Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Double Din in CG4 Accord Coupe inbouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Double Din in CG4 Accord Coupe inbouwen

Ik zou graag een double din inbouwen in mijn accord coupe, maar ik vraag me af of het wel mogelijk is...

kwa ruimte is het ok, er zijn ook tutorials van op youtube etc, maar ik heb een andere setup dan alle amerikaanse wagens lijkt het wel.

In alle tutorials zit er een 'leeg' vakje onder de single din radio, maar bij mij zit er in het onderste stuk nog een instelling om m'n mistlicht aan te steken en de lichten af te stellen iemand een idee hoe ik dit op kan lossen? Ergens anders inbouwen of zo? Iemand ervaring mee?

Een foto zegt meer dan duizend woorden dus zo ziet m'n dashboard eruit:

Alvast bedankt!!

Amerikaanse wagens hebben geen mistlicht achteraan, dus vandaar.

Kun je die knopjes niet verzetten naar boven, naar de plaats waar het klokje nu zit, en dat klokje supprimeren ? Er zit daar al een gelijkaardige schakelaar van de alarmlichten. En je gaat wss wel een klok op je dubbelDIN hebben ?
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Dat is een goed idee! Moet ik wel een stuk uitzagen en zorgen dat het weer past. Hoe 'verbouw' je best je dashboard?

Comment

Veel kans dat die stukjes daar gewoon ingeklikt zitten. Een echte howto om een dashboard te verbouwen heb ik niet voor handen, zal wss wel ergens te vinden zijn. Honda's zijn nogal populair in de tuningscene, zowel in Europe als over de oceaan. Misschien ga je een deeltje uit tutorial 1 halen, een ander stuk uit tutorial 2,...

Je gaat wss al je draden van de schakelaars dienen te verlengen.

Ander idee : Amerikaanse middenconsole scoren op eBay ?
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Working...
        X