Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Software upgrade F20/21/30/31 16d (2.0 engine) to 18d NOW POSSIBLE @ ATH !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Comment

• en die soap blijft maar duren...
      2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
        en die soap blijft maar duren...
        Tis gelijk 'mooi en meedogeloos' , same shit over and over again.
        2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Een auto is voor velen onder ons toch wel onze baby.. om het zo te zeggen. Iets waar veel passie, trots en ook geld insteekt. Daarom verwachten de meesten onder ons ook dat als hier mensen aan sleutelen, dat dat met professionaliteit gedaan wordt. Maar als ik dit dan een beetje volg... dan is de professionaliteit ver zoek lijkt me. Ik vind dat een goede instelling niet alleen thuis hoort in de shop, maar tegenwoordig zéker ook op social media waar alles zo lekker publiek en openbaar is. Ik ben vast niet de enige die zo denkt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
            'Thuis' is er niets tegen.

E30SHOP.be
            - Alles voor uw BMW E30.
            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

• zo een grappige post Bruno!
              eerst zelf den boel in gang steken en dan 2 zo`n GIFjes posten.
              Hilarisch!

Sent from my V370 using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Wie is hier Ridge?

Comment

• Toch even reageren hier: de op pagina 2 genoemde 1.4TSI is van mij, en er is inderdaad bij het tunen door ATH iets fout gegaan. Wat precies was niet meteen duidelijk, Heinz heeft een paar dingen geprobeerd om het op te lossen. Dat is niet gelukt, EPC lampje bleef branden, hoewel de auto perfect reed. Toen is er tussen Heinz en mij een communicatieprobleem ontstaan, waardoor ik, ten onrechte blijkt, zelf naar een oplossing op zoek moest. Daarop heb ik BRP aangeschreven of zij er evt eens konden/wilden naar kijken (zonder te weten wat er vroeger tussen Bruno en Heinz gebeurd is, en eigenlijk weten we het nog niet maar duidelijk is wel dat er iets gebeurd is). Bruno heeft mij toen teruggemaild dat zij ook niets konden doen zolang de wagen niet terug origineel stond en het EPC-lampje weg was. Het communicatieprobleem met ATH is kort daarop opgelost en Heinz heeft zonder problemen en heel vriendelijk zijn verantwoordelijkheid genomen en mij naar de verdeler laten gaan voor een nieuwe ecu, volledig op zijn kosten, vervangwagen en al. Dus ja, er is iets fout gelopen bij het programmeren, maar je hoort me geen kwaad woord over Heinz zeggen: het probleem is professioneel opgelost.
                  Ik vind het wel het jammer en beneden alle peil dat mijn geval gebruikt ( misbruikt?)wordt in dergelijk moddergevecht...

Verder wens ik me niet in deze discussie te mengen maar dit moest even gezegd...
                  Last edited by fstsven; 09/01/2014, 08:08.
                  2016 PEUGEOT 308sw GT-line 1.6 BlueHdi bleu magnetique
                  2016 PEUGEOT 2008 allure 1.2 cleartec 110 gris artense

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Wie is hier Ridge?
                    Sorry maar zo ver ben ik daar ni in thuis, als mijn vrouw begint te kijken trap ik het af.
                    2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• ok, dan mag jij Brooke zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fstsven Bekijk Berichten
                        Toch even reageren hier: de op pagina 2 genoemde 1.4TSI is van mij, en er is inderdaad bij het tunen door ATH iets fout gegaan. Wat precies was niet meteen duidelijk, Heinz heeft een paar dingen geprobeerd om het op te lossen. Dat is niet gelukt, EPC lampje bleef branden, hoewel de auto perfect reed. Toen is er tussen Heinz en mij een communicatieprobleem ontstaan, waardoor ik, ten onrechte blijkt, zelf naar een oplossing op zoek moest. Daarop heb ik BRP aangeschreven of zij er evt eens konden/wilden naar kijken (zonder te weten wat er vroeger tussen Bruno en Heinz gebeurd is, en eigenlijk weten we het nog niet maar duidelijk is wel dat er iets gebeurd is). Bruno heeft mij toen teruggemaild dat zij ook niets konden doen zolang de wagen niet terug origineel stond en het EPC-lampje weg was. Het communicatieprobleem met ATH is kort daarop opgelost en Heinz heeft zonder problemen en heel vriendelijk zijn verantwoordelijkheid genomen en mij naar de verdeler laten gaan voor een nieuwe ecu, volledig op zijn kosten, vervangwagen en al. Dus ja, er is iets fout gelopen bij het programmeren, maar je hoort me geen kwaad woord over Heinz zeggen: het probleem is professioneel opgelost.
                        Ik vind het wel het jammer en beneden alle peil dat mijn geval gebruikt ( misbruikt?)wordt in dergelijk moddergevecht...

Verder wens ik me niet in deze discussie te mengen maar dit moest even gezegd...

En zo blijkt dat een verhaal altijd twee kanten heeft.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                          En zo blijkt dat een verhaal altijd twee kanten heeft.
                          Neen , drie kanten zelfs, zijnde :

Oorspronkelijk geplaatst door fstsven Bekijk Berichten
                          .......paar dingen geprobeerd om het op te lossen. Dat is niet gelukt, EPC lampje bleef branden, ..........BRP aangeschreven ..........
                          Bruno heeft mij toen teruggemaild dat zij ook niets konden doen zolang de wagen niet terug origineel stond ...
                          Blijkt dat ATH én die HOOFDingenieur er natuurlijk allebei NIETS van kennen. "EPC" heeft niets met software te maken, maar dat leren ze je niet op je hollandse ingenieursschool hé BrunoL.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                            Neen , drie kanten zelfs, zijnde :

Blijkt dat ATH én die HOOFDingenieur er natuurlijk allebei NIETS van kennen. "EPC" heeft niets met software te maken, maar dat leren ze je niet op je hollandse ingenieursschool hé BrunoL.
                            waarom zou de epc niets met software te maken hebben?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichten
                              waarom zou de epc niets met software te maken hebben?
                              Als uw EPC niet uitgaat/blijft oplichten is uw hardware defect, en niet de software. Dus ECU vervangen/repareren.

Maar buiten wat files van mekaar kopiëren/verduisteren zijn de HOOFDingenieurs en andere zelfverklaarde wetenschappers enkel geïnteresseerd in verboden praktijken.

Comment

Als uw EPC niet uitgaat/blijft oplichten is uw hardware defect, en niet de software. Dus ECU vervangen/repareren.

Maar buiten wat files van mekaar kopiëren/verduisteren zijn de HOOFDingenieurs en andere zelfverklaarde wetenschappers enkel geïnteresseerd in verboden praktijken.
                                OMG!!!
                                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door fstsven Bekijk Berichten
                                  Vindt het jammer dat je je persoonlijk aangesproken voelt, het ging wat mij betreft helemaal niet over jou en denk zelfs dat ze het bij ATH ook over iemand anders hadden hoor, in je onderschrift staat dat je een octavia hebt en op pagina 1 stond toch denk ik duidelijk dat het over een audi ging, maar dan weten we in elk geval al dat jij niet de enige bent met exact dit probleem na een chipkuur bij ATH.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                    zo een grappige post Bruno!
                                    eerst zelf den boel in gang steken en dan 2 zo`n GIFjes posten.
                                    Hilarisch!

ik steek niets in gang , ik geniet gewoon van de show ( waar jij overigens goed aan bijdraagt, waarvoor mijn dank )

Comment

"EPC" heeft niets met software te maken, maar dat leren ze je niet op je hollandse ingenieursschool hé BrunoL.
                                      sorry, maar nergens in mijn posts heb ik iets over een EPC lampje geschreven, van het probleem met de skoda en EPC lampje weet ik niets, heb ik ook helemaal niets mee te maken, die auto heb ik nooit gezien en is hier nooit geweest, heb er ook nergens naar verwezen of over gesproken dus waarom sleur je mij hier dan weer bij ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                        ik steek niets in gang , ik geniet gewoon van de show ( waar jij overigens goed aan bijdraagt, waarvoor mijn dank )
                                        dat is graag gedaan!
                                        ik moest jou nog bedanken voor de Cava en de RedBull!

Comment

• Wow, het is gewoon onwaarschijnlijk dat zaakvoerders zulks een moddergevecht houden op een openbaar forum. Thanks for het amusement. Ik snap perfect dat iemand zijn wagen wil laten chippen, maar ik zou nooit ofte nooit zaken binnen stappen die zich zo belachelijk maken als hier...

Comment

Working...
                                          X