Heb hier wel interesse voor , is enkel het schakelmechanisme maar heb geen idee of het toegelaten is voor de keuring:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Is dit toegelaten voor de keuring ??
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenIk heb ooit in Dendermonde een Golf 2 rallye voor mij gehad die dit ook had steken. Tijdens het aanschuiven een babbel mee gedaan en dat was allemaal geen probleem.
Wil je zeker zijn, mail Goca met foto en al
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenKan ik doen,ga deze week ook eens op de keuring binnen wippen om te zien wa die mannen ervan denken...
en binnen tijdje ga jij nr keuring en dan kan het plots niet (meer)...
mr moet jij niet gewoon om 2j naar keuring; is het veel werk om te switchen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichtenja Dixie en dan zeggen ze u vandaag; ja, geen probleem
en binnen tijdje ga jij nr keuring en dan kan het plots niet (meer)...
mr moet jij niet gewoon om 2j naar keuring; is het veel werk om te switchen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDenk niet dat dat een probleem gaat vormen . Misschien als er een jongere gast bijstaat die zich nog moet bewijzen wel. Goedkoop is zoiets wel niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenMa wat doet het eigenlijk specifiek? Buiten dat de pook hoger staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenHet blijft een H patroon? Of zoals bij een sequentiele bak?
Volgens mij mag t, ze gaan wel raar kijken
Comment
-
Hier een kort filmpke se:
CAE Ultra shifter - optimised for motor sports. http://www.cae-racing.com/PORSCHE 996 / 997 ( 911 ) with CAE Ultra ShifterShort and super-precise shifting tr...
Iets langer filmpke:
Last edited by dixie; 08/12/2014, 23:53.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk BerichtenZiet er ferm uit, dan kun je sneller 2 handen op t stuur houden
Comment
Comment