Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
LED conversion kits
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk BerichtenBen zelf opnieuw begonnen 240sx
Comment
-
Ik vroeger altijd de miata. Had die getuned tot een raket.
Maar op latere levels is de corolla met de juiste tune de snelste auto. Gevolgd door de rx7 . Beste drifter downhill is de mustang. Slechtste auto is bijna alles met Fwd. Ik haat die onderstuur zo hard
Comment
-
iemand ervaring hiermee: http://proledlights.nl/h7-h4-2400-lu...ee-led-g3.html
Ik wil betere lichtopbrengst, liefst wat 'witter', en geen strooilicht zodanig dat men niet continu terugflitst ... voor mijn pas gekochte ML (die helaas zonder ILS uitgerust is)
teizman
Comment
-
Op een ander forum hebben een paar zich eraan gewaagd en allemaal op niks uitgedraaid.
Veel minder lichtopbrengst dan origineel doordat die reflectoren het licht niet goef bundelen.2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Interessant..... dacht het wel Ook het feit dat er maar 20watt (volgens sommigen eerder 14watt) verbruikt wordt is dit blijkbaar lastig voor de BC....
Enige tips voor een W166: aftermarket xenon misschien? ZO ja : zou dit trouble free kunnen tegenwoordig? Welke kit zou goed zijn?
Gelukkig heb ik wel Airmatic, zodanig dat de auto altijd mooi horizontaal staat.
Wel geen sproei-installatie: is het waar dat sneeuw niet smelt bij gebruik van HID (zonder Sproeier?) of wordt Xenon toch heet genoeg?
thx,
Tijs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichteniemand ervaring hiermee: http://proledlights.nl/h7-h4-2400-lu...ee-led-g3.html
Ik wil betere lichtopbrengst, liefst wat 'witter', en geen strooilicht zodanig dat men niet continu terugflitst ... voor mijn pas gekochte ML (die helaas zonder ILS uitgerust is)
teizman
Comment
-
Ik heb bivenstaande van gtr lighting laten overkomen uit de states en die hun h7 fitting past niet 100 procent in de skoda.
Na meerdere emails en mijn negatieve mening te uiten op facebook hebben ze een andere opgestuurd van hun splinternieuwe generatie. Deze staat nog niet op hun website maar heeft wel,de perfecte h7 fitting.
Heb ze dit weekend getest.
Lichtbeeld is perfect en kleur heel mooi. Maar de hoeveelheid licht op de weg is zelfs iets minder dan de standaard halogeens.
Voorlopig nog geen waardige opvolger gevonden.
Comment
-
De eerste waren geleverd met canbus cancellers.
Maar de nieuwere die wel passen niet. Maar daar kan je gerust cancellers tussen zetten. Ze bleven wel branden.
Tot op 7 meter gaven ze evenveel licht als halogeen.
Maar uiteindelijk reikt de halogeen verder. Dus ik heb ze niet laten zitten.
Voorlopig is het enige alternatief nog steeds hid xenon steken.
De leds die audi bmw en mercedes gebruiken zijn wel vanandere kwaliteit hoor. En die hun binnenwerk is er ook speciaal voor gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenDe eerste waren geleverd met canbus cancellers.
Maar de nieuwere die wel passen niet. Maar daar kan je gerust cancellers tussen zetten. Ze bleven wel branden.
Tot op 7 meter gaven ze evenveel licht als halogeen.
Maar uiteindelijk reikt de halogeen verder. Dus ik heb ze niet laten zitten.
Voorlopig is het enige alternatief nog steeds hid xenon steken.
De leds die audi bmw en mercedes gebruiken zijn wel vanandere kwaliteit hoor. En die hun binnenwerk is er ook speciaal voor gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenLens type
ja heb die nog alletwee
de eerste set kon je ook omdraaien voor reflector of projectie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk BerichtenDoe je die soms weg? De best passende set dan bedoel ik, en zo ja voor hoeveel?
Maar doe anders bod via pm
Comment
-
die ze verkopen op xenonlamp.nl hebben 3000 lumen in tegenstelling tot de beide voorgaande die tot 2400 lumen gaan. Da's toch een heel verschil en dan zou die lichtopbrengst toch goed moeten zijn... enfin zou toch
Comment
-
-
Comment