Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Ik heb u aan de telefoon gehad. Geef toe, heel beleefd en lief hé!
    Da's waar ,en niet vergeten:correct!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
      Waarom wil iedereen het vriendje van Jakkel zijn?
      Als iemand mij een goede reden kan geven wil ik er wel is over nadenken om extra roetfilters te plaatsen in plaats van te verwijderen.
      Omdat Jakkel alpha is. That's why.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
        Omdat Jakkel alpha is. That's why.
        Mannen van het leger he...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          En daaruit bleek dat rijden MET roetfilter in eindeffect schadelijker is dan rijden ZONDER roetfilter? Of zijn we over iets anders bezig?
          net zoals het lood in onze benzine vroeger. dat moest er ook allemaal uit want dat was schadelijk..
          maar de loodvervanger die nu in de brandstof zit, blijken allemaal veel erger te zijn

Comment

WAAR WAAR WAAR is die verdomde TK??? Ik mis hem!
            Door mijn collega's mods verbannen naar de eeuwige jachtvelden.
            2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

Waarom wil iedereen het vriendje van Jakkel zijn?
              Als iemand mij een goede reden kan geven wil ik er wel is over nadenken om extra roetfilters te plaatsen in plaats van te verwijderen.
              Jij mag mijn vriend zijn als je mijn DPF er gratis uithaald, maar niks tegen Jakkel zeggen dan.
              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                Jij mag mijn vriend zijn als je mijn DPF er gratis uithaald, maar niks tegen Jakkel zeggen dan.
                Als mod hebt ge een voorbeeldfunctie!
                Het is al erg genoeg dat ge geen Prius hebt gekocht, gij schavuit!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                  Ik krijg hier de indruk dat ik enkel vrienden kan kopen. Gratis tunen, DPF weghalen etc.
                  jakkel moet enkel eens bellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                    Ge hebt U iets laten wijsmaken vrees ik.

Ge kunt de software resetten en achteraf terugzetten, maar dan gaat uw dealer toch de opmerking geven dat ze zien dat er iets is veranderd aan de software
                    Hmz spijtig. Dan snap ik niet dat er zoveel mensen echt direct hun wagen chippen. Is hen het echt waard de kans te hebben hun garantie te verliezen? Beetje onbegrijpelijk voor mij of mis ik iets? lol

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
                      Hmz spijtig. Dan snap ik niet dat er zoveel mensen echt direct hun wagen chippen. Is hen het echt waard de kans te hebben hun garantie te verliezen? Beetje onbegrijpelijk voor mij of mis ik iets? lol
                      Ieder zijn eigen keuze hé.
                      Ikzelf heb het ook gedaan, gewoon omdat ik niet kon wachten en te curieus was naar het resultaat.
                      Ik zou het alleszins niet opnieuw doen.

Waarom rijden mensen 200 km/u met de kans op gepakt te worden? 'T is plezant en ge kunt het niet laten zeker...

Comment

• Er is natuurlijk altijd een discussie wat er onder garantie valt en wat niet.

Een kameraad zen A-klasse staat nu al meer dan een week in de garage, heeft nog geen 30k km en dat onderhoudscontract van Mercedes.

De dealer is nochtans nu al moeilijk aan't doen over de garantie.

Tis een afweging dat ge moet maken, een niet-gechipte auto kan na 30k km kapot gaan terwijl een gechipte 200k km meegaat.

Het is hoe ge dermee rijdt en omgaat, maar chippen verhoogt natuurlijk altijd ergens de kans op stukken
                        That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                        28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                        28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Er moet niet persé iet stuk gaan door het chippen he. Een random iets als bv ne kapotte airco of iets anders heel dom en als ze dan perongeluk zien dat hij gechipped is geweest en hun volledig terugtrekke, dan stade daar... lol Redelijk belachelijk om uw garantie daardoor kwijt te spele.

Comment

• Klopt, da's dus net het twistpunt

edit: die a-klasse is trouwens niet gechipt
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Bij de Porsche dealer dreigde ze garantie in te trekken omdat die bak op een testbank heeft gestaan
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Bij de Porsche dealer dreigde ze garantie in te trekken omdat die bak op een testbank heeft gestaan

Wie vertelt nu aan zijn dealer dat zijn wagen bij een chiptuner op de bank heeft gestaan? Zeker bij een Porsche is het gewoonweg dom om zoiets te doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                                  Wie vertelt nu aan zijn dealer dat zijn wagen bij een chiptuner op de bank heeft gestaan? Zeker bij een Porsche is het gewoonweg dom om zoiets te doen.
                                  Simpel.

Auto voelde traag aan --> dealer geloofde het nie (is zelfs familie) --> testbank run

60pk en 50Nm eraf. Volgens hen normaal want de mecanicien kreeg nog altijd schrik toen ie reed me de auto
                                  Dus iemand betaald voor een S en krijgt waardes van een non-S en ze vonden da normaal

Wtf

Uiteindelijk in DE binnengedaan en een halve motor vervangen onder garantie.
                                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
                                    Er moet niet persé iet stuk gaan door het chippen he. Een random iets als bv ne kapotte airco of iets anders heel dom en als ze dan perongeluk zien dat hij gechipped is geweest en hun volledig terugtrekke, dan stade daar... lol Redelijk belachelijk om uw garantie daardoor kwijt te spele.
                                    Je verliest enkel garantie op onderdelen die door de chiptuning kunnen worden beïnvloed. Zoals turbo, koppeling etc.

Je airco valt daar niet onder. Net zomin als je GPS bv.

Comment

Je verliest enkel garantie op onderdelen die door de chiptuning kunnen worden beïnvloed. Zoals turbo, koppeling etc.

Jawel! Airco draait door de chiptuning veel meer toeren.
                                      2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

Bij Audi is chiptuning gedaan met garantie op alles!!

Comment

Lol, ga eens naar sommige BMW garages.
                                          Heb al verhalen gelezen op BB dat er garantie geweigerd werd op een kapotte navi omdat die gechipt was.

Comment

Working...
                                          X