Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf 6 1.6 TDI sneller maken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Steekt U licht gewoon ne keer op bij de bekende tuners zoals DVX, BR, Heinz, CTH, enzovoort.. Die zullen U beter kunnen helpen.
    2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Als ge u ne 1.6 diesel koopt, moet je toch niet verbaasd zijn als die traag is...

Als je chippen overweegt, zou ik niet voluit gaan. Misschien een 15-20% maximaal.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Als ge u ne 1.6 diesel koopt, moet je toch niet verbaasd zijn als die traag is...

Als je chippen overweegt, zou ik niet voluit gaan. Misschien een 15-20% maximaal.
        Vraagske. Waarom spreek jij steeds in percentage? Wat bij een 90pk tov een 105 of zelfs een 75? 75pk is zelfs bijna 100% bij stage 1. Bij de 105pk al 40% bij stage 1 en zelfs 70% bij stage 3. Enkel door turbo te vervangen en dpf leeg met filter. Boit is een 2L 110 boit dus die kan alles met gemak aan.

Alles hangt af van de motor zelf, boit en of die al dan niet gedowntuned is...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
          Vraagske. Waarom spreek jij steeds in percentage? Wat bij een 90pk tov een 105 of zelfs een 75? 75pk is zelfs bijna 100% bij stage 1. Bij de 105pk al 40% bij stage 1 en zelfs 70% bij stage 3. Enkel door turbo te vervangen en dpf leeg met filter. Boit is een 2L 110 boit dus die kan alles met gemak aan.

Alles hangt af van de motor zelf, boit en of die al dan niet gedowntuned is...
          Volledig vastgeroest in het verleden. Toen een 2 liter een 2 liter was en een 2.5 een 2.5 en je niet 7 versies van dezelfde motor had. Toen tuners zelf op hun website schreven dat een toename van 20-30% binnen de toleranties viel.
          Toen ik nog thuis woonde en mijn mama mijn kleren streek en m'n eten maakte.

Comment

Mss eerst is bijlezen en informeren dan :p

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Volledig vastgeroest in het verleden. Toen een 2 liter een 2 liter was en een 2.5 een 2.5 en je niet 7 versies van dezelfde motor had. Toen tuners zelf op hun website schreven dat een toename van 20-30% binnen de toleranties viel.
              Toen ik nog thuis woonde en mijn mama mijn kleren streek en m'n eten maakte.
              Oei oei. Maar das al heel lang geleden dus ;-). Tegenwoordig ligt het net iets anders he en bestaan er geen algemene regels meer.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                Oei oei. Maar das al heel lang geleden dus ;-). Tegenwoordig ligt het net iets anders he en bestaan er geen algemene regels meer.
                ai ai ai... bovenstaande quote is een binnenkopper voor tuningkid
                2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                  Die niet meer op het forum aanwezig is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                    er is een verschil tussen regels mbt waardes die je kan halen en regels die je in wetteksten vindt. ;-)

Comment

en wat heb je nu ondernomen om je wagen sneller te laten maken?

Comment

Turbo is er al doorgeblazen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                          Turbo is er al doorgeblazen!
                          Heeft geprobeerd om met een 'stage 0' tot 260km/u te geraken maar is mislukt.
                          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

al geprobeerd een body kit erop te zetten? Zou ook veel helpen!

Comment

M-pack lijkt wel voldoende eh
                              BMW X5 45e

Comment

TS al meer dan een maand niet gezien: enkel in bericht #1.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                                  TS al meer dan een maand niet gezien: enkel in bericht #1.
                                  Mja moest ik eigenlijk ook zo'n reacties krijgen, 'k zou me ook niet meer laten zien of goesting hebben om te reageren

Comment

Zijn papa zal het gelezen hebben....

Comment

Stage 3 ombouw duurt wel eventjes.

Comment

hij is hem misschien rood aan het laten spuiten. Algemeen geweten dat dat enkele km/u extra oplevert.

Comment

Nee, hij heeft mijn raad gevolgd en er grotere wielen opgestoken. Staat nu in de garage en bij Dieteren zoeken zich suf waarom die wagen niet goed optrekt.

Comment

Working...
                                          X