Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED conversion kits

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door KissaXD Bekijk Berichten
    Nope, maar bij al die johnny bakken is da meestal wel een van de dingen die ze standaard doen. Ik zei ook "verlagen enzo".

Wat bedoel ik met Johnny bakken:
    Verlaagd
    andere lampen, xenon, zo fel mogelijk
    speciaal velgen
    van die "team-stickers" op de ruiten, meestal zo nen band op de voor-/achterruit
    andere uitlaat eronder, meestal die dat ook nog eens oorverdovend zijn
    Body kits waarmee ze precies NOG lager tegen de grond plakken
    gigantische spoiler
    van die debiele aluminium plaatjes op hun ruitenwissers
    binnenin neon
    gigantische hifi-sets waardoor ze feitelijk ne koffer hebben voor piet snot, dus der commiskes mee doen zit er ook ni in

en ik zal nog wel het een en ander vergeten zijn.

Allez, ik speel Need For Speed Underground 2 op de PC, kweet dus wel wa Johnny bakken zijn
    Ben zelf opnieuw begonnen 240sx

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
      Ben zelf opnieuw begonnen 240sx
      NFSU2? Ik pak diene ook altijd

Comment

Ik vroeger altijd de miata. Had die getuned tot een raket.
        Maar op latere levels is de corolla met de juiste tune de snelste auto. Gevolgd door de rx7 . Beste drifter downhill is de mustang. Slechtste auto is bijna alles met Fwd. Ik haat die onderstuur zo hard

Comment

iemand ervaring hiermee: http://proledlights.nl/h7-h4-2400-lu...ee-led-g3.html

Ik wil betere lichtopbrengst, liefst wat 'witter', en geen strooilicht zodanig dat men niet continu terugflitst ... voor mijn pas gekochte ML (die helaas zonder ILS uitgerust is)

teizman

Comment

Op een ander forum hebben een paar zich eraan gewaagd en allemaal op niks uitgedraaid.

Veel minder lichtopbrengst dan origineel doordat die reflectoren het licht niet goef bundelen.
            2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Interessant..... dacht het wel Ook het feit dat er maar 20watt (volgens sommigen eerder 14watt) verbruikt wordt is dit blijkbaar lastig voor de BC....

Enige tips voor een W166: aftermarket xenon misschien? ZO ja : zou dit trouble free kunnen tegenwoordig? Welke kit zou goed zijn?

Gelukkig heb ik wel Airmatic, zodanig dat de auto altijd mooi horizontaal staat.

Wel geen sproei-installatie: is het waar dat sneeuw niet smelt bij gebruik van HID (zonder Sproeier?) of wordt Xenon toch heet genoeg?

thx,
              Tijs
              Last edited by ; 31/01/2015, 20:52.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door teizman Bekijk Berichten
                iemand ervaring hiermee: http://proledlights.nl/h7-h4-2400-lu...ee-led-g3.html

Ik wil betere lichtopbrengst, liefst wat 'witter', en geen strooilicht zodanig dat men niet continu terugflitst ... voor mijn pas gekochte ML (die helaas zonder ILS uitgerust is)

teizman
                Dt lijken me maar heel kleine leds op die lampen, dan zou ik eerder voor deze gaan..lijkt me vrij degelijk gemaakt.
                Upgrade your car or truck with GTR Lighting's premium headlight assemblies, LED bulbs, HID kits, and accessories. Switch to ultra-bright lights today!

Comment

Ik heb bivenstaande van gtr lighting laten overkomen uit de states en die hun h7 fitting past niet 100 procent in de skoda.
                  Na meerdere emails en mijn negatieve mening te uiten op facebook hebben ze een andere opgestuurd van hun splinternieuwe generatie. Deze staat nog niet op hun website maar heeft wel,de perfecte h7 fitting.
                  Heb ze dit weekend getest.
                  Lichtbeeld is perfect en kleur heel mooi. Maar de hoeveelheid licht op de weg is zelfs iets minder dan de standaard halogeens.

Voorlopig nog geen waardige opvolger gevonden.

Comment

En geen foutmelding via canbus?

Toch wel straf dat je minder licht hebt.... vind je het doenbaar en ga je ze laten zitten?
                    Had je al andere leds geprobeerd?
                    Tijs

Comment

Maar de hoeveelheid licht op de weg is zelfs iets minder dan de standaard halogeens.
                      Tja wat is minder hé..zie je het echt goed of is het verschil met halogeen te verwaarlozen?

Comment

De eerste waren geleverd met canbus cancellers.
                        Maar de nieuwere die wel passen niet. Maar daar kan je gerust cancellers tussen zetten. Ze bleven wel branden.

Tot op 7 meter gaven ze evenveel licht als halogeen.
                        Maar uiteindelijk reikt de halogeen verder. Dus ik heb ze niet laten zitten.

Voorlopig is het enige alternatief nog steeds hid xenon steken.

De leds die audi bmw en mercedes gebruiken zijn wel vanandere kwaliteit hoor. En die hun binnenwerk is er ook speciaal voor gemaakt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                          De eerste waren geleverd met canbus cancellers.
                          Maar de nieuwere die wel passen niet. Maar daar kan je gerust cancellers tussen zetten. Ze bleven wel branden.

Tot op 7 meter gaven ze evenveel licht als halogeen.
                          Maar uiteindelijk reikt de halogeen verder. Dus ik heb ze niet laten zitten.

Voorlopig is het enige alternatief nog steeds hid xenon steken.

De leds die audi bmw en mercedes gebruiken zijn wel vanandere kwaliteit hoor. En die hun binnenwerk is er ook speciaal voor gemaakt.
                          Sliderke, in wat voor koplamp was dat? Reflector of lenstype? Heb jij die set nog?

Comment

Lens type
                            ja heb die nog alletwee
                            de eerste set kon je ook omdraaien voor reflector of projectie

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                              Lens type
                              ja heb die nog alletwee
                              de eerste set kon je ook omdraaien voor reflector of projectie
                              Doe je die soms weg? De best passende set dan bedoel ik, en zo ja voor hoeveel?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door marc12010 Bekijk Berichten
                                Doe je die soms weg? De best passende set dan bedoel ik, en zo ja voor hoeveel?
                                wilde ze eigenlijk testen in een scooter.
                                Maar doe anders bod via pm

Comment

die ze verkopen op xenonlamp.nl hebben 3000 lumen in tegenstelling tot de beide voorgaande die tot 2400 lumen gaan. Da's toch een heel verschil en dan zou die lichtopbrengst toch goed moeten zijn... enfin zou toch
                                  www.peugeotforum.be

Comment

ik verkoop mijn
                                    sigpic

Comment

en waarom doet ge ze weg?
                                      www.peugeotforum.be

Comment

Staken in mijn DS4 maar rij nu met een nieuwe Benz en die heeft xenon...
                                        sigpic

Comment

en hoe vond gij de lichtopbrengst?
                                          www.peugeotforum.be

Comment

Working...
                                          X