Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Vlaams Brabant geen idee, maar hier in midden Limburg (ook niet te ver veronderstel ik) heb je Sakal in Genk. Waarschijnlijk zal je eerst eens langs moeten gaan om te kiezen welke versterker, sub, speakers, radio, etc je wil. Indien je een andere radio wil plaatsen kan je dan ook meteen een 2-Din adapter en nieuw frontplaatje bestellen (en natuurlijk de bekabeling). Dan maak je vervolgens een afspraak om het te laten plaatsen & betaal je een voorschot. Ze leveren mooi werk, maar het kost natuurlijk wel wat. Als je het allemaal zelf wil doen, dan is het goedkoper maar dan zit je ook te suggelen met alles aan te sluiten en uit te zoeken, dus het ligt aan jou
Merci. Nu, Limburg ligt al wat verder van Vl-Br hé Maar, toch goed om weten. Ik heb voorlopig enkel een privébericht gekregen overigens, en, deze reactie. Precies niet erg gevraagd...
Ja... Maar, nog nooit gedaan en ik vind geen deftige uitleg. Ik zie daar zo van die plastieken clips zitten aan de randen: hoe verwijder je die zonder dat ze afbreken? Een schroevendraaier onder de plastieken deurbedekking plaatsen, naar voren duwen en springen ze dan los?
Groep:
Gebruikers
Zitten 2 schroeven in de deur, 1tje achter de handgreep( moet je plastic afwerk plaatje weg halen) en de andere zit in het bakje waar je de deur mee dicht trek( zit een klein afwerk klepje op) voor de rest zit ie met klikkers vast gewoon voorzichtig trekken dan komt ie los en oww ja bij het deurslot zit er boven aan de deurpaneel nog een klein plugje, die kan je met een schroevedraaier in drukken(kleine rondje) en dan verwijderen
Ga eens verder zoeken naar eventueel paar foto's.
2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Hou er rekening mee als je enkel de speakers gaat vervangen je niet echt veel beter geluid zal hebben !!!
De dooddoener bij Suzuki zijn de headunits zelf, vervang die eerst en je zal zelf met OEM speakers een veel beter geluid hebben.
Ben zelf ook wat aant rondkijken voor een upgrade, juist spijtig dat die headunits zo schoon in het dash passen tov aftermarket spul.
Current Car: Suzuki Swift Sport 2013 (136pk/160Nm) (link) Previous Car: VW Polo 6R 2010 (105pk/250nm) (link)
Comment