Mededeling

Collapse
No announcement yet.

MG ZR sdi injectoren

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • MG ZR sdi injectoren

    Hallo,

    Een tijdje geleden heb ik een mg zr 115 TD gekocht van eind 2005.

    Mijn eventuele toekomstplannen met deze auto zijn SDI injectoren (200 bar ipv 210) te installeren.

    Natuurlijk gaat de auto beginnen roken met dat hij veel meer benzine krijgt. Daarvoor zou ik de turbodruk opvoeren naar 19 bar om wat te compenseren.

    Wat ik nog zou kunnen doen om dit te compenseren is de katalysator weghalen ook al zou dit minimaal zijn. Dit zou enkel zijn wanneer de rook te erg zou zijn. Dus dit zou ik niet doen voor vermogenswinst, maar vooral voor de rook, indien dit wel iets doet..
    Liefst laat ik die gewoon zitten, maar soit.

    Wat ik nog kan doen is de auto nadien laten mappen.

    Het is mij nog steeds niet duidelijk: mag ik de katalysator weghalen voor de keuring? De auto is eind 2005 dus ik dacht dat het mocht?

    Zou het problemen geven om SDI injectoren te steken voor de keuring vooral het rookprobleem? Iemand ervaring met de mg zr?

    Eventueel iemand die goede adressen weet die ervaring heeft met het mappen van MG? Dit zal ik ook posten in het chiptuning topic.

    Alvast bedankt.

  • #3
    moet een serieuze turbo zijn, 19 bar.

    Verstuurd vanaf mijn GT-I9300 met Tapatalk 4

    Comment


    • #4
      Schrijffout, moet psi zijn. Bedankt AocAoc. Daar kan ik wel iets mee.

      Comment


      • #5
        kijk eerst eens op www.themgzr.co.uk

        Comment


        • #6
          Met uw eerste post te lezen kan ik enkel maar concluderen dat gij niet bekwaam zijt voor zo'n zaken

          Comment

          Working...
          X