Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasti dip

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plasti dip

Beste leden,

Ik zou graag mijn auto een nieuw likje verf geven maar weet niet goed of het een goed idee is om dit zelf te doen

Dus mijn vragen:
    -is plasti dip moeilijk om aan te brengen? ( ik zou een Wagner machien gebruiken met de kleur 'Gunmetal Grey')
    -zijn er dingen waar ik moet op letten?
    -nog enkele tips?

Alvast bedankt!

Yordi

Er zijn meer dan genoeg filmpjes en handleidingen over plasti dip te vinden op het net.

Comment

Als je nog nooit een auto gespoten hebt zou ik het zeker niet zelf doen omdat het moeilijk is om een groot oppervlakte homogeen te spuiten. Voor kleine oppervlakken zoals bv. velgen of spiegelkapjes valt dit natuurlijk niet op, en deze kan je dus gerust zelf doen.

Comment

Zoals hierboven al gezegd, kleine oppervlakken is makkelijk om te plastidippen. Het homogeen spuiten zal misschien al dan niet lukken. Maar het afwerken van alles (dan spreek ik over de scheidingen tussen de deuren, motorkap, etc..), je zal ervan verschieten hoe moeilijk dat is om dat 100% clean te doen. Nee je kan best het laten doen die er ervaren in is, de kostprijs valt al bij al nog redelijk goed mee hoor.

Comment

Door omstandig heden kan ik geen auto rijden, maar ben ik in het bezit van een microcar.Het is een oud beestje en verschoten door de zon, zou het mogelijk zijn om die te behandelen met plasti dip. Wat zou zoiets kosten ongeveer, en waar kan ik iemand vinden die mij daarbij help. Wat een vragen , maar ik had er nog nooit van gehoord. een college vertelde mij hierover.

Comment

Een grote auto is zo'n 900 euro dacht ik ? BrunoL hier deed dat dacht ik..
            Zo moeilijk is dat niet, ook als je nog nooit gespoten hebt. Je moet gewoon veel lagen aanleggen maar fijn:
            Buy these products here: http://www.dipyourcar.comTHIS VIDEO IS OUTDATED! Please follow this guide: https://www.youtube.com/watch?v=OQHOMHr1TcUFor High Re...

Hét filmpje voor plasti dip
            Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
            www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

Iemand mss ervaring met Sprayplast van Dupli Color (dus de Dupli Color versie van plastidip)? Zag dat vandaag in de Auto5 staan, rond de 15 euro/bus, in blinkende kleuren (geen hoogglans) en ook transparant. Ik zou dat vooral interessant vinden om de kritieke plekken van de auto te spuiten als bescherming tegen het zout dat ze in de winter strooien. En eventueel om velgen of andere delen is in een ander kleur te hebben

Comment

Working...
              X