Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Software upgrade F20/21/30/31 16d (2.0 engine) to 18d NOW POSSIBLE @ ATH !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Mannen vecht ulle vete in den privé uit, nu maakt ge allebei uwe naam belachelijk...
    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ATH Bekijk Berichten
      Vooraleer wij geen werk meer gaan hebben gaat ge de fiscus toch nog ne keer of 4-5 op ons af moeten sturen ze Bruno :-)
      Ge weet nu toch al hoe het moet é
      Hij is inderdaad beter in het schrijven van anonieme brieven dan files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Odan.be Bekijk Berichten
        Kijk... een begrijpend lezer
        Sorry heb voor 1 keer niet het hele topic deftig doorlezen.

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
        Ik veronderstel als het zo was, dat ze die andere 2 liters (318d, 320d) ook kunnen tunen, in plaats van alleen de 316d.
        Klopt idd ja, al ben ik niet zo mee met "chiptjoening" voor BMW sinds de E46

Maar zal aandachtiger lezen vanaf nu

Comment

Ik bedoelde het niet schimpend general K.
          Ik bedoelde dat iemand, tussen al het slijk gooien door, correct had opgemerkt dat het hier nog steeds om omwegen gaat met behulp van een Powerbox.
          Je weet wel die dingen waar elke tuner 5 jaar geleden op afgaven dat het vergif was ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
            Hij is inderdaad beter in het schrijven van anonieme brieven dan files
            knal
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              knal
              TK is going hard!

Comment

De uitval van Bruno zit blijkbaar diepgeworteld:

Wel jammer dat er direct een grimmige sfeer het topic komt ingeslopen, hoewel ATH gewoon een bericht de wereld wil insturen zoals andere chiptuners op dit forum al hebben gedaan.

Comment

Nu moet ik me toch wel even excuseren bij Bruno. Hij is géén ingenieur. Hij is hoofdingenieur. Sorry dat ik steeds de titel "ingenieur" aanhaalde ipv hoofdingenieur.

Comment

Interessant gegeven uit http://www.autoforum.be/showthread.p...uto-tune-Heinz

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                    Beste vrienden en klanten van Auto Tune Heinz,

Sta mij toe mij even voor te stellen,voor wie mij nog niet kent, mijn naam is Bruno Lermusiau, automobielingenieur van opleiding en de voorbije 6 jaar was ik de hoofdingenieur bij Auto Tune Heinz. Als hoofdingenieur heb ik niet alleen alle automotive ontwikkelingen gedaan, maar ook alle individuele tuningen uitgevoerd voor ALLE klanten van Auto Tune Heinz.

Door een klein meningsverschil met de directie heb ik mijn samenwerking met Auto Tune Heinz stopgezet

Ik wil bij deze zeggen dat alle mensen wiens wagen ik de voorbije 6 jaar getuned heb ( de meesten kennen mij ondertussen wel persoonlijk ) van harte welkom zijn bij mij voor elke vorm van garantie voor hun tuning nl upgrade naar een volgende stage, hertuning na update door de dealer of origineel zetten voor verkoop. Deze prestaties zijn uiteraard allemaal gratis zoals beloofd bij de aankoop van de tuning ! Aangezien ik de tuning heb uitgevoerd en alle originele - en tuningfiles heb bijgehouden kan je best bij mij langskomen op mijn vermogenstestbank daar ze bij Auto Tune Heinz tijdelijk zonder ingenieur zitten.

Voor meer info kan je mij steeds bereiken op xxxxxxxxxxxxxxx
                    Bruno Lermusiau
                    Ik citeer :

".....klein meningsverschil "
                    "......en alle originele - en tuningfiles heb bijgehouden kan je best bij mij langskomen........"

Dank voor deze "bekentenis" : de files behoren dus toe aan ATH en zijn nog steeds hun intellectueel eigendomsrecht (heeft gelukkig niets met de kwaliteit te maken).

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                    Zoals reeds gezegd , hier wordt geen reclame gemaakt voor niemand en ook over niemand slecht gesproken , deze post is enkel bedoeld voor de 9700 mensen wiens auto ik de voorbije 6 jaar getuned heb , jij hoort daar niet bij .Het is informatief bedoeld , niemand wordt verplicht
                    Aan allen die dachten dat het getal "9700" een verzonnen "waarde" was in vorige discussies. Nu horen jullie het eens van een ander !

Pittig detail : het aantal door een bepaald "ex-ATH-(HOOFD)ingenieur" verklikte/verraden nummerplaten aan het parket van Gent is ook 9700. Toeval ?

Comment

Allé, de bloempotten komen uit de kast, straks de kasseien?

Bij het verlaten van een bedrijf, alle files meenemen en gebruiken bij je nieuw bedrijf is diefstal. Adreslijsten horen daar ook bij. Dit staat in 99% van de arbeidscontracten.

Ik snap niet dat ATH hier geen zaak van gemaakt heeft.
                      Meestal is het moeilijk zo iets te bewijzen, maar hier staan de bewijzen gewoon op het forum. Is er een advokaat in de zaal?

Enfin, beide bedrijven lijken me gangsterpraktijken er op na te houden....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                        .......niet enkel die beide

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                          Allé, de bloempotten komen uit de kast, straks de kasseien?

Bij het verlaten van een bedrijf, alle files meenemen en gebruiken bij je nieuw bedrijf is diefstal. Adreslijsten horen daar ook bij. Dit staat in 99% van de arbeidscontracten.

Ik snap niet dat ATH hier geen zaak van gemaakt heeft.
                          Meestal is het moeilijk zo iets te bewijzen, maar hier staan de bewijzen gewoon op het forum. Is er een advokaat in de zaal?

Ik denk dat kort na het vertrek van Bruno, ATH andere kopzorgen had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                            Ik denk dat kort na het vertrek van Bruno, ATH andere kopzorgen had.
                            9700 nummerplaten verlinken, die nota bene door de HOOFDingenieur ZELF "getjoend" werden (of een poging tot een goede tjoening...) !

Ik snap niet goed dat er nu nog mensen zijn, ondanks het wettelijk verbod, die hun voertuig door die HOOFDingenieur onder handen laten nemen.

In het verleden heeft dus een zekere HOOFDingenieur ZIJN EIGEN KLANTEN VERRADEN !!!!!!!!!!!!!!

Comment

En jij bent een van die klanten?

Comment

en staat dat zwart op wit?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Paribu Bekijk Berichten
                                  En jij bent een van die klanten?
                                  Neen dat kan ni omdat hij anders in den bak zou zitten nu....

Comment

Ik vind het wel wat raar dat TK ,Dvx en BR aanvalt maar niks scheef zegt tegen of over ATH. Of is ATH en TK dezelfde?

sowieso ik tune niks nimeer, mijn goesting is over. Ik koop mij wel een Porsche da gaat van zijn eigen vooruit.
                                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                      Ik vind het wel wat raar dat TK ,Dvx en BR aanvalt maar niks scheef zegt tegen of over ATH. Of is ATH en TK dezelfde?

sowieso ik tune niks nimeer, mijn goesting is over. Ik koop mij wel een Porsche da gaat van zijn eigen vooruit.
                                      Ik vind ook wel dat tuningkid precies veel persoonlijke aanvallen doet op Bruno, en ook veel commentaar richt op DVX. (Londerzeel en Willebroek liggen ook nie ver van mekaar..)
                                      Ze moeten mekaar toch kennen en TK moet toch Bruno haten voor iets persoonlijks.

Kben wel benieuwd wat als ik juist ben.

Comment

Ondertussen is het zelf Willebroek en Willebroek.

Comment

• Comment

Working...
                                          X