Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Graag zou ik een navigatie systeem inbouwen in mijn wagen, welke is zowat de betere? Budget speelt niet echt een rol, en is deze plug and play inbouwbaar?
bij arc deurne habben ze mij die van pioneer aan geraden.
ik heb toen de avic f30bt gekocht is een pracht toestel met snelle navigatie goede geluid kwaliteit en vele aansluit mogelijk heden.
----------------------------------------------------------------------------------
2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver 2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
-------------------------------------------------------------------------------------------- It's like being in command of the Battlestar Galactica:
It might need half a starsystem to turn around,
but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
Cylons have respect for it...
--------------------------------------------------------------------------------------------
Mijn moeder heeft dit toestel laten monteren in haar 2012 Audi TT. Fantastisch toestel en perfect gemonteerd dankzij de pasvormen die per wagen beschikbaar zijn.
Ok merci allemaal voor de tips, waar kan ik er ene laten plaatsen waar ze heel voorzichtig zijn met je wagen, dus maw echt fatsoenlijk inbouwen?
Heb trouwens dat dynaudio systeem, en al mijn mogelijkheden met mijn stuurbediening wil ik ook behouden....
bij arc deurne habben ze mij die van pioneer aan geraden.
ik heb toen de avic f30bt gekocht is een pracht toestel met snelle navigatie goede geluid kwaliteit en vele aansluit mogelijk heden.
Comment