Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote uitlaattopic

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Toen ik die stationair hoorde revven, vond ik er niets aan, maar toen die plots doortrok, amai m'n gat

Comment

• Volgens mij wordt je gewoon doof als je daar alle dagen mee rondsjeest.
      “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

• Wa e grellig geluid man :

Comment

• Deze klinkt exact de mijne, het is dan ook dezelfde wagen/setup

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
            Volgens mij wordt je gewoon doof als je daar alle dagen mee rondsjeest.
            Idd. Das enkel leuk voor circuit denk ik. Rij eens 100 km autostrade met zo'n constant gebrul. Daar zit je dan in je luxe comfortable Mercedes

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
              Als je die hoort starten, heb je volgens mij schrik om erdoor gebeten te worden...

Eerlijk zijn ?
              Klinkt eerder als iemand die een leeg blikje cola aan het verfrommelen is....

Comment

• Te luid, te scherp en mankeert de typische bas van een V8, nee ook niet mijne meug.

Comment

• Beste Heren,

Graag had ik wat advies gehad om een sportuitlaat te steken op men Skoda Octavia RS Diesel.

Standaard heeft deze langs een kant een echte uitlaat en de andere kan is fake (bij diesel). Nu zou ik beide kanten willen laten werken, en ook een mooier & sportiever geluid willen verkrijgen. maar het zou ook nog zonder veel problemen door de keuring moeten kunnen (heb geen zin om het er altijd op en af te monteren).

Graag jullie mening en advies

Mvg, Bram
                  Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                  Klikerdeklikhier
                  Car name: Octavius Rsus

Comment

• Kijk eens of Milltek al een uitlaat heeft voor de RS.

Comment

• Laat het zo. Een diesel is gewoon noet compatibel met sportuitlaat.
                      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Staan hoog aangeschreven op Volvo fora, maken alles op maat.

Comment

• Meer lawaai op een diesel vind ik ook maar niks. Voor een uitlaataanpassing op maat kan je misschien eens www.skytune.com contacteren. Levert proper maatwerk af.

Comment

• ok dankjewel, vindt een sportuitlaat wel gaan op een diesel :

Mooie diepe brom

nu heb ik gezien dat milltek dit aanbied, maar kan dit systeem zonder een probleem door de keuring ?

Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
                            Klikerdeklikhier

Comment

• Milltek levert normaal attesten voor de keuring, gewoon op voorhand navragen.
                              Ook is Milltek geen slechte keuze, op de I5 van Volvo geeft dit ook wel een 'sportievere' sound.
                              Maar ik zou het persoonlijk ook niet meer doen op een diesel (M Performance gehad op m'n 118d). Is z'n geld niet waard naar wat je er voor krijgt vind ik.

Comment

• ok ik zal eens een mail sturen naar br-performace thanks
                                Klikerdeklikhier

Comment

• De non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.

Comment

• Br3cht heeft een Milltek op zijn diesel, klinkt toch ferm goed! Natuurlijk meer een dieper gebrom omdat het diesel is, maar toch een groot verschil met stock. Weet wel niet of hij resonated heeft of niet.

Comment

• En een 'active sound generator'. Is dat niets?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                        De non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
                                        dankje voor de info zal er is naar horen se

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        En een 'active sound generator'. Is dat niets?

http://www.skytune.com/nl/sportuitla...skytune-detail
                                        noway dat ik zo iets op men wagen zet ! als ik het doe doe ik het goed, en niet fake ! :p
                                        Klikerdeklikhier

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                                          De non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
                                          Inderdaad, zelfs door mijn DPF al te verwijderen hoorde je de turbo iets meer blazen, en gaf die een iets dieper geluid.
                                          Non res is de beste oplossing voor een diesel, en zoals je zegt, als je iets of wat handig bent kan je dat snel zelf swappen.

Comment

Working...
                                          X