Steekt U licht gewoon ne keer op bij de bekende tuners zoals DVX, BR, Heinz, CTH, enzovoort.. Die zullen U beter kunnen helpen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Golf 6 1.6 TDI sneller maken
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls ge u ne 1.6 diesel koopt, moet je toch niet verbaasd zijn als die traag is...
Als je chippen overweegt, zou ik niet voluit gaan. Misschien een 15-20% maximaal.
Alles hangt af van de motor zelf, boit en of die al dan niet gedowntuned is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVraagske. Waarom spreek jij steeds in percentage? Wat bij een 90pk tov een 105 of zelfs een 75? 75pk is zelfs bijna 100% bij stage 1. Bij de 105pk al 40% bij stage 1 en zelfs 70% bij stage 3. Enkel door turbo te vervangen en dpf leeg met filter. Boit is een 2L 110 boit dus die kan alles met gemak aan.
Alles hangt af van de motor zelf, boit en of die al dan niet gedowntuned is...
Toen ik nog thuis woonde en mijn mama mijn kleren streek en m'n eten maakte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenVolledig vastgeroest in het verleden. Toen een 2 liter een 2 liter was en een 2.5 een 2.5 en je niet 7 versies van dezelfde motor had. Toen tuners zelf op hun website schreven dat een toename van 20-30% binnen de toleranties viel.
Toen ik nog thuis woonde en mijn mama mijn kleren streek en m'n eten maakte.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenOei oei. Maar das al heel lang geleden dus ;-). Tegenwoordig ligt het net iets anders he en bestaan er geen algemene regels meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenai ai ai... bovenstaande quote is een binnenkopper voor tuningkid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichtenai ai ai... bovenstaande quote is een binnenkopper voor tuningkid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenTurbo is er al doorgeblazen!2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenTS al meer dan een maand niet gezien: enkel in bericht #1.
Comment
Comment