Mededeling

Collapse
No announcement yet.

auto apps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• auto apps

Ik weet niet of er al een topic bestaat over auto gerelateerde apps, ik kon het in ieder geval niet vinden.

Iemand goeie tips?
    Ik bedoel dan vooral apps die bv hernemingstijden en dergelijke kunnen meten...

Dynolicious
    BMW M meter
    Pocket Dyno
    Gps Speed
    Dashboard
    Speedpro
    CAR Tools
    Vidometer

Deze heb ik en zijn allemaal gratis.

Sent from here
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Goed om te weten deze alvast eens testen
      zouden er nog zulke apps zijn?

Comment

De meeste apps kunnen wel een 0-100 meten, maar ik zou liever eentje hebben die hernemingen kan meten.

Een herneming in een bepaalde versnelling is denk ik realistischer dan een 0-100 waar de perfecte start moet gemaakt worden, de juiste schakelmoment...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door torque Bekijk Berichten
          De meeste apps kunnen wel een 0-100 meten, maar ik zou liever eentje hebben die hernemingen kan meten.

Een herneming in een bepaalde versnelling is denk ik realistischer dan een 0-100 waar de perfecte start moet gemaakt worden, de juiste schakelmoment...
          Ook een paar getest en stel hetzelfde vast zou ook liever 1 hebben waar de herneming tijden en snelheiden kunnen worden gemeten.
          De verschillen vanaf 100 km/u naar 160 km/u in 3de plankgas en 100 km/u naar 160 km/u 4de plankgas.
          Nu mss te veel gevraagd maar te weinig op de hoogte van apps daarmee dat ik het hier stel bestaat er een app waarbij met zegt hoeveel pk of koppel je ong. Gebruikt bij het optrekken?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
            Ook een paar getest en stel hetzelfde vast zou ook liever 1 hebben waar de herneming tijden en snelheiden kunnen worden gemeten.
            De verschillen vanaf 100 km/u naar 160 km/u in 3de plankgas en 100 km/u naar 160 km/u 4de plankgas.
            Nu mss te veel gevraagd maar te weinig op de hoogte van apps daarmee dat ik het hier stel bestaat er een app waarbij met zegt hoeveel pk of koppel je ong. Gebruikt bij het optrekken?
            Je hebt apps zoals Torque of DashCommand die je kan verbinden met een obd 2 bluetooth module (zo een ding dus). Ik heb dat (10 euro of minder incl verzending op ebay) en is wel leuk wat je allemaal kan zien maar of dit echt accuraat is, daar heb ik geen idee naar.

Verder heb ik wel wat speedometer apps ( SpeedView, Ulysse) maar zoals je zegt kunnen deze enkel 0 naar 100 of Quarter Mile tijd berekenen.

Wat ik wel mis, is een app zoals MyTracks van google waarbij je dus je trip kan loggen en achteraf op de PC kan zien op google maps maar op de BlackBerry had ik er vroeger een waarbij je dan ook nog eens kon zien waar je het snelste reed, hoogste punt, ...
            Last edited by Liquid Li0n; 30/01/2015, 16:47.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Working...
            X