Mededeling

Collapse
No announcement yet.

GT86

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

18 jaar en 200pk is niet genoeg? Geniet ervan, we zijn jaloers (ik had 80pk en dat was plenty )
    ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Genieten sowieso! Het is een echte fun auto!

En het lijkt raar maar je went er wel aan hoor en misschien dat 200 pk wel genoeg is, maar het koppel is wat weinig (maar 205nm) dus als dat koppel rond de 300 zou geweest zijn zou het een heel andere auto zijn.

En ik ben er echt wel gelukkig mee hoor, ik besef dat er niet veel mensen zo'n eerste auto hadden en dat ik dus blij mag zijn, zeker op deze leeftijd!

Comment

Dat is het juist, vermogen went. En als het niet went, dan is het omdat je het niet kan of mag gebruiken, ook maar niks want dat went niet, dat frustreert. Zo zijn er veel van die dat te pas en onpas laten zien. Enfin. Met vermogen bedoel ik net zozeer koppel bij lage toeren. Dat is immers vermogen bij lagere toeren, en dan gaat dat reeds bij lagere toeren vooruit op een makkelijke manier. En dat went nóg sneller.

Dus liever wat vermogen waar je voor moet werken en wat niet te gemakkelijk toegankelijk is. En wat je net kan gebruiken met enige regelmaat, maar niet heel de tijd. Dáár haal je plezier uit. Mijn idee hé, de meeste doen dat anders, meer, meer, meer... is niet altijd beter...
        ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yannis Bekijk Berichten
          Genieten sowieso! Het is een echte fun auto!

En het lijkt raar maar je went er wel aan hoor en misschien dat 200 pk wel genoeg is, maar het koppel is wat weinig (maar 205nm) dus als dat koppel rond de 300 zou geweest zijn zou het een heel andere auto zijn.

En ik ben er echt wel gelukkig mee hoor, ik besef dat er niet veel mensen zo'n eerste auto hadden en dat ik dus blij mag zijn, zeker op deze leeftijd!
          Mooi dat je dit zelf beseft, ik wens je alle geluk toe met je Gt86
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onehp Bekijk Berichten
            Dat is het juist, vermogen went. En als het niet went, dan is het omdat je het niet kan of mag gebruiken, ook maar niks want dat went niet, dat frustreert. Zo zijn er veel van die dat te pas en onpas laten zien. Enfin. Met vermogen bedoel ik net zozeer koppel bij lage toeren. Dat is immers vermogen bij lagere toeren, en dan gaat dat reeds bij lagere toeren vooruit op een makkelijke manier. En dat went nóg sneller.

Dus liever wat vermogen waar je voor moet werken en wat niet te gemakkelijk toegankelijk is. En wat je net kan gebruiken met enige regelmaat, maar niet heel de tijd. Dáár haal je plezier uit. Mijn idee hé, de meeste doen dat anders, meer, meer, meer... is niet altijd beter...
            In die laatste zin zit veel wijsheid.

Comment

onehp volgt de nieuwe trend volledig

less is more!

en klopt wel wat hij zegt, als je pas bij 5000 toeren het koppel krijgt en de duw in de rug is dat leuk voor als je het echt eens wil. Met een gechipte diesel zit je vanaf 1750 toeren al met de duw in de rug en dan krijg je idd die gewenning snel, te snel
              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                onehp volgt de nieuwe trend volledig
                Dank je, maar volgen? Eerder een lichte terugval
                270 => 136 => 125 => 200pk
                ST Cupra 290 PP - GT86+

Comment

Working...
                X