Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dynorundag @DVX Willebroek Zondag 11/05 of Zondag 25/05/2014.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Fred-RS
    NVA
    C.O.B.

Captain( van BB) E46///M3
    Kito (van BB) E92///M3
    Kim 314
    Superporcheman
    Kefkie
    Odan.be
    Ralphke
    Thibaud DD
    Luc///M3(E39M5)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

Mij ervan tussen gehaald, kennelijk zegt mijn levende agenda dat we dan naar een verjaardagsfeest moeten.. bummer
      Gans de dag

Comment

Ik kan nog niets beloven, maar afhankelijk van de agenda, spring ik wel eens binnen. (Hoeft niet op de bank hoor)
        2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
        2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
        2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km

2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
        2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
        2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP

Comment

Zijn er nog plaatsen ? Maakt niet uit welke datum ....
          wil doodgraag men Dacia sandero 1.5 dci75 testen .. Na 3 jaar werken eraan zou ik graag wat cijfers hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Isotrophic. D|t&r| Bekijk Berichten
            Zijn er nog plaatsen ? Maakt niet uit welke datum ....
            wil doodgraag men Dacia sandero 1.5 dci75 testen .. Na 3 jaar werken eraan zou ik graag wat cijfers hebben.
            Zolang Geert DVX niks zegt ,zijn er wat mij betreft nog plaatsen ,Zal er u bij plaatsen..
            Isotrophic. D[t&r]
            Fred-RS
            NVA
            C.O.B.

Captain( van BB) E46///M3
            Kito (van BB) E92///M3
            Kim 314
            Superporcheman
            Kefkie
            Odan.be
            Ralphke
            Thibaud DD
            Luc///M3(E39M5)

Comment

Hoe meer wagens, hoe vroeger we beginnen. Tis vroeg klaar en niet snel donker...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                Hoe meer wagens, hoe vroeger we beginnen. Tis vroeg klaar en niet snel donker...
                Moeten wel gaan kiezen hé Geert ....joepiee

Comment

praktisch vraagske.. waar gaan al die auto's staan Geert?

Comment

Op zaterdag en zondag plaats genoeg:

@ Luc, 25/05 staat erin
                    Ik begin wanneer het moet. Voorlopig denk ik ten laatste 11u.
                    Komen er meer, dan maken we het vroeger ;-)

Comment

Toppie!!

Comment

Ik zou ook graag komen! is een 50jaar oude Ford ook welkom?
                        Ik heb wel speling op de stuurinrichting, ik hoop dat dit voor de testbank geen problemen levert?

Comment

Gezien de verkiezingen is het mss aangeraden om rond 10u te beginnen? Wil niet zeggen dat iedereen hier al om 10u moet zijn he.
                          Stel dat we tot 17u tests uitvoeren, hebben we 14 plaatsen voor runs.
                          Iedereen welkom natuurlijk. Ik trek het mij niet aan om wat langer te werken.
                          Enige probleem. Zondag is alles gesloten = geen eten :-s Drank is wel aanwezig.

Speling op stuurhuis is niet gezond, maar op de bank zetten de wielen zichzelf recht en aan het stuur komen we niet aan.
                          Lijkt me dus ok.

Comment

Oke bedankt voor de reactie! ik heb nog steeds geen nieuwe stuurstangen gevonden dus kan ik het probleem nog niet oplossen...

Voor de rest is er wel het 1 en ander verandert aan mijn motorblokje zoals ;

Opgeboord naar 1500cc (was 1200cc), verhoogde compressie, van enkele solex naar 2traps Weber carburator, in- en uitlaatpoorten (licht) bewerkt, en volledig programeerbare DIS ontsteking gemaakt.

Dus ben benieuwd wat mijn werk eraan allemaal opgeleverd heeft!

Comment

Gezien de verkiezingen is het mss aangeraden om rond 10u te beginnen? Wil niet zeggen dat iedereen hier al om 10u moet zijn he.
                              Stel dat we tot 17u tests uitvoeren, hebben we 14 plaatsen voor runs.
                              Iedereen welkom natuurlijk. Ik trek het mij niet aan om wat langer te werken.
                              Enige probleem. Zondag is alles gesloten = geen eten :-s Drank is wel aanwezig.

Speling op stuurhuis is niet gezond, maar op de bank zetten de wielen zichzelf recht en aan het stuur komen we niet aan.
                              Lijkt me dus ok.

Ik zou graag in de voormiddag de run doen,in de namiddag moet ik madam tevreden stellen..

Comment

Afspraak vanaf 10u dan? zal wel een aan en afgerij worden die dag. Zal er om 10u zijn tot (voorlopig +/- 17u)

Comment

Afspraak vanaf 10u dan? zal wel een aan en afgerij worden die dag. Zal er om 10u zijn tot (voorlopig +/- 17u)
                                  Voor mij goed,in alle vroegte gaan stemmen,en dan een potje knalleuh..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                    Voor mij goed,in alle vroegte gaan stemmen,en dan een potje knalleuh..
                                    waduur gaat gij er ongeveer zijn?

ik ben fan van een E39 M5
                                    BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                      waduur gaat gij er ongeveer zijn?

ik ben fan van een E39 M5
                                      Rond 10 uur ,is ongeveer een uurtje rijden van bij mij ..,ben eens benieuwd,tank nu sedert een tijd,Vpower 98,hopelijk geraak ik nu over die magische 400pk grens,want 399,9pk is leuk ,maar +400 toont leuker...
                                      Last edited by ; 09/05/2014, 16:22.

Comment

Is daar geen MCD of Quick ofzo in de buurt?
                                        Iemand kan evt altijd wel wat gaan af/ophalen?
                                        Wil dat wel op mij nemen (hoewel ik de regio totaal niet ken....)?

Verder voor mij graag opt middaguur ofzo (steekt niet op een half uurke) ?

ps; opgelet met zeer vroeg te gaan stemmen, dat ze je niet houden als bijzit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                                          Is daar geen MCD of Quick ofzo in de buurt?
                                          Iemand kan evt altijd wel wat gaan af/ophalen?
                                          Wil dat wel op mij nemen (hoewel ik de regio totaal niet ken....)?

Verder voor mij graag opt middaguur ofzo (steekt niet op een half uurke) ?

ps; opgelet met zeer vroeg te gaan stemmen, dat ze je niet houden als bijzit
                                          Ik was daar gisteren ook over bezig met mijn vriendin.

Maar kan dat zomaar?
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X