Toen ik die stationair hoorde revven, vond ik er niets aan, maar toen die plots doortrok, amai m'n gat
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote uitlaattopic
Collapse
X
-
Volgens mij wordt je gewoon doof als je daar alle dagen mee rondsjeest.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Comment
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenVolgens mij wordt je gewoon doof als je daar alle dagen mee rondsjeest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk Berichten
Klinkt eerder als iemand die een leeg blikje cola aan het verfrommelen is....
Comment
-
Beste Heren,
Graag had ik wat advies gehad om een sportuitlaat te steken op men Skoda Octavia RS Diesel.
Standaard heeft deze langs een kant een echte uitlaat en de andere kan is fake (bij diesel). Nu zou ik beide kanten willen laten werken, en ook een mooier & sportiever geluid willen verkrijgen. maar het zou ook nog zonder veel problemen door de keuring moeten kunnen (heb geen zin om het er altijd op en af te monteren).
Graag jullie mening en advies
Mvg, BramSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
Laat het zo. Een diesel is gewoon noet compatibel met sportuitlaat.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Comment
-
Meer lawaai op een diesel vind ik ook maar niks. Voor een uitlaataanpassing op maat kan je misschien eens www.skytune.com contacteren. Levert proper maatwerk af.
Comment
-
ok dankjewel, vindt een sportuitlaat wel gaan op een diesel :
Mooie diepe brom
nu heb ik gezien dat milltek dit aanbied, maar kan dit systeem zonder een probleem door de keuring ?
Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Comment
-
Milltek levert normaal attesten voor de keuring, gewoon op voorhand navragen.
Ook is Milltek geen slechte keuze, op de I5 van Volvo geeft dit ook wel een 'sportievere' sound.
Maar ik zou het persoonlijk ook niet meer doen op een diesel (M Performance gehad op m'n 118d). Is z'n geld niet waard naar wat je er voor krijgt vind ik.
Comment
-
ok ik zal eens een mail sturen naar br-performace thanksSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Comment
-
En een 'active sound generator'. Is dat niets?
http://www.skytune.com/nl/sportuitlaten/active-sound-generator/active-sound-generator-skytune-detailActive Sound Generator Skytune Active Sound Generator Active Sound Generator
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenDe non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn een 'active sound generator'. Is dat niets?
http://www.skytune.com/nl/sportuitla...skytune-detailSkoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenDe non res is zonder keuringsattest, de res met, al zou ik mijn geld er niet aan geven er is te weinig verschil met stock, ga voor de non res, meer sound en na 4 j naar de keuring 1 uurtje werk om te wisselen max.
Non res is de beste oplossing voor een diesel, en zoals je zegt, als je iets of wat handig bent kan je dat snel zelf swappen.
Comment
Comment