Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Naplaatsen centrale vergrendeling: combinatie remote

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Naplaatsen centrale vergrendeling: combinatie remote

Hallo,

Ik heb een 'klein' probleem.

Ik had een remote gekocht met zo'n bakje, eenvoudig aan te sluiten op je wagen als hij al centrale vergrendeling heeft.

Deze:

2 sleutels, wat kabels en een bakje.

Nu heb ik een andere wagen gekocht voor ik het kon plaatsen, en die heeft geen centrale deurvergrendeling. HEb me dus een 2de hands remote gekocht met 4 motortjes bij (en al de rest uiteraard)

ziet er zo uit

Ligt aan de rechterkant, alleen is er maar 1 (lelijke) remote bij. Je pinkers gaan ook niet knipperen en zo, zoals bij dat ander bakje wel het geval is.

Nu vraag ik mij af, kan ik het (lelijk) bakje aansluiten op de 4 motortjes zodat ik CV heb, en dan het (nieuwer) bakje met de 2 sleutels dat ander bakje laten 'bedienen'? Zodat ik dus toch dat nieuwer bakje kan gebruiken?

Ik denk niet dat ik die motortjes op dat nieuw bakje kan plaatsen, daar is het helemaal niet op voorzien.

Alvast bedankt voor de hulp! ik zou het graag nu zaterdag plaatsen

Na wat gelezen te hebben over beide systemen moet ik volgens mij gewoon de 'lock' en 'unlock' draden ipv in het originele bakje in het 'nieuwe' bakje steken, maar eerlijk gezegd, het is een kluwen!

Comment

Working...
    X