Tegen welke snelheid kunt ge een verkeersdrempel nemen zonder dat er stukken afvallen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LED conversion kits
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk BerichtenJa inderdaad in de koplampen zit ni veel met LED, maar dat achterlicht is toch volledig LED?
Enkel de dimlichten (waarover de topic toch ging) zijn niet led.
Die lampen mogen wel als ze de nodige keurmerken hebben.
Het achterlicht is inderdaad led en met e-keurmerk, dus normaal gezien geen probleem om die te plaatsen.
Just! Ma ik zou dan ook liever Xenon hebben dan halogeen. 10.000K of 12.000K zou ni mis staan!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhangt van de drempel af maar een normale drempel aan 50 is geen probleem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenmijn wagen is verlaagd! wil je nu zeggen dak nen johnny ben en een johnny bak heb? :p
Wat bedoel ik met Johnny bakken:
Verlaagd
andere lampen, xenon, zo fel mogelijk
speciaal velgen
van die "team-stickers" op de ruiten, meestal zo nen band op de voor-/achterruit
andere uitlaat eronder, meestal die dat ook nog eens oorverdovend zijn
Body kits waarmee ze precies NOG lager tegen de grond plakken
gigantische spoiler
van die debiele aluminium plaatjes op hun ruitenwissers
binnenin neon
gigantische hifi-sets waardoor ze feitelijk ne koffer hebben voor piet snot, dus der commiskes mee doen zit er ook ni in
en ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn.
Allez, ik speel Need For Speed Underground 2 op de PC, kweet dus wel wa Johnny bakken zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk BerichtenNope, maar bij al die johnny bakken is da meestal wel een van de dingen die ze standaard doen. Ik zei ook "verlagen enzo".
Wat bedoel ik met Johnny bakken:
...
andere lampen, xenon, zo fel mogelijk
...
Uw 10000-12000 K hoort daar dus perfect bij...
Pas op, ik rij ook xenon en wil nooit meer terug naar halogeen.
Maar het zijn de originele, geen overdreven kleurtemperatuur.
Comment
-
hm
verlaagd? check (billstein onderstel)
speciaal velgen? check (AMG SL63 velgen)
body kits? check (carllson rear bumper/diffuser)
spoiler? check (mercedes AMG koffer spoilerlip)
uitlaat? check (skytuning dual exhaust pipe)
kom presies al bangelijk dicht in de buurt :plets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk BerichtenAllen,
Iemand al ervaringen met LED conversion kits? Ik zou dit wel eens willen proberen...
Moet men hier ook koplampsproeiers en hoogteregeling hebben of is hier nog geen wetgeving rond..?
Voorbeeldje:
http://www.gtrlighting.com/led-headl...0-lumen-bulbs/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenhm
verlaagd? check (billstein onderstel)
speciaal velgen? check (AMG SL63 velgen)
body kits? check (carllson rear bumper/diffuser)
spoiler? check (mercedes AMG koffer spoilerlip)
uitlaat? check (skytuning dual exhaust pipe)
kom presies al bangelijk dicht in de buurt :p
Hoewel, die velgen vink ni speciaal in de zin van typisch tuners. Ik denk dan eerder aan speciaal gekleurde velgen die er echt over zijn of zo van die spinners :p . Daarmee wil ik ni zeggen dat u velgen lelijk zijn eh.
En zo'n spoilerlip stelt ook niks voor...
Hier, foto's zeggen meer dan 1000 woorden: http://www.mykarre.com/file/pic/gallery/6818.jpg
Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk BerichtenUw 10000-12000 K hoort daar dus perfect bij...
Pas op, ik rij ook xenon en wil nooit meer terug naar halogeen.
Maar het zijn de originele, geen overdreven kleurtemperatuur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlol zo erg ist ni, khou mijn wagen beschaafd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenvan alle filmpjes op youtube zien deze van gtr er toch het degelijkst uit. Wil ze wel eens proberen als ik zeker weet dat ze canbus proof zijn. En zou er ergens in europa een verdeler zitten?
Ze hebben geen verdeler in europa maar ze vragen maar 38 dollar voor de verzending
Comment
-
Ik heb het al een tijdje in mijn DS4 steken van CREE. Geven bakken licht, meer dan xenon. Doch te veel strooilicht, misschien haal ik ze er wel terug uit... Heb ze nog wel niet laten afregelen. Foto zal ik eens maken. Als het onder de 2000 lumen is zou het mogen. Die van mij zijn 1800 lumen.sigpic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenIk heb het al een tijdje in mijn DS4 steken van CREE. Geven bakken licht, meer dan xenon. Doch te veel strooilicht, misschien haal ik ze er wel terug uit... Heb ze nog wel niet laten afregelen. Foto zal ik eens maken. Als het onder de 2000 lumen is zou het mogen. Die van mij zijn 1800 lumen.
en natuurlijk een fototoe
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenIk heb het al een tijdje in mijn DS4 steken van CREE. Geven bakken licht, meer dan xenon. Doch te veel strooilicht, misschien haal ik ze er wel terug uit... Heb ze nog wel niet laten afregelen. Foto zal ik eens maken. Als het onder de 2000 lumen is zou het mogen. Die van mij zijn 1800 lumen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk BerichtenIk heb het al een tijdje in mijn DS4 steken van CREE. Geven bakken licht, meer dan xenon. Doch te veel strooilicht, misschien haal ik ze er wel terug uit... Heb ze nog wel niet laten afregelen. Foto zal ik eens maken. Als het onder de 2000 lumen is zou het mogen. Die van mij zijn 1800 lumen.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk BerichtenKomen die kleine fans door je afdekkap? Waarschijnlijk wel...
Zo is het toch bij de A8.
Comment
Comment