Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
wel is dat hoe meer faam de velgfabrikant heeft hoe hoger de tweedehandsprijs blijft. De initiële kostprijs kan dus een pak hoger liggen, maar bij herverkoop kan je op het einde van de rit meer overhouden. Als dat al een argument is natuurlijk om dergelijke velgen te kopen.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
Aan een BBS Le Mans velg heb je zeer veel kuiswerk. Ik vind dat ook een factor om rekening mee te houden als je een grote velg koopt. BBS CH vind ik dan weer niet echt mooi.
De CH op EBay zijn wel zeldzaam, als je de opmerking mag geloven.
“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
De CH op EBay zijn wel zeldzaam, als je de opmerking mag geloven.
zeldzaam mss wel, maar mooi?
Overigens zijn 20 inchers wel nog mooier dan 19.. de twijfel slaat toe..
Waar zouden de OEM 312 20" het goedkoopst zijn? In Duitsland?
zeldzaam mss wel, maar mooi?
Overigens zijn 20 inchers wel nog mooier dan 19.. de twijfel slaat toe..
Waar zouden de OEM 312 20" het goedkoopst zijn? In Duitsland?
En de MAK Munchen velgen? Redelijk van prijs en TUV gekeurd.
Ik vroeg gisteren eens prijs bij GIVA, en die stelden mij die MAK Munchen ook voor als alternatief voor de Style 312.
Die zijn ook nog in de running ja.. samen met VMR V710, AEZ Antigua, Diewe Impatto en toch BBS CH-R..
voor welke maat? En als je de prijs hebt, wil je die dan ook mededelen? Evt PM..
Die zijn ook nog in de running ja.. samen met VMR V710, AEZ Antigua, Diewe Impatto en toch BBS CH-R..
voor welke maat? En als je de prijs hebt, wil je die dan ook mededelen? Evt PM..
AEZ Antigua is ZOOO vet!
Dikke velg en héél degelijk.
Ik kan ook een offerte maken voor U maar ik zie dat de afstand toch iets te ver zal zijn.
Comment