Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED conversion kits

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Tegen welke snelheid kunt ge een verkeersdrempel nemen zonder dat er stukken afvallen?

Comment

hangt van de drempel af maar een normale drempel aan 50 is geen probleem
      lets have some more member berries

Comment

Alles hoger dan 6000k is inboeten aan licht op de weg. 5000 is gelijk aan zonlicht en maximum licht op de weg.
        Dus als ge richting 8000 en meer gaat is dit puur voor de look en eigenlijk weggegooid geld. De politie zal je ook direct opzij zetten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
          Ja inderdaad in de koplampen zit ni veel met LED, maar dat achterlicht is toch volledig LED?
          D'r zit wel veel met led in, de dagrijlichten in de twee eerste en de knipperlichten bij de tweede zijn led.
          Enkel de dimlichten (waarover de topic toch ging) zijn niet led.
          Die lampen mogen wel als ze de nodige keurmerken hebben.
          Het achterlicht is inderdaad led en met e-keurmerk, dus normaal gezien geen probleem om die te plaatsen.

Just! Ma ik zou dan ook liever Xenon hebben dan halogeen. 10.000K of 12.000K zou ni mis staan!
          Xenon mag, maar dan moeten de nodige aanpassingen wel gedaan worden.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
            hangt van de drempel af maar een normale drempel aan 50 is geen probleem
            Jammer, een Johnny heeft een snelheidslimiet van 20 km/u...

Comment

tblijft een benz he, die ga je niet op 5mm van de grond doen hangen

Comment

mijn wagen is verlaagd! wil je nu zeggen dak nen johnny ben en een johnny bak heb? :p
                Nope, maar bij al die johnny bakken is da meestal wel een van de dingen die ze standaard doen. Ik zei ook "verlagen enzo".

Wat bedoel ik met Johnny bakken:
                Verlaagd
                andere lampen, xenon, zo fel mogelijk
                speciaal velgen
                van die "team-stickers" op de ruiten, meestal zo nen band op de voor-/achterruit
                andere uitlaat eronder, meestal die dat ook nog eens oorverdovend zijn
                Body kits waarmee ze precies NOG lager tegen de grond plakken
                gigantische spoiler
                van die debiele aluminium plaatjes op hun ruitenwissers
                binnenin neon
                gigantische hifi-sets waardoor ze feitelijk ne koffer hebben voor piet snot, dus der commiskes mee doen zit er ook ni in

en ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn.

Allez, ik speel Need For Speed Underground 2 op de PC, kweet dus wel wa Johnny bakken zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
                  Nope, maar bij al die johnny bakken is da meestal wel een van de dingen die ze standaard doen. Ik zei ook "verlagen enzo".

Wat bedoel ik met Johnny bakken:
                  ...
                  andere lampen, xenon, zo fel mogelijk
                  ...

Uw 10000-12000 K hoort daar dus perfect bij...

Pas op, ik rij ook xenon en wil nooit meer terug naar halogeen.
                  Maar het zijn de originele, geen overdreven kleurtemperatuur.

Comment

hm
                    verlaagd? check (billstein onderstel)
                    speciaal velgen? check (AMG SL63 velgen)
                    body kits? check (carllson rear bumper/diffuser)
                    spoiler? check (mercedes AMG koffer spoilerlip)
                    uitlaat? check (skytuning dual exhaust pipe)
                    kom presies al bangelijk dicht in de buurt :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk Berichten
                      Allen,

Iemand al ervaringen met LED conversion kits? Ik zou dit wel eens willen proberen...
                      Moet men hier ook koplampsproeiers en hoogteregeling hebben of is hier nog geen wetgeving rond..?

Voorbeeldje:
                      http://www.gtrlighting.com/led-headl...0-lumen-bulbs/
                      van alle filmpjes op youtube zien deze van gtr er toch het degelijkst uit. Wil ze wel eens proberen als ik zeker weet dat ze canbus proof zijn. En zou er ergens in europa een verdeler zitten?

Comment

je mag dan nog gaten gaan maken in de afdekkapjes waardoor er grote kans op vochtigheid komt in de koplamp :/

Comment

hm
                          verlaagd? check (billstein onderstel)
                          speciaal velgen? check (AMG SL63 velgen)
                          body kits? check (carllson rear bumper/diffuser)
                          spoiler? check (mercedes AMG koffer spoilerlip)
                          uitlaat? check (skytuning dual exhaust pipe)
                          kom presies al bangelijk dicht in de buurt :p
                          Precies eh?
                          Hoewel, die velgen vink ni speciaal in de zin van typisch tuners. Ik denk dan eerder aan speciaal gekleurde velgen die er echt over zijn of zo van die spinners :p . Daarmee wil ik ni zeggen dat u velgen lelijk zijn eh.
                          En zo'n spoilerlip stelt ook niks voor...

Hier, foto's zeggen meer dan 1000 woorden: http://www.mykarre.com/file/pic/gallery/6818.jpg

Oorspronkelijk geplaatst door Snapshot Bekijk Berichten
                          Uw 10000-12000 K hoort daar dus perfect bij...

Pas op, ik rij ook xenon en wil nooit meer terug naar halogeen.
                          Maar het zijn de originele, geen overdreven kleurtemperatuur.
                          Tsjah, een andere optie is misschien van die gekleurde halogeen lampen te kopen, die bootsen dat effect van die gekleurde Xenons na
                          Last edited by ; 20/08/2014, 23:34.

Comment

lol zo erg ist ni, khou mijn wagen beschaafd

Comment

lol zo erg ist ni, khou mijn wagen beschaafd
                              Als je dat besef al hebt, dan ben je in mijn ogen geen johnny maar een fan van individualisering

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                                van alle filmpjes op youtube zien deze van gtr er toch het degelijkst uit. Wil ze wel eens proberen als ik zeker weet dat ze canbus proof zijn. En zou er ergens in europa een verdeler zitten?
                                heb wat over en weer gemaild met die gasten.
                                Ze hebben geen verdeler in europa maar ze vragen maar 38 dollar voor de verzending

Comment

Ik heb het al een tijdje in mijn DS4 steken van CREE. Geven bakken licht, meer dan xenon. Doch te veel strooilicht, misschien haal ik ze er wel terug uit... Heb ze nog wel niet laten afregelen. Foto zal ik eens maken. Als het onder de 2000 lumen is zou het mogen. Die van mij zijn 1800 lumen.
                                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KBK Racing Bekijk Berichten
                                    Ik heb het al een tijdje in mijn DS4 steken van CREE. Geven bakken licht, meer dan xenon. Doch te veel strooilicht, misschien haal ik ze er wel terug uit... Heb ze nog wel niet laten afregelen. Foto zal ik eens maken. Als het onder de 2000 lumen is zou het mogen. Die van mij zijn 1800 lumen.
                                    kan je een link geven waar je die gekocht hebt?
                                    en natuurlijk een fototoe

Comment

Komen die kleine fans door je afdekkap? Waarschijnlijk wel...

Comment

hebben je koplampen projector lenzen of niet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk Berichten
                                          Komen die kleine fans door je afdekkap? Waarschijnlijk wel...
                                          het is beste van niet. Dan wordt de warmte gecirculeerd en zal sneeuw van de koplamp afschuiven.

Zo is het toch bij de A8.

Comment

Working...
                                          X