Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Software upgrade F20/21/30/31 16d (2.0 engine) to 18d NOW POSSIBLE @ ATH !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ATH Bekijk Berichten
    wij hebben die namelijk express er laten inzitten
    dus je laat die jongen betalen voor die eruit te halen, maar je laat hem erin, pure oplichting !!

ps staat hier toevallig ook een 1.4 tsi met gloednieuwe computer in, 2 keer raden wie zijn oude ecu kapot heeft gemaakt, maar enfin na lang aandringen hebben jullie hem een nieuwe betaald, dat is toch al iets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
      Ik vind dat tuningkid deze moet fluiten
      ik eigenlijk ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
        dus je laat die jongen betalen voor die eruit te halen, maar je laat hem erin, pure oplichting !!

ps staat hier toevallig ook een 1.4 tsi met gloednieuwe computer in, 2 keer raden wie zijn oude ecu kapot heeft gemaakt, maar enfin na lang aandringen hebben jullie hem een nieuwe betaald, dat is toch al iets
        gevaarlijk spelletje dat je speelt Bruno IMO. Er kan over elke tuner veel slechte dingen verteld worden en zo wat willekeurig slijk gooien is nu niet bepaald sterk.
        BMW X5 45e

Comment

omdat wij geen powerboxen doen !

..., ik heb de fout in jullie file al gevonden

Bruno, laat het toch gewoon zo. Ieder zijn ding zoals menig onder ons zeggen.
          Wat zin heeft dit?
          Nu schrijf je gewoon dat je in hun file bezig bent. OOK not done he...

Stop nu eens allemaal met elkaar af te breken. Ook wij worden meermaals afgebroken en plots wordt het zelf aangeboden.
          MIJN goede voornemens 2014: pease baby!

Comment

Bruno ik ga het nogmaals herhalen, ge moet u echt beter informeren hoor.
            Ten eerste is die klant helemaal niet gekomen om zijn snelheidsbegrenzer eruit halen. Hij is zijn auto komen tunen bij ons en vroeg of we zijn begrenzer op 270km/h er dan ook konden uithalen omdat hij graag meer dan 300km/h wou rijden ( wat wij hem dus afgeraden hebben met zijn diesel)

die 1.4 tsi hebben wij idd getuned maar er is iets verkeerd gelopen tijdens het programeren. De ecu was niet kapot, auto reed perfect maar moteur lampje bleef branden. Eerlijkheidshalve hebben we die klant dus een nieuwe ECU betaald, geen idee wat daar zo verkeerd aan is :-)

Gelukkig kan jij zo goed overdrijven , ineens hoor ik niks meer van de Porsche :-)
            Hoe sommige mensen uw verzinsels soms blijven geloven ... niet te begrijpen eigenlijk...
            Laten we idd een voorbeeld nemen aan DVX, want jij valt toch telkens door de mand.
            Beste wensen iedereen :-)
            Last edited by ; 07/01/2014, 19:43.

Comment

Bruno ik ga het nogmaals herhalen, ge moet u echt beter informeren hoor.
              Ten eerste is die klant helemaal niet gekomen om zijn snelheidsbegrenzer eruit halen. Hij is zijn auto komen tunen bij ons en vroeg of we zijn begrenzer op 270km/h er dan ook konden uithalen omdat hij graag meer dan 300km/h wou rijden ( wat wij hem dus afgeraden hebben met zijn diesel)
              strange, die klant vertelde toch iets helemaal anders, btw er iets niets mis met 300km/h rijden met een 335D, indien goed getuned kan dat geen kwaad ;-)

Comment

daar zit dus het verschil tussen u en ons
                jij overdrijft graag, wij houden het soms liever iets veiliger (als je weet dat die klant ALTIJD op koude motor plankgas geeft en soms 2u aan een stuk in Duitsland meer dan 300km/h rijdt )
                En we hebben precies gelijk gekregen want zijn begrenzer was er maar net uit en zijn turbo was er al aan.

Maar ik ben toch blij dat we het eens zijn dat je er serieus naast zat met de Porsche :-) :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Nu schrijf je gewoon dat je in hun file bezig bent. OOK not done he...

