Het is erg goed op maat gemaakt, alles past direct.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote uitlaattopic
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tuner111 Bekijk Berichtenok dankjewel, vindt een sportuitlaat wel gaan op een diesel :
Mooie diepe brom
nu heb ik gezien dat milltek dit aanbied, maar kan dit systeem zonder een probleem door de keuring ?
http://www.millteksport.com/exhaust....variantid=1459
De gedeeltelijke Milltek uitlaat is enkel optisch.
Wil je geluid met een diesel dan is dit de enige oplossing maar je bent ervoor of niet.
Comment
-
Skoda Octavia V//RS TDI DSG 184 PK : RS Comfort pack, RS Traveler pack, ACC.....
Klikerdeklikhier
Car name: Octavius Rsus
Comment
-
misschien klinkt het langs buiten nog enigszins wat luider en sportief maar ga je daar binnen iets van horen? Ik moet met mijn behoorlijk luide uitlaat met raam open rijden wil ik echt genieten van het geluid. Ramen dicht en muziek op dan merk je er weinig van bij rustig rijden. Ik denk dat je gewoon 1000€ gaat wegsmijten aan een systeem waar je niets aan hebt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenmisschien klinkt het langs buiten nog enigszins wat luider en sportief maar ga je daar binnen iets van horen? Ik moet met mijn behoorlijk luide uitlaat met raam open rijden wil ik echt genieten van het geluid. Ramen dicht en muziek op dan merk je er weinig van bij rustig rijden. Ik denk dat je gewoon 1000€ gaat wegsmijten aan een systeem waar je niets aan hebt
Zaterdag ga ik naar iemand die het systeem gemonteerd heeft en dan kan ik het zelf eens in real life beoordelen want YouTube is ook niet alles.
Comment
-
Ik heb woensdag op mijn A6 de originele biturbo uitlaten met sound actuators laten retrofitten. Ik had ook zo een soundmodule besteld in duitsland (http://shop.cetecarcoding.de/), maar nu ik die biturbo uitlaten heb gehoord irl heb ik een beetje spijt van die module eigenlijk... Dat geluid van die biturbo sound actuators klinkt echt zalig en al grof genoeg voor mij. Die V8 module is wel is plezant denk voor te patsen int weekend (haha) maar voor de rest, redelijk derover om als een V8 te klinken met uw 177pk... hahaha Nu met die uitlaten heb moet ik mij ook inééns serieus inhouden voor ni te laten chippen naar een respectabele 220pk maja, ik zit nog in garantie tot 2017 of 100k.... MILJAAR!!Maar bon, geloofd mij, irl klinken die biturbo sound actuators echt nice. Als ik nu onder een brug of tunnel onderdoor rijd of zelfs gewoon in een straat waar het geluid kan weerkaatsen, das een klein beetje klaarkomen zenne
In comfort mode staan die actuators btw af en dan nog is het geluid toch een stuk anders dan met mijn origineel uitlaatsysteem ze.
Btw: binnenin is dat heel goed te horen, zijt gerust... ^^Last edited by Shivte; 25/06/2015, 19:08.
Comment
-
Ik moet kotsen en lachen tegelijk van active sound, worst invention ever.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk moet kotsen en lachen tegelijk van active sound, worst invention ever.
Comment
-
En hoe zit dat eigenlijk met de keuring? Dien active sound actuator bedoel ik. Dat zien ze toch zitten of ni? (Ni dat ik het ga installeren, maar vraag het me gewoon af.)2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Comment
-
Ik vond dat tof klinken op de A6 BiTDI, afgaande op een paar video's en eentje die IRL passeerde. Maar het was pas vanaf het moment dat ik 24u een A6 BiTDI in mijn bezit had dat ik het 'dynamische' geluid toch beu werd... het begon te knagen dat het merendeel van wat je hoort eigenlijk nep is, zowel het geluid buiten als binnen. De subtiliteit is ver zoek, ik voelde me een beetje Johnny en kreeg het gevoel dat ik evengoed nog een paar neonlichten en één megaspoiler kon installeren als kers op de taart. Ok, ik overdrijf nu een beetje, maar het verwondert me wel dat je zoiets zou installeren op een auto met minder performante motor. De BiTDI komt er nog nipt mee weg, maar op een 2.0TDI? Los d'erover!
De Milltek op mijn A5 3.0TDI was anders, was zeker niet zo luid, maar het was wel de echte sound... en het klonk als de V6 dat 'ie was. Zo zou het eigenlijk op die BiTDI ook standaard moeten klinken vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vlammembaareg Bekijk BerichtenEn hoe zit dat eigenlijk met de keuring? Dien active sound actuator bedoel ik. Dat zien ze toch zitten of ni? (Ni dat ik het ga installeren, maar vraag het me gewoon af.)
Ik bedoel, mijn A5 is 3 keer naar de keuring geweest met een Milltek uitlaat eronder... dus van ongeveer halverwege de auto tot achteraan een gans andere uitlaat, het staat zelfs op de einddempers geschreven. Dus ik dacht bij de uitlaatgaskeuring al meteen prijs te hebben.... maar geen kat die het opmerkte of het nodig vond om er een punt van te maken. En ik klaag niet hé, vind het alleen frappant dat niemand er moeilijk over deed. Zelfs geen attest gevraagd of tuning keuring gehad daardoor. (gelukkig maar, want ik had er ook geen attest van). Is dat nu omdat het een TDI is, ik weet het niet... maar ik ben er wel blij om, had anders de wagen vroeger verkocht moest ik ieder jaar van uitlaatje moeten wisselen voor de keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenDoen ze uberhaubt moeilijk over OEM spullen (ook al horen ze niet op de wagen thuis)?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIk vond dat tof klinken op de A6 BiTDI, afgaande op een paar video's en eentje die IRL passeerde. Maar het was pas vanaf het moment dat ik 24u een A6 BiTDI in mijn bezit had dat ik het 'dynamische' geluid toch beu werd... het begon te knagen dat het merendeel van wat je hoort eigenlijk nep is, zowel het geluid buiten als binnen. De subtiliteit is ver zoek, ik voelde me een beetje Johnny en kreeg het gevoel dat ik evengoed nog een paar neonlichten en één megaspoiler kon installeren als kers op de taart. Ok, ik overdrijf nu een beetje, maar het verwondert me wel dat je zoiets zou installeren op een auto met minder performante motor. De BiTDI komt er nog nipt mee weg, maar op een 2.0TDI? Los d'erover!
De Milltek op mijn A5 3.0TDI was anders, was zeker niet zo luid, maar het was wel de echte sound... en het klonk als de V6 dat 'ie was. Zo zou het eigenlijk op die BiTDI ook standaard moeten klinken vind ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJe hoort precies ook aan de intonatie van de uitlaattonen bij plots gas geven en lossen dat er iets niet klopt.
Comment
Comment