijn vermogenstestbank daar ze bij Auto Tune Heinz tijdelijk zonder ingenieur zitten.
Voor meer info kan je mij steeds bereiken op xxxxxxxxxxxxxxx
Bruno Lermusiau
".....klein meningsverschil "
"......en alle originele - en tuningfiles heb bijgehouden kan je best bij mij langskomen........"
Dank voor deze "bekentenis" : de files behoren dus toe aan ATH en zijn nog steeds hun intellectueel eigendomsrecht (heeft gelukkig niets met de kwaliteit te maken).
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenZoals reeds gezegd , hier wordt geen reclame gemaakt voor niemand en ook over niemand slecht gesproken , deze post is enkel bedoeld voor de 9700 mensen wiens auto ik de voorbije 6 jaar getuned heb , jij hoort daar niet bij .Het is informatief bedoeld , niemand wordt verplicht
Pittig detail : het aantal door een bepaald "ex-ATH-(HOOFD)ingenieur" verklikte/verraden nummerplaten aan het parket van Gent is ook 9700. Toeval ?
Comment
-
Allé, de bloempotten komen uit de kast, straks de kasseien?
Bij het verlaten van een bedrijf, alle files meenemen en gebruiken bij je nieuw bedrijf is diefstal. Adreslijsten horen daar ook bij. Dit staat in 99% van de arbeidscontracten.
Ik snap niet dat ATH hier geen zaak van gemaakt heeft.
Meestal is het moeilijk zo iets te bewijzen, maar hier staan de bewijzen gewoon op het forum. Is er een advokaat in de zaal?
Enfin, beide bedrijven lijken me gangsterpraktijken er op na te houden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenEnfin, beide bedrijven lijken me gangsterpraktijken er op na te houden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenAllé, de bloempotten komen uit de kast, straks de kasseien?
Bij het verlaten van een bedrijf, alle files meenemen en gebruiken bij je nieuw bedrijf is diefstal. Adreslijsten horen daar ook bij. Dit staat in 99% van de arbeidscontracten.
Ik snap niet dat ATH hier geen zaak van gemaakt heeft.
Meestal is het moeilijk zo iets te bewijzen, maar hier staan de bewijzen gewoon op het forum. Is er een advokaat in de zaal?
Enfin, beide bedrijven lijken me gangsterpraktijken er op na te houden....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenIk denk dat kort na het vertrek van Bruno, ATH andere kopzorgen had.
Ik snap niet goed dat er nu nog mensen zijn, ondanks het wettelijk verbod, die hun voertuig door die HOOFDingenieur onder handen laten nemen.
In het verleden heeft dus een zekere HOOFDingenieur ZIJN EIGEN KLANTEN VERRADEN !!!!!!!!!!!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk BerichtenEn jij bent een van die klanten?
Comment
-
Ik vind het wel wat raar dat TK ,Dvx en BR aanvalt maar niks scheef zegt tegen of over ATH. Of is ATH en TK dezelfde?
sowieso ik tune niks nimeer, mijn goesting is over. Ik koop mij wel een Porsche da gaat van zijn eigen vooruit.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenIk vind het wel wat raar dat TK ,Dvx en BR aanvalt maar niks scheef zegt tegen of over ATH. Of is ATH en TK dezelfde?
sowieso ik tune niks nimeer, mijn goesting is over. Ik koop mij wel een Porsche da gaat van zijn eigen vooruit.
Ze moeten mekaar toch kennen en TK moet toch Bruno haten voor iets persoonlijks.
Kben wel benieuwd wat als ik juist ben.
Comment
Comment