Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plastieken wieldoppen (raad!)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Plastieken wieldoppen (raad!)

Jowkes iedereen,

Ik heb in de winkel plastieken wieldoppen gezien voor een lage prijs.
    Rij zelf nog net geen jaar met de auto en zit af en toe wel eens ergens tegen bij het parkeren. Studeer nog op school, dus financieel heb ik niet echt de mogelijkheden om een paar echte velgen te kopen maar toch ben ik wel een heel klein beetje verliefd op de prijs geworden en aangezien ze zo blinken zou ik niet echt direct zeggen dat ze van plastiek (uitzicht) zijn ze klinken ook niet echt zo hol. Ik zou ze met andere woorden graag willen kopen alleen ik heb niet echt ervaring en twijfel toch een beetje daarom vraag ik dit forum om mij even te helpen met wat jullie allemaal weten van plastieken wieldoppen. Is het mij af te raden? Want voor 4x7,5€=30€ twijfel ik toch niet snel. In het Frans staat er dat het een hoge weerstand heeft? Dat het metalen bevestigingsringen zijn. Een foto van de wieldoppen om even te tonen. Het zou namelijk goed staan op mijn Opel Astra H GTC. Bedankt voor jullie aandacht (mijn verhaal). Hopelijk komen er wat interessante antwoorden

IMAG0534.jpg

Maakt uwe auto marginaal, laat ze maar liggen
    Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
    Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
    Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

gewoon doen joh
      goedkoopste manier om een auto op stalen velgen er voor geen geld er een beetje beter uit te doen zien.
      en er zijn meerdere design van wieldoppen hoor, ga eens langs bij een autospeciaalzaak.
      voor dat geld moet je u zoals je eh al zei ook niks aantrekken van krassen ofzo, heerlijk toch. mooie dure velgen zijn zeker knap, maar evenvaak lag ik me ziek als ik iemand met veel te dure en grote velgen stoeprand na stoeprand zie 'pakken' en zo zijn velgen naar de kloten helpt. triestig hoor. voor iets wat puur esthetisch is..

Comment

Zeker kopen ! Plastic wieldoppen hebben zeker niets marginaals zoals sommigen beweren. Ze zijn goedkoop , makkelijk proper te houden , roesten niet... Geen enkele reden om een paar honderd euro extra uit te geven aan pseudo sportieve lichtmetalen Jonnie velgen.

Comment

en als ze vuil zijn: tussen de borden in de vaatwas !
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

heb je nu echt voor een uitgave van 30€ een topic nodig.
            Als ze U aanstaan, koop ze dan hé.

Comment

door zo'n open design zie je wel nog veel van de stalen velg erachter. Ik vind wieldoppen enkel mooi als ze een erg gesloten ontwerp hebben.

Comment

Wieldoppen>mooi?? gewoon zonder doppen of standaard wieldoppen vanuit de fabriek.

Comment

Ik heb zelf wieldoppen op mijn wielen ( winterwielen.......) en heb die gekocht bij de dealer zelf . Kosten natuurlijk 2 tot 4 keer meer dan "namaak" .
                  Naar het schijnt zouden de "originele" doppen van een merk beter blijven zitten dan al die namaak.....kijk maar eens rond hoeveel van die soeptalloren je aan de kant van de weg ziet staan/liggen.

Comment

Maar dit zijn pas écht héél mooie enjoliveurs ! ... waar zijn deze te koop, ik zou er zo ook wel willen als ze onder de € 500 kosten ? ...

Comment

Gaat verschrikkelijk lelijk zijn. Met de originele wieldoppen is daarentegen niets mis.
                      2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Zoals eerder gezegd. Door het open design zie je gans de stalen velg er door komen. Jakkes.

Kijk eens op een tweedehands site naar wat velgjes. Echte velgen. Neem dan bv een 5 spaaks 16 inch velg. Daarmee kan je nog naar hartelust op borduren knallen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                          Zoals eerder gezegd. Door het open design zie je gans de stalen velg er door komen. Jakkes.

Kijk eens op een tweedehands site naar wat velgjes. Echte velgen. Neem dan bv een 5 spaaks 16 inch velg. Daarmee kan je nog naar hartelust op borduren knallen.
                          Halleluja

Comment

wieldoppen kun je nog meepakken naar je volgende

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                              Gaat verschrikkelijk lelijk zijn. Met de originele wieldoppen is daarentegen niets mis.
                              Tegenwoordig hebben de wieldoppen van moderne auto's allemaal zo'n open design, wat belachelijk is, want wat is het nut van wieldoppen als je de stalen velg overduidelijk ziet zitten achter de wieldop? Zeker in combinatie met een kleine velg met giga ballonbanden. Of het is een trucje van de fabrikanten om mensen sneller een optionele alu velg te laten kopen natuurlijk.

Al geef ik toe, toen ik 18, 19 was, heb ik ook vaak zitten kijken naar zo'n aftermarket auto 5/supra bazar wieldeksels. Blij dat ik dat nooit gekocht heb. Gewoon op stalen velgen of OEM doppen rijden, die wannabe velg doppen zijn marginaal.

Je kan natuurlijk ook voor spinners gaan, maar wees dan niet verwonderd dat je auto op een dag op de pagina van knakentuning beland.

E30SHOP.be
                              - Alles voor uw BMW E30.
                              Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                              En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door grandscenicman Bekijk Berichten
                                Ik heb zelf wieldoppen op mijn wielen ( winterwielen.......) en heb die gekocht bij de dealer zelf . Kosten natuurlijk 2 tot 4 keer meer dan "namaak" .
                                Naar het schijnt zouden de "originele" doppen van een merk beter blijven zitten dan al die namaak.....kijk maar eens rond hoeveel van die soeptalloren je aan de kant van de weg ziet staan/liggen.
                                Je weet toch dat bij Renault heel grote prijsverschillen zitten op de wieldoppen he? Je hebt er hele dure en erg goedkope. Hangt gewoon beetje van de vorm af, maar ze zijn allemaal origineel. Bvb die met het embleempje in chroom kosten veel meer en het is maar een klein detail. Als je ooit wieldoppen koopt, vraag de magazijnier eens wat de goedkoopste zijn in jouw maat (niet specifiek voor jouw wagen, want dat hoeft niet). Je zal verschieten, soms zijn die nog mooier dan de dure. Is echt een heel bizarre prijszetting die ze daarop voeren.

Comment

Working...
                                X