Afhankelijk om hoe laat we beginnen. Maar pakt ongeveer 2 op een uur.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Dynorundag @DVX Willebroek Zondag 11/05 of Zondag 25/05/2014.
Collapse
X
-
25 mei lukt niet (stemmen + communie), want kzou wel eens willen weten wat de Astra ervan bakt. Ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de Nm's ipv pk's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk BerichtenKan je deze run vergelijken met de health check die jullie aanbieden?Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenHoe laat gaat dit door ? Kan niet voor de middag. Kom anders misschien met de GTR.
Is pure fun.
Gisteren ook zo een dagje gehad met enkel GTR's, R8, Porsches,...
De snelste was er niet bij wegens ongeval (zou +/-850pk en 1060Nm gehad hebben) Gisteren eentje met 644,7Pk en 859Nm koppel. Meerijden was gelijk aan MOTTIG worden.
Als je na de middag komt kunnen we dit wel zo inplannen hoor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Elwood Bekijk BerichtenHoe laat gaat dit door ? Kan niet voor de middag. Kom anders misschien met de GTR.
Wanneer zou het startuur zijn Geert??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenKito (van BB) E92///M3
Kim 314
Superporcheman
Kefkie
Odan.be
Ralphke
Thibaud DD
Namaz
Luc///M3(E39M5)Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk BerichtenIk zei dat ik niet zal kunnen de 25e, 26 heb ik examens helaas
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenNice!,
Wanneer zou het startuur zijn Geert??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVan zodra we weten met hoeveel, kunnen we het startuur bepalen. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVan zodra we weten met hoeveel, kunnen we het startuur bepalen. ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenZowiezo toch in de voormiddag toch starten,want s'namiddags qualitytime met madam na haar werk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenWe kunnen ergens rond 10-11u starten of zo he. Maar die van u moet niet meer op de bank e luc ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenSorry..doe mss een efforke,hoeft niet zolang te duren...
Classic cars on demand
www.facebook.com/CaliforniaDream.be
www.californiadream.be
- It's time to make your dream come true -
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door C.O.B. Bekijk BerichtenIs er nog plaats op 11/05 of gaat die dag niet meer door?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenNog iemand erbij geplaatst:
Captain( van BB) E46///M3
Kito (van BB) E92///M3
Kim 314
Superporcheman
Kefkie
Odan.be
Ralphke
Thibaud DD
Namaz
Luc///M3(E39M5)
Wil Geert aan die printer zien sleuren.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment