Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mijn borst zwelt op van fierheid als mijn achterliggers verblind worden door een grote roetwolk die uit mijn uitlaat komt
De borst van de voetgangers en fietsers rondom je gaan niet zwellen van fierheid maar zich vullen met jouw trotse roetwolk. Ik weet niet juist welke smiley daarbij past . En ja, ik diesel ook.
Het zal daarom zijn dat je zinnens was deze te ruilen voor een M135i zeker?
Bij mijn weten biedt die niet veel meer plaats dan een vierdeurs M3, of wel?
En ja, IK vind het nog steeds niet echt nuttig om in onze contreien (zeker in en rond het antwerpse) met een 335 te rijden. Mag ik dat niet zeggen misschien? Da's enkel maar mijn mening hé. Maar nog eens, jij doet wat je wilt uiteraard. Ik zal vanaf nu enkel maar bloemetjes werpen naar uw gemodificeerde 335 toe. Want blijkbaar til je wel vrij zwaar aan mijn domme en ondoordachte redenering.
En IK ben wel tevreden over het dagelijks gebruik rond het Antwerpse Vooral na het werk 's nachts heb ik geniet van de pk's :p
Ieder zijn ding hé, anders zouden we allemaal met dezelfde wagen rondrijden.
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.) https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... " Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje... http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld Rekening nummer:Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
De borst van de voetgangers en fietsers rondom je gaan niet zwellen van fierheid maar zich vullen met jouw trotse roetwolk. Ik weet niet juist welke smiley daarbij past . En ja, ik diesel ook.
Ja, tis al goed. Het is trouwens niet omdat er geen roetwolken uit de uitlaat van jou dpf diesel komt dat het allemaal zo onschadelijk is. Ik rij trouwens ook met LPG dus dat compenseert wel wat van die roetwolken die ik heel af en toe uitblaas.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik mijn A6 nu een stage 2 laat doen of een stage 1... Mijn wagen is nog in garantie Kwil graag laten chiptunen, maar mijn garantie naar de klote doen, daar heb ik geen goesting in en roetwolken, dat wil ik ook liever niet of beter, absoluut niet, dus stage 1 zal het wel zijn zeker als ik hier paar pagina's terug lees over roetfilters verwijderen :p
Ieder zijn ding hé, anders zouden we allemaal met dezelfde wagen rondrijden.
Da's waar. Trouwens dikke kar dat je rijdt. Ik kwam u (ik denk toch dat jij 't was)een tijd geleden nog tegen in dorp Schilde, raampje open en sigaret in de mond.
Da's waar. Trouwens dikke kar dat je rijdt. Ik kwam u (ik denk toch dat jij 't was)een tijd geleden nog tegen in dorp Schilde, raampje open en sigaret in de mond.
Ik ben nog altijd aan het twijfelen of ik mijn A6 nu een stage 2 laat doen of een stage 1... Mijn wagen is nog in garantie Kwil graag laten chiptunen, maar mijn garantie naar de klote doen, daar heb ik geen goesting in en roetwolken, dat wil ik ook liever niet of beter, absoluut niet, dus stage 1 zal het wel zijn zeker als ik hier paar pagina's terug lees over roetfilters verwijderen :p
Als je stage 1 gaat laten doen, zal je je garantie ook verliezen hoor
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Ja maar als ik binnen moet laat ik gewoon de software resetten en achteraf terug zetten, dan ziet men niks in de garage eh, of heb ik mij dat laten wijs maken dat ze dan niks zien? ^^
Ja maar als ik binnen moet laat ik gewoon de software resetten en achteraf terug zetten, dan ziet men niks in de garage eh, of heb ik mij dat laten wijs maken dat ze dan niks zien? ^^
Ge kunt de software resetten en achteraf terugzetten, maar dan gaat uw dealer toch de opmerking geven dat ze zien dat er iets is veranderd aan de software
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
Comment