Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderstel voor nurburgring

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Ik twijfel er niet aan dat Bilstein iets beter is afgewerkt, en dat het beter is voor circuit. Ik heb KW op mijn E46 M3 en geen probleem met lastwissels, gewoon perfect opgevangen. Ik zie daar niet meteen een verschil. Ik zou echt niet met de Bilsteins willen rondrijden op een dagdagelijkse wagen, ik heb al verschillende wagens getest waaronder E46 M3 en E92 E90 met Bilsteins en daar klapperen uw tanden van, zo hard is dat. Je krijgt ook gewoon klappen in de rug. Daar moet ik voor bedanken voor straatgebruik.
    een gebruikte KW naast een nieuwe Bilstein op foto hangen is nu ook niet meteen een correct beeld
    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”


    Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
    Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

    Comment


    • #42
      Dan heb jij een heel rare ervaring.
      Als je naar de bimmerboard meeting komt stap je maar eens in de transporteur. Ik kan moeilijk geloven dat je dat als beenhard ervaart ?

      Denk bij die foto gewoon het vuil weg en kijk naar de algemene constructie.
      das zoals naar een huis gaan kijken.. denk de rommel wel die er in staat

      Comment


      • #43
        Comfort van 2 verschillende wagens kun je ook niet vergelijken met elkaar na aanpassing van de ophanging. Neem nu bv een golf 3 of een moderne 5 reeks . De 5reeks gaat nog comfortabel rijden en de golf 3 éérder als een kart.
        Veel hangt ook af van wat je wilt spenderen , daily of only track , Wil je 500euro extra uitgeven om een paar seconde's sneller te zijn...

        Comment


        • #44
          Pfuh ...bilstein.

          hier koni yellow nog meer track georienteerd da bilstein.
          Maar vraag maar aan svenio.
          Nog steeds doenbaar.
          Last edited by Timmie; 22/06/2015, 23:57.

          Comment


          • #45
            Ik kan hier maar 1 antwoord op geven... Öhlins Road & track. stapje hoger dan kw v2 en bilstein b14 en niet veel duurder. Prijs/kwaliteit zit je in een heel andere categorie dan.





            "VW Scirocco, 2008- also fits the “R” version of this car,however the height of the car with the Öhlins kit will remainbthe same as the OE car as the “R” version is lower as standard. Performance of our kit for this car is not affected and still at a very high level. At the moment our intention is not to lower this car further as the stroke is needed for the best performance and comfort."
            Last edited by AocAoc; 30/06/2015, 02:40.

            Comment

            Working...
            X