Oorspronkelijk geplaatst door bobo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ombouw lichte vracht Renault Clio RS
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenkrijgen jullie dan toestemming van Renault ? En wat kost het bij jullie aub ?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenClio RS bij ons kost 1400 EUR + btw, maar wij werken wel rechtstreeks via de DIV via spoedprocedure, waarbij nieuwe papieren op 2 weken maximum zijn geregeld. Wij bouwen ook geen plastic bak in zoals de ombouwer van Renault doet, wij werken op maat.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenHoe kunt ge weeral een foto plaatsen? Ben het vergeten, dan zal ik een ene van mijne lichte vracht plaatsen
Comment
-
Ik moet wel zeggen dat die bak redelijk naar voor komt en om 100% comfortabel te zitten zouden men stoelen nog ietskes naar achter mogen ik ben 1m87 groot, maar dan kom ik met de achterkant van de recaro's tegen de bak en dat maakt krassen.
Dus ga ik is proberen om die bak eruit te krijgen en iets te bedenken om telkens gemakkelijk terug te plaatsen voor de keuring....en dan kan ik ook een kooi plaatsen
Comment
-
Ik wou in januari ook een Clio 3 RS gaan kopen & ombouwen. Heb toen ook heel wat prijzen opgezocht, en ook bij Renault zelf gaan horen, en uiteindelijk is hothatchcenter nog een van de beste plaatsen om het te laten doen. Heb offertes gehad om van achterover te vallen haha. & ook veel plaatsen waar ze het zelf niet 100% wisten of het met die nieuwe wetgeving nog wel ging.
& in uw geval, de auto is al ingeschreven? Dan duurt het al een paar jaar eer ge uw geld van de ombouw hebt terugverdient he. Dan is het te bekijken hoe lang ge die wilt bijhouden :p
Maar geen zetels = ook weer een paar kg lichter he Toen ik mijn Clio nog had, met 3 Clio's sprintjes gedaan, de mijne was volledig standaard op een K&N luchtfilter na, en de LV ombouw. De andere had een akrapovic uitlaatlijn, en ene weet ik niet meer goed, akra of milltek of standaard zelfs. Mijne was de snelste van de 3 Denk dat met 200pk dat gewicht wel een rol speelt.Last edited by Xanthine; 14/03/2015, 22:14.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk moet wel zeggen dat die bak redelijk naar voor komt en om 100% comfortabel te zitten zouden men stoelen nog ietskes naar achter mogen ik ben 1m87 groot, maar dan kom ik met de achterkant van de recaro's tegen de bak en dat maakt krassen.
Dus ga ik is proberen om die bak eruit te krijgen en iets te bedenken om telkens gemakkelijk terug te plaatsen voor de keuring....en dan kan ik ook een kooi plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk wou in januari ook een Clio 3 RS gaan kopen & ombouwen. Heb toen ook heel wat prijzen opgezocht, en ook bij Renault zelf gaan horen, en uiteindelijk is hothatchcenter nog een van de beste plaatsen om het te laten doen. Heb offertes gehad om van achterover te vallen haha. & ook veel plaatsen waar ze het zelf niet 100% wisten of het met die nieuwe wetgeving nog wel ging.
& in uw geval, de auto is al ingeschreven? Dan duurt het al een paar jaar eer ge uw geld van de ombouw hebt terugverdient he. Dan is het te bekijken hoe lang ge die wilt bijhouden :p
Maar geen zetels = ook weer een paar kg lichter he Toen ik mijn Clio nog had, met 3 Clio's sprintjes gedaan, de mijne was volledig standaard op een K&N luchtfilter na, en de LV ombouw. De andere had een akrapovic uitlaatlijn, en ene weet ik niet meer goed, akra of milltek of standaard zelfs. Mijne was de snelste van de 3 Denk dat met 200pk dat gewicht wel een rol speelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dr gonzo Bekijk BerichtenIk moet wel zeggen dat die bak redelijk naar voor komt en om 100% comfortabel te zitten zouden men stoelen nog ietskes naar achter mogen ik ben 1m87 groot, maar dan kom ik met de achterkant van de recaro's tegen de bak en dat maakt krassen.
Dus ga ik is proberen om die bak eruit te krijgen en iets te bedenken om telkens gemakkelijk terug te plaatsen voor de keuring....en dan kan ik ook een kooi plaatsen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk wou in januari ook een Clio 3 RS gaan kopen & ombouwen. Heb toen ook heel wat prijzen opgezocht, en ook bij Renault zelf gaan horen, en uiteindelijk is hothatchcenter nog een van de beste plaatsen om het te laten doen. Heb offertes gehad om van achterover te vallen haha. & ook veel plaatsen waar ze het zelf niet 100% wisten of het met die nieuwe wetgeving nog wel ging.
& in uw geval, de auto is al ingeschreven? Dan duurt het al een paar jaar eer ge uw geld van de ombouw hebt terugverdient he. Dan is het te bekijken hoe lang ge die wilt bijhouden :p
Maar geen zetels = ook weer een paar kg lichter he Toen ik mijn Clio nog had, met 3 Clio's sprintjes gedaan, de mijne was volledig standaard op een K&N luchtfilter na, en de LV ombouw. De andere had een akrapovic uitlaatlijn, en ene weet ik niet meer goed, akra of milltek of standaard zelfs. Mijne was de snelste van de 3 Denk dat met 200pk dat gewicht wel een rol speelt.
Comment
-
Uw 1e Clio was dan ook erg goed gekweekt. Als ik me niet vergis staat die weer te koop, vorige week nog op kapaza gezien...
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenIk wou in januari ook een Clio 3 RS gaan kopen & ombouwen. Heb toen ook heel wat prijzen opgezocht, en ook bij Renault zelf gaan horen, en uiteindelijk is hothatchcenter nog een van de beste plaatsen om het te laten doen. Heb offertes gehad om van achterover te vallen haha. & ook veel plaatsen waar ze het zelf niet 100% wisten of het met die nieuwe wetgeving nog wel ging.
& in uw geval, de auto is al ingeschreven? Dan duurt het al een paar jaar eer ge uw geld van de ombouw hebt terugverdient he. Dan is het te bekijken hoe lang ge die wilt bijhouden :p
Maar geen zetels = ook weer een paar kg lichter he Toen ik mijn Clio nog had, met 3 Clio's sprintjes gedaan, de mijne was volledig standaard op een K&N luchtfilter na, en de LV ombouw. De andere had een akrapovic uitlaatlijn, en ene weet ik niet meer goed, akra of milltek of standaard zelfs. Mijne was de snelste van de 3 Denk dat met 200pk dat gewicht wel een rol speelt.sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenUw 1e Clio was dan ook erg goed gekweekt. Als ik me niet vergis staat die weer te koop, vorige week nog op kapaza gezien...
Comment
-
iemand een idee welke andere wagens nog zouden in aanmerking komen als vinnige lichte vracht ? mag ook een diesel zijn met veel koppel. Een kleine wagen met +150pk tot 220 pk is ok. En eventueel een merk die me toestemming zou geven om zelf de ombouw te doen (ben er gewoon op gebrand om dat zelf eens te doen...voor de voldoening :-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtendenk je dat dat verschil uitmaakt "een wagen die goed gekweekt" is ? Misschien was de snelste degene die de kunst verstaat de wielen nét niet te laten doorslippen bij de start :-)sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichteniemand een idee welke andere wagens nog zouden in aanmerking komen als vinnige lichte vracht ? mag ook een diesel zijn met veel koppel. Een kleine wagen met +150pk tot 220 pk is ok. En eventueel een merk die me toestemming zou geven om zelf de ombouw te doen (ben er gewoon op gebrand om dat zelf eens te doen...voor de voldoening :-)mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
wat ik me afvraag in die LV wetgeving: staat de lengte van de laadvloer op 't nieuwe coc? mijne is 1,78m lang, ik zou ze liever wa inkorten(nog lang genoeg om wielbasisX2 te doen) zodat ik mijne zetel terug in 'bijnaplatterustpositie' kan zettenmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten100% zeker. Een slecht gekweekte Clio heeft amper 180 pk op testbank, een goed gekweekte zit dicht bij 200.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichtenwat ik me afvraag in die LV wetgeving: staat de lengte van de laadvloer op 't nieuwe coc? mijne is 1,78m lang, ik zou ze liever wa inkorten(nog lang genoeg om wielbasisX2 te doen) zodat ik mijne zetel terug in 'bijnaplatterustpositie' kan zetten
Comment
Comment