Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Software upgrade F20/21/30/31 16d (2.0 engine) to 18d NOW POSSIBLE @ ATH !
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Coollemon Bekijk BerichtenWow, het is gewoon onwaarschijnlijk dat zaakvoerders zulks een moddergevecht houden op een openbaar forum. Thanks for het amusement. Ik snap perfect dat iemand zijn wagen wil laten chippen, maar ik zou nooit ofte nooit zaken binnen stappen die zich zo belachelijk maken als hier...
Comment
-
snap ook niet goed dat ze elkaar in het openbaar zo persoonlijk aanvallen
mijn eerste fiesta 1.4tdci heb ik in 2006 bij Heinz laten chippen en was er heel content van
intercooler op mijn focus heb ik bij Dvx laten steken ook heel correcte mensen daar, niets van te klagen
bij br-performance heb ik nog geen ervaring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichtenmijn eerste fiesta 1.4tdci heb ik in 2006 bij Heinz laten chippen en was er heel content van
bij br-performance heb ik nog geen ervaring
Comment
-
Discussies voeren en beschuldigingen naar elkaar gooien op een openbaar forum. Dat moeten zeer professionele zaken zijn..
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichtenmijn eerste fiesta 1.4tdci heb ik in 2006 bij Heinz laten chippenOorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenDie Fiesta heb ik voor jou getuned , doet me alvast plezier te horen dat je er tevreden van was ;-)
Ik vermoed dat de eigenaar hier niet mee tevreden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenDie Fiesta heb ik voor jou getuned , doet me alvast plezier te horen dat je er tevreden van was ;-)
Klacht zou gaan over laster en eerroof, en diefstal van bedrijfsgegevens.
En wat nu hier op het forum verschijnt tart elke verbeelding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk BerichtenVoor zij die het zich afvragen: ik werk niet bij DVX
Zij doen (terecht) niet mee aan heel deze voorstelling.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenIndien ik zaakvoerder was bij ATH, dan had jij meer advokaten achter uw reet dan klanten in uw werkplaats.
Klacht zou gaan over laster en eerroof, en diefstal van bedrijfsgegevens.
En wat nu hier op het forum verschijnt tart elke verbeelding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk BerichtenGroot gelijk. Het zou mijn keuze toch beïnvloeden als ik mijn auto in Willebroek wil laten chippen...
Comment
-
En gij rijdt nog gerust rondt?
Als die hoofdingenieur daar ook eens buitengegooid wordt, of zijn zaak overlaat, dan riskeert die kerel terug een lijst met getunede autos aan het parket te geven....
Dan koop ik nog liever een powerbox op eBay.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk BerichtenEn gij rijdt nog gerust rondt?
Als die hoofdingenieur daar ook eens buitengegooid wordt, of zijn zaak overlaat, dan riskeert die kerel terug een lijst met getunede autos aan het parket te geven....
Dan koop ik nog liever een powerbox op eBay.
voor strafvermindering een "bekentenis" worden afgedwongen/verkregen.
Toepasselijke spreekwoorden zijn : Een kat in nood maakt rare sprongen & een vos verliest wel haren maar geen streken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenDie Fiesta heb ik voor jou getuned , doet me alvast plezier te horen dat je er tevreden van was ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichtenin 2006 ? Dat is dus één van die 9700 voertuigen welke een bepaalde HOOFDingenieur bij ATH destijds heeft verklikt bij het parket te Gent !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door drejek Bekijk Berichtenah want ik dacht dat "Heinz" hem zelf in de namiddag gefijntuned had, omdat als ik me goed kon herinneren jij er de voormiddag was aan bezig geweest maar niet alles op punt kreeg en je in de namiddag weg moest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichtenin 2006 ? Dat is dus één van die 9700 voertuigen welke een bepaalde HOOFDingenieur bij ATH destijds heeft verklikt bij het parket te Gent !
Indien zogezegd van wel dan zou daar toch al lang gevolg aan gegeven geweest zijn door het parket of andere instanties?
Hoewel ik pas sinds vorig jaar geregistreerd ben lees ik hier toch al + - 5 jaar mee, maar moet precies de desbetreffende topic's gemist hebben waar dit eerder is ter sprake is geweest..Last edited by General K; 13/01/2014, 13:48.
Comment
-
127.0.0.1, Crest Circle Drive, San Marcos, Texas, Verenigde Staten --> ligt ver van Brussel.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
Comment