Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring + verlaging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Keuring + verlaging

Vraag: ben aan het denken om Eibach veren onder de auto te zetten.
    Wettelijk gezien moet hij dan binnen 3 maanden naar de keuring (ook voor in orde te zijn met verzekering moest er iets gebeuren). Dit zal volgens wat ik gelezen heb een keuring voor 'na ongeval' zijn? Klopt dat?
    Is dit een volledige technische keuring of ENKEL de ophanging, aangezien dit alleen veranderd is? De auto is ook nog 3 jaar keuringsvrij normaal gezien.
    Reden voor deze vraag is omdat ik geen achterste demper meer in de uitlaatlijn heb... wat niet door de keuring geraakt hebben ze mij gezegd. Dit was normaal een zorg voor binnen 3 jaar, maar als ze hierover moeilijk gaan doen bij een keuring voor de veren, dan.. bluh.

Ze doen altijd een volledige technische keuring met daarna een keuring wielgeometrie.

Comment

yep volledige keuring dus ook de uitlaattest
      lets have some more member berries

Comment

Ik zou ze gewoon laten steken tot binnen 3 jaar.
        Zodat al uw zorgen samenkomen.

Comment

tenzij je vroeger tegen gehouden wordt door de politie, dan komen u zorgen wat vroeger.

Comment

Voor de veren op zich heb ik geen zorgen, tis vooral die uitlaat
            Verlaging zal maar een 2,5cm zijn dus ik denk niet dat dit opgemerkt kan worden door de blauwe vrienden. Vooral verzekeringswijs had ik wat schrik..

Comment

Eibach lijkt nu meestal gewoon stock.
              Ik heb ook Eibach, nooit tegengehouden geweest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                Eibach lijkt nu meestal gewoon stock.
                Ik heb ook Eibach, nooit tegengehouden geweest.
                Inderdaad, zijn gewoon zwarte veren ook dus ze moeten al echt goed goed kijken om iets te kunnen zien. En ti's ook niet dat het een auto is die volop ge'tuned is.
                Wat denkt gij over verzekeringen kwestie? Moest ik een ongeval hebben en ze komen erachter dat ik rijd met ongekeurde veren, probleem?

Comment

Wat denkt gij over verzekeringen kwestie? Moest ik een ongeval hebben en ze komen erachter dat ik rijd met ongekeurde veren, probleem?
                  Er moeten al zwaar gewonden of doden vallen eer ze een expertise uitvoeren denk ik. En dan moeten ze kunnen aantonen dat het aan de veren ligt...
                  Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door SvenRS Bekijk Berichten
                    Inderdaad, zijn gewoon zwarte veren ook dus ze moeten al echt goed goed kijken om iets te kunnen zien. En ti's ook niet dat het een auto is die volop ge'tuned is.
                    Ik had wel de witte letters zwart gespoten. (wel eerst de nummers opgeschreven + foto's)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hyy Bekijk Berichten
                      Ik had wel de witte letters zwart gespoten. (wel eerst de nummers opgeschreven + foto's)
                      Goed om te weten, merci voor het advies! Dan ga ik er wel voor gaan op die manier denk ik. En dan binnen 3 jaar zorgen maken over de rest

Comment

Ik had de zwarte van eibach steken en ze zien ni eens het verschil tov originele, de rode zal wel wa harder opvallen met men schroefkit wacht ik nog 2.5jaar tot als ik verplicht naar de keuring moet, alle attesten liggen in de wagen alleen moet de montage datum nog ingevuld worden.

Comment

Geen kat die ziet dat uw auto verlaagd is met Eibach veren,wel de witte cijferkes op de veren verwijderen.....

Comment

Wat zijn zo prijzen voor verlaging? Heb bij banden Crauwels een prijs van 415EUR gekregen (veren enkel kost een 200EUR).. wat me nogal steil lijkt.. of is dat maar een gedacht? Ze leveren blijkbaar wel goed werk (waardoor ik geneigd ben wel wat meer te willen betalen)maar toch.
                            Last edited by ; 12/01/2014, 13:04.

Comment

ik heb bij Crauwels 440 betaald voor mijn H&R's, plaatsing en uitlijning inbegrepen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten
                                ik heb bij Crauwels 440 betaald voor mijn H&R's, plaatsing en uitlijning inbegrepen.
                                Oké, toch normale prijs dus merci

Comment

2.5 cm, pffff zeg dat uw originele veren gezakt zijn (wat die ook doen na verloop van tijd)

valt niet op, dus laat de keuring maar achterwege. Laat wel uw wieltreinen terug uitlijnen na verlaging.
                                  www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                  X