Stop nu eens allemaal met elkaar af te breken. Ook wij worden meermaals afgebroken en plots wordt het zelf aangeboden.
                  MIJN goede voornemens 2014: pease baby!

Over schrijven gesproken........ peace.

Maar ja, teksten en files correct schrijven is niet iedereen gegeven hé...........

Comment

De ketel verwijt de pot !

Comment

Laten we idd een voorbeeld nemen aan DVX, want jij valt toch telkens door de mand.
                      Beste wensen iedereen :-)
                      Zolang hij jullie files keurig op tijd betaald moeten hier inderdaad een voorbeeld aan nemen !

Comment

Stel dat je hier de eerste keer komt kijken omdat je een f20/21 (of eender welke auto) eventueel wil laten chippen en je leest dit allemaal. Dan hoeft het toch allemaal niet meer?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cooper s Bekijk Berichten
                          Stel dat je hier de eerste keer komt kijken omdat je een f20/21 (of eender welke auto) eventueel wil laten chippen en je leest dit allemaal. Dan hoeft het toch allemaal niet meer?
                          Sterker, het is zelfs verboden !

Comment

Het is idd niet gemakkelijk als er 1 tuner is die niets liever doet dan al de andere tuners afbreken. En daarin zoveel tijd steekt door foto's te gaan opzoeken om zijn gelijk toch maar te kunnen proberen bewijzen (en er dan ongelofelijk naast zit en je hem niet meer hoort)
                            Wij hebben dit topic gestart met de bedoeling om de mensen te informeren wat er nu mogelijk is met de f-series. Dus logisch dat we onze winkel wel even mogen verdedigen als er hierop onmiddellijk wordt aangevallen (altijd door dezelfde natuurlijk)
                            Hopelijk is dit nu afgerond en kunnen we verder gaan met de oorspronkelijke bedoeling
                            sportieve groeten

ps : om nog maar even Bruno zijn achterbaksheid aan te tonen, check zijn post van die Porsche maar even die hij zonet snel even gewijzigd heeft om geen gezichtsverlies te lijden :-) wat een printscreen die ik toevallig genomen hebv toch allemaal niet kan doen :-)
                            Last edited by ; 07/01/2014, 20:27.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                              Over schrijven gesproken........ peace.

Maar ja, teksten en files correct schrijven is niet iedereen gegeven hé...........
                              Zolang hij jullie files keurig op tijd betaald moeten hier inderdaad een voorbeeld aan nemen !
                              BetaalT als ik zo vrij mag zijn. Wij draaien dagen van +14u.Mag ik eens iets fout schrijven? Of is dit ook strafrechtelijk te vervolgen?

Wat de aankoop van files betreft... ZUCHT.
                              Enig bewijs om uw nonsens te staven?

Files schrijven of files kopen? Wat is het nu eigelijk?

PEACE BABY! :-)
                              Als het u belieft...

Comment

ps : om nog maar even Bruno zijn achterbaksheid aan te tonen, check zijn post van die Porsche maar even die hij zonet snel even gewijzigd heeft om geen gezichtsverlies te lijden :-) wat een printscreen die ik toevallig genomen hebv toch allemaal niet kan doen :-)
                                Linkje?

Comment

) wat een printscreen die ik toevallig genomen hebv toch allemaal niet kan doen :-)

Opletten heden ten dage met de wet op privacy .

Comment

Wat de aankoop van files betreft... ZUCHT.
                                    Enig bewijs om uw nonsens te staven?
                                    Bel eens met Heinz zelf bijvoorbeeld.

Comment

Files schrijven of files kopen? Wat is het nu eigelijk?
                                      Het is files kopen. Files schrijven was bedoeld als metafoor.

Comment

De zin om ooit een auto te laten tunen is bij deze helemaal weg.
                                        Nog erger dan maffia als je dit hier leest, of is het een kindertuin.

Een beenhouwer die concurreert met zijn dorpsgenoot doet dit door elke dag vers vlees in de etalage te leggen, en betere pensen te maken. Hij praat amper over zijn dorpsgenoot, en zal zeker niet beginnen roddelen of beweren dat de ander kattevoer in zijn stoofvlees mengt.

Comment

bel eens met heinz zelf bijvoorbeeld.
                                          zucht.

Comment

Working...
                                          X