Mijn bandenboer raadt mij ten stelligste de 20" af, wegens te veel kans om de banden plat te rijden als je eens een stoeprand pakt. Nu ben ik wel voorzichtig als het daar op aankomt, maar het zijn fragiele dingen als je er eens ergens mee tegenaan rijdt. Op de vraag of het wel breedset moet zijn, zei ie dat het anders geen zicht is, zo een 'smalle' achterband. Dus eigenlijk puur voor de looks moest het een 275 zijn dan.. Een andere centrale zag er dan weer geen brood in om een squared setup te doen, met 245'ers rondom. Niets aan het handje.. Nu weet ik het niet meer. Ook zou ik niet dezelfde velgafmetingen voor/achter kunnen zetten? Als ik 8.5x19" neem ET35 rondom, dan staan die wielen toch beiden hetzelfde op de naaf? Of zie ik dat helemaal verkeerd?
De overblijvers zijn nu: VMR V703 (aka VB3), BBS CH-R, Diewe Impatto, Z Performance ZP.01.
Ik heb ook nog Modul MD8 gevonden als alternatief, maar ik weet niet of dat nu een betrouwbaar merk is..
Ik ben wel fan van 'rechte' spaken, dus niet die zo heel fel naar binnen gaanvanaf de rand. Dat heeft de ZP.01 precies wel en de VMR in minder mate. Iemand anders een suggestie voor 'rechte' spaken in het gewenste design?
De overblijvers zijn nu: VMR V703 (aka VB3), BBS CH-R, Diewe Impatto, Z Performance ZP.01.
Ik heb ook nog Modul MD8 gevonden als alternatief, maar ik weet niet of dat nu een betrouwbaar merk is..
Ik ben wel fan van 'rechte' spaken, dus niet die zo heel fel naar binnen gaanvanaf de rand. Dat heeft de ZP.01 precies wel en de VMR in minder mate. Iemand anders een suggestie voor 'rechte' spaken in het gewenste design?
Comment