Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Er kan wel degelijk slecht gechipt worden wat schadelijk is voor de motor. Arm draaien, te hoge turbodruk, teveel ontsteking vervroegd..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
      Ik ben geen tuner , maar 600€ valt toch nog mee.
      Als ge efkes telt, meestal man of drie personeel dus al +_1d€ personeelskost, aankoop rollenbank ik dacht gehoord te hebben 100d€, huur/ lening gebouw, elec , verzekeringen, btw, belastingen, research, garantiegevallen, eventueel aankoop tuningfiles,.... En al wat ik nog vergeet.
      Alleen om uit uw kosten te geraken zul je er al een stuk of 4 per dag moeten doen
      150k vertelde ze mij bij KCperformance. Daar moogde al wa voor chippen..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        150k vertelde ze mij bij KCperformance. Daar moogde al wa voor chippen..
        Idd. En blaasinstallatie 25k met dempers en afvoer, dynocel zelf,... Moest ik 600 euro verdienen op een half uur zou ik nu mijn geld elders aan het verbrassen zijn.

ps. Moet dringend reorganiseren. 30 min om een wagen te tunen. Dan kan ik er 4x meer per dag doen.

Comment

• Tip: met ctrl+v en ctrl+c ( of op mac commnd+v en command+ c) gaat het veeeel rapper dan rechtermuisknop en dan kopieren en erna weer rechtermuisknop en plakken.
          2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Dat ik daar niet aan gedacht heb. Zal het davy laten weten.

Comment

• DVX heeft gat in markt gevonden geloof ik. 😬

Sent from somewhere, using Tapatalk.
              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wow helicopter remaps, idd wel een idee, daarmee sta ne nooit in de file
                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                  Wow helicopter remaps, idd wel een idee, daarmee sta ne nooit in de file
                  Gohja, als ge dan plots in noodloop gaat als ge in de lucht hangt

Comment

• Stonden er vorig jaar ook rond deze tijd, zijn de taxiritten naar tomorrowland
                    BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
                      Wow helicopter remaps, idd wel een idee, daarmee sta ne nooit in de file
                      Juist het probleem dat het gebouw niet hoog genoeg is om een dyno te doen.
                      Staan er idd elk jaar voor de taxiritten. En net zoals elke keer mogen er een paar meevliegen gezien ze van ons gebouw gebruik mogen maken.

Comment

• Word niet alleen daarvoor gebruikt maar ook voor filmopnamen die ze dan rechtstreeks kunnen uitzenden of later verkopen.

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

• Vroeger was BrunoL actief in dit topic. Logisch want hij werkte bij BR-Performance en 'k heb via hun info@... vaak met hem gemaild.
                          Hij is niet meer op 't forum gekomen (actief geweest) sinds 15 maart.

Weet er iemand of hij werkt bij een ander tuningbedrijf en/of heeft er iemand zijn emailadres of evt andere contactgegevens?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door hmn_pwr Bekijk Berichten
                            Vroeger