The plot thickens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenWie vertelt nu aan zijn dealer dat zijn wagen bij een chiptuner op de bank heeft gestaan? Zeker bij een Porsche is het gewoonweg dom om zoiets te doen.lets have some more member berries
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenUw avater laat dezelfde kar als Hozee zien, en je woont net als hem in Lier... .
Dus... is het een ja of een neen?
Gebruik ik niet meer omdat door één of andere reden er geen enkele mailnotificatie meer doorkwam.
Een nieuwe gemaakt en geen problemen meer dus geen geheimzinnig gedoe ofzo.
En dat van gechipte car begrijp ik niet zo en hoeft verder ook geen uitleg.Last edited by JMM; 28/06/2015, 23:22.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk BerichtenAh die account, och die was ik al vergeten.
Gebruik ik niet meer omdat door één of andere reden er geen enkele mailnotificatie meer doorkwam.
En dat van gechipte car begrijp ik niet zo en hoeft verder ook geen uitleg.
Best in het vervolg gewoon melden aan ons i.p.v een nieuwe account aan te maken, in principe heb je nu een dubbelprofiel en daar zijn we redelijk streng op.
Ik ga Hozee dan gewoon verwijderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlijkt me logisch... anders kan het zijn dat ze bij het eerst volgende onderhoud een motorupdate doen en mag je nog eens naar de chiptuner om het opnieuw te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenBest in het vervolg gewoon melden aan ons i.p.v een nieuwe account aan te maken, in principe heb je nu een dubbelprofiel en daar zijn we redelijk streng op.
Ik ga Hozee dan gewoon verwijderen.
Na meer dan een half jaar was ik het beu en heb een nieuw account aangemaakt.
Kun je de inhoudt van m'n vorig account niet samenvoegen met de huidige?
@Jakkel: Gaan we zeveren?Last edited by JMM; 29/06/2015, 09:12.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAi, gechipte kar en een dubbelaccount, twee keer illegaal bezig.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenIk zal het eens Checken.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenEdit, Namaz was rapper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk BerichtenAh die account, och die was ik al vergeten.
Jij kwam je de eerste keer voorstellen met tuningkid aan je zijde.
Heeft die blokkering niets met TK te maken dan :-)
LOL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenAh Hozee :-)
Jij kwam je de eerste keer voorstellen met tuningkid aan je zijde.
Heeft die blokkering niets met TK te maken dan :-)
LOL
No offence maar ik stel voor om verder on topic te gaan.Last edited by JMM; 30/06/2015, 17:24.
Comment
-
Weten jullie hier misschien iets meer over een terugroepactie, zij het niet dringend, voor een Golf 7 van midden 2014, omwille van een toevoeging in het instrumentenpaneel. Namelijk een Service Key... Zou een uurtje werk zijn.
Heb al gegoogled maar niets te vinden.
Dan verder nog een vraag uit interesse. Hoe doet men de stage 2 tuning? Gaat men dan gewoonweg verder de marges opzoeken van turbo, koppeling e.a.?
En een dpf verwijdering, dat zou men toch zien op de keuring als een auto ouder dan 4 jaar is en ook qua verhoogde uitstoot?Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWeten jullie hier misschien iets meer over een terugroepactie, zij het niet dringend, voor een Golf 7 van midden 2014, omwille van een toevoeging in het instrumentenpaneel. Namelijk een Service Key... Zou een uurtje werk zijn.
Heb al gegoogled maar niets te vinden.
Dan verder nog een vraag uit interesse. Hoe doet men de stage 2 tuning? Gaat men dan gewoonweg verder de marges opzoeken van turbo, koppeling e.a.?
En een dpf verwijdering, dat zou men toch zien op de keuring als een auto ouder dan 4 jaar is en ook qua verhoogde uitstoot?
Stage 2 is met verwijdering van dpf maar waarom zou je zo iets vanaf euro 4 doen . Hij zal maar juist daar de keuring raken of net niet .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenStage 2 is met verwijdering van dpf maar waarom zou je zo iets vanaf euro 4 doen . Hij zal maar juist daar de keuring raken of net niet .
Zelfs sommige EURO 5 geraken er door, al zou ik het persoonlijk wel daarbij niet doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDan is de identiteit van TK gekend? Ik wil die wel eens zien.
Comment
-
Back on topic.
Multimapping en anti-diefstal is beschikbaar bij DVX Performance.
Nieuwe uitvinding? Neen.
Werd reeds aangeboden door enkele zeer gekende tuners. Het geheim wilden ze niet verkopen, dus zijn we zelf maar op zoek gegaan hoe we dit konden programmeren. Na vele maanden ontwikkeling is het ons eindelijk gelukt.
Gezien we VAG gericht zijn gaan we dit vooral voor de VAG merken verder uitwerken.
Last edited by Geert DVX; 10/07/2015, 08:49.
Comment
Comment