Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Is dit toegelaten voor de keuring ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Is dit toegelaten voor de keuring ??

Heb hier wel interesse voor , is enkel het schakelmechanisme maar heb geen idee of het toegelaten is voor de keuring:

Das Original- high end short shifter aus Aluminium - entwickelt und hergestellt in Deutschland - mit Strassenzulassung

Ik heb ooit in Dendermonde een Golf 2 rallye voor mij gehad die dit ook had steken. Tijdens het aanschuiven een babbel mee gedaan en dat was allemaal geen probleem.

Wil je zeker zijn, mail Goca met foto en al

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
      Ik heb ooit in Dendermonde een Golf 2 rallye voor mij gehad die dit ook had steken. Tijdens het aanschuiven een babbel mee gedaan en dat was allemaal geen probleem.

Wil je zeker zijn, mail Goca met foto en al
      Kan ik doen,ga deze week ook eens op de keuring binnen wippen om te zien wa die mannen ervan denken...

Comment

Hangt er vooral van af waar je naar de keuring gaat.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
          Kan ik doen,ga deze week ook eens op de keuring binnen wippen om te zien wa die mannen ervan denken...
          ja Dixie en dan zeggen ze u vandaag; ja, geen probleem
          en binnen tijdje ga jij nr keuring en dan kan het plots niet (meer)...

mr moet jij niet gewoon om 2j naar keuring; is het veel werk om te switchen?

Comment

Denk niet dat dat een probleem gaat vormen . Misschien als er een jongere gast bijstaat die zich nog moet bewijzen wel. Goedkoop is zoiets wel niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
              ja Dixie en dan zeggen ze u vandaag; ja, geen probleem
              en binnen tijdje ga jij nr keuring en dan kan het plots niet (meer)...

mr moet jij niet gewoon om 2j naar keuring; is het veel werk om te switchen?
              Moet om de 2 jaar maar is wel een beetje werk om alles terug om te bouwen en daar heb ik geen goesting voor....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                Denk niet dat dat een probleem gaat vormen . Misschien als er een jongere gast bijstaat die zich nog moet bewijzen wel. Goedkoop is zoiets wel niet.
                Vind de prijs nog meevallen,is wel een knap stukske techniek , voor een uitlaat of een intercooler betaal je bijna evenveel...

Comment

Ma wat doet het eigenlijk specifiek? Buiten dat de pook hoger staat

Comment

Een van mijn dromen om ooit een wagen te hebben met een sequentiële versnellingsbak. Maar ik vermoed dat zoals veel van deze systemen je nog steeds de koppeling moet gebruiken?
                    Dan vind ik het te duur want tenslotte het wegvallen van de koppeling is wat het em doet voor mij...

Comment

Het zou ongelofelijk zijn mocht je door het installeren van een andere pook ineens geen koppeling meer moeten gebruiken. Dan zouden ze veel van die poken verkopen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                        Ma wat doet het eigenlijk specifiek? Buiten dat de pook hoger staat
                        Maakt het veranderen van versnelling sneller en korter,je kan er naart schijnt ook moeilijk mee misschakelen,zou perfekt werken....

Comment

Het blijft een H patroon? Of zoals bij een sequentiele bak?
                          Volgens mij mag t, ze gaan wel raar kijken
                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                            Het blijft een H patroon? Of zoals bij een sequentiele bak?
                            Volgens mij mag t, ze gaan wel raar kijken
                            Het blijft een H patroon maar veel korter ( instelbaar) en vooral sneller schakelen mogelijk maken....

Comment

Hier een kort filmpke se:

CAE Ultra shifter - optimised for motor sports. http://www.cae-racing.com/PORSCHE 996 / 997 ( 911 ) with CAE Ultra ShifterShort and super-precise shifting tr...

Iets langer filmpke:

CAE Ultra shifter - optimised for motor sports. http://www.cae-racing.com/NEWS@CAE AppShort and super-precise shifting travel, exclusively H-pattern and suit...
                              Last edited by dixie; 08/12/2014, 23:53.

Comment

Ziet er ferm uit, dan kun je sneller 2 handen op t stuur houden
                                Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Is een knap systeem, maar blijkbaar niet zo eenvoudig om juist af te stellen. Al kan dat misschien van auto tot auto variëren.
                                  Een kennis heeft dat op een golf Mk2 1.8T gehad...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
                                    Ziet er ferm uit, dan kun je sneller 2 handen op t stuur houden
                                    Begin maar al te bestellen!

Comment

Jaja full-race look :-) Denk dat je dan nooit meer kalm rijd mee zo'n pook...(openbare weg)
                                      Ik zou het doen, als je maar om 2j moet gaan, valt goed mee ;-) Wnn moet je ermee?

Comment

Ik zie er eigenlijk weinig nut in, toch tov de prijs. Als je heel snel wil schakelen met een gewone pook moet je hem niet bovenaan de bol vast nemen, maar gans onderaan aan de stang. Moet dat eens proberen, gaat supersnel als je het een paar keren gedaan hebt.

Comment

Working...
                                        X