Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OEM BMW Power Halogeen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OEM BMW Power Halogeen

Iemand van jullie ervaring met de OEM BMW Power Halogeen lampen die BMW nu aanprijst ? Specifiek voor gebruik als dimlicht.

Leveren ze de voordelen (100% meer lichtopbrengst en reikwijdte) die in de marketing-praatjes worden naar voren geschoven?

Ik ben er mij wel van bewust dat ik er geen xenon-resultaten moet van verwachten natuurlijk....
    Freude am Fahren

Zullen waarschijnlijk osram night breakers zijn die nu een bmw logotje krijgen. En bmw prijs

Comment

Heb ze ondertussen laten installeren.

Natuurlijk ver van xenon-resultaten, maar toch een verschil. Niet zozeer qua look, want ze hebben nog steeds een gele schijn. Maar het licht is duidelijker helderder, en ze reiken ook verder. 100% is misschien wel wat optimistisch...

Zijn trouwens van Philips (ik vermoed ultra vision), en zelfs verrassend zonder BMW-prijskaartje :-)
      Freude am Fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
        Heb ze ondertussen laten installeren.

Natuurlijk ver van xenon-resultaten, maar toch een verschil. Niet zozeer qua look, want ze hebben nog steeds een gele schijn. Maar het licht is duidelijker helderder, en ze reiken ook verder. 100% is misschien wel wat optimistisch...

Zijn trouwens van Philips (ik vermoed ultra vision), en zelfs verrassend zonder BMW-prijskaartje :-)
        wat heb je betaald als ik vragen mag. En heb je foto van de verpakking?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
          wat heb je betaald als ik vragen mag. En heb je foto van de verpakking?
          88 euro, BTW en plaatsing inclusief. Op BMW-website staat nochtans dat het vanaf 105 euro is....

Was dacht ik 50 euro voor de lampjes zelf.

Is gewoon rechthoekig doosje met afbeelding van een koplamp van een 1-reeks erop.
          Freude am Fahren

Comment

Das toch al verdomd veel geld vind ik voor H7 lampen.

Comment

lichtopbrengst is logaritmisch 100% extra kan wel

Comment

Heb je ze ook in andere kleurtjes? Much auto5, very tune wow!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Much auto5, very tune wow!
                  ????

Er zijn 2 soorten:
                  - blue: 30% rendement en lichkleur van xenon
                  - power: 100% rendement en lichtkleur quasi niet verschillend van halogeen

Enige reden voor mij persoonlijk om lampjes te wisselen was meer lichtopbrengst.
                  Freude am Fahren

Comment

Wow, dat is best aan de prijs...is dat onmogelijk deze zelf te installeren?

Ik raad altijd powerbulbs.co.uk aan, gratis wereldwijde levering, en elke maand hebben ze wel een kortingsactie -10% ofzo...een heel assortiment aan H7's van Philips...

130% Xtremevisions aan 37.66 EUR bvb. Kosten wel wat, maar in mijn mening de beste H7 lampjes!
                    Last edited by TooTall; 16/12/2014, 13:25.
                    Mijn Skoda

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door titanliner Bekijk Berichten
                      88 euro, BTW en plaatsing inclusief. Op BMW-website staat nochtans dat het vanaf 105 euro is....

Was dacht ik 50 euro voor de lampjes zelf.

Is gewoon rechthoekig doosje met afbeelding van een koplamp van een 1-reeks erop.
                      Heel slim dat je bent als je u lampen door iemand anders laat plaatsen. 38euro voor 2lampen te laten installeren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                        Heel slim dat je bent als je u lampen door iemand anders laat plaatsen. 38euro voor 2lampen te laten installeren.
                        Ieder "zijne stiel" zeg ik altijd :-)

Kwam nu eenmaal in 1 pakket, dusja....
                        Freude am Fahren

Comment

Working...
                        X