Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Velgen + spiegelkapjes plastidip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Velgen + spiegelkapjes plastidip

Gisteren velgen + spiegelkapjes gedipt. Resultaat:

Stoeprandschade en steenslag bijgewerkt

Knap!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Soubry Bekijk Berichten
      Knap!
      Thanks!

Comment

Hoe heb je die stoeprandschade zo mooi kunnen wegwerken?

Comment

is dat nu gemakkelijk te doen? en zou het ook lukken zonder de velgen er af te halen?
          Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
            Hoe heb je die stoeprandschade zo mooi kunnen wegwerken?
            Hier lag nog zo een oud schuurmachientje en daar heb ik de randjes waar veel schade aan was bijgewerkt.
            Maar dit gaat ook perfect met de hand met schuurpapier (heb ik nog al gedaan, duurt alleen wat langer dan)
            Gewoon beginnen met een 100 totdat het vlak gelijk is, wat bijwerken met 300 en afwerken met een 600 bijvoorbeeld.

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
            is dat nu gemakkelijk te doen? en zou het ook lukken zonder de velgen er af te halen?
            Ik ben totaal niet handig en is mij goed gelukt en is zeer makkelijk in gebruik. Gewoon 4 lagen over de velgen en klaar is kees. Ik heb met 3,5 spuitbus 4 velgen gedaan en 2 spiegelkapjes.
            Zonder de velgen eraf lukt perfect, misschien wel om de wielkas heen wat krantenpapier plakken. Je weet nooit als je wat verkeerd in de richting spuit.

Comment

Ik ken iemand die dat gedaan heeft bij z'n velgen toen deze onder de auto stonden , je plakt idd best wat af anders zit die dip toch op plaatsen die je liever niet wil. ( remklauwen , remschijf , .....)
              Krantenpapier in de velgen steken of plastic zakjes.....

In principe hoef je enkel maar een boek kaarten tussen de velgen en de band te steken en gaan met de banaan , al zou ik toch ook wel het wiel eraf halen.

Zo te zien is het wel erg mooi gelukt !

Excuus voor deze vraag :
              Is er misschien iemand die mij kan zeggen of je een gewone latex-verf ( uit den Brico- Gamma oid ) zou kunnen gebruiken om op het lakwerk van de wagen te "rollen" ( met een verfrolletje dus ) om alzo een blokjes-effect te verkrijgen ??? ( op het dak )
              Waarom ? : kost 2x niks en volgens mij kan je die verf er ook terug afkrijgen zonder lakschade .........ik denk hierbij aan verf op WATER-BASIS ....????????
              Iemand ?
              Dank bij voorbaat en nogmaals excuses

Comment

Ik weet nog zo zeker niet of je die latex verf er zo maar zult afkrijgen hoor, je moet maar eens proberen om verf van je muur of plafond te halen
                Hier kon iets interessant gestaan hebben...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 96gr Bekijk Berichten
                  Ik weet nog zo zeker niet of je die latex verf er zo maar zult afkrijgen hoor, je moet maar eens proberen om verf van je muur of plafond te halen
                  Autolak is niet zo poreus als een muur hé......mocht ik een testpaneel hebben , had ik het al lang geprobeerd.
                  Er zijn volgens mij zelfs sprays die je op een net gewaxte lak kan spuiten tegen steenslag ( 3M dacht ik ) en er zijn filmpjes van ook nog.......ze zullen natuurlijk liever goed willen verdienen op die sprays terwijl het misschien wel gewoon kan......omdat niemand het uitgetest heeft.
                  Mocht het niet zo goed blijven zitten dan is er volgens mij geen man overboord.
                  Sommige verf kan je makkelijk van de muur of een harde ondergrond "schrapen" zonder de onderliggende laag aan te tasten , daarom mijn vraagje .

Comment

Wat ga jij uitsteken GSM, dammen op je Scenic ?
                    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                      Wat ga jij uitsteken GSM, dammen op je Scenic ?
                      'k Heb nog ne Corsa C rondrijden ook hé , zou die wel eens willen bekleden met idd een dambordje op het dak....vandaar mijn interesse .

Comment

Working...
                      X