Mededeling

Collapse
No announcement yet.

19" velgen voor BMW F10

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door RedFive Bekijk Berichten
    artikel met deze velg gevonden : http://www.audizine.com/forum/showth...e-Hyper-Silver

Hoewel niet vermeld lijkt ie idd wel verlaagd; spacers heeft ie wel. En ze lijken idd wel groter dan 19", me like..

Ze zijn echter wel moeilijk tot niet te krijgen in België. Via VMR wheels in Zwitserland zouden ze wel vanuit Duitsland kunnen verstuurd worden, maar in Duitsland dan bestellen, dat vind ik dan weer niet. De V703 en V710 hebben wel TüV, maar de V702 (nog) niet. Maar als dat volgens dezelfde standaarden gemaakt is, zal dat ook wel geen probleem zijn ivm kwaliteit. In USA rijdt precies de helft van de BMS rijders met dit merk, dus zal het wel betrouwbaar zijn me dunkt.

En dit type (702) lijkt ook nog wel OEM, sportief en toch chique, but that's my opinion..
    Zoals reeds aangegeven ben ik ook ne velgfreak.
    Enkele jaren geleden had ik ook mijn oog laten vallen op een vmr velg (voor e90) Deze velgen kon ik enkel vinden in de usa. Zelf importeren zag ik niet zitten onder andere door de hoge kosten. (totale kostprijs was : velgprijs x 2.5)
    Wat later bleek dat Jappouwer uit nederland deze velgen wel kon leveren tegen een aanvaardbare prijs.
    Misschien kan je daar even wat info vragen.

PS : ik rij zelf met 20" RFT en dat is best te doen hoor
    Last edited by ; 28/03/2015, 21:00.

Comment

Working...
    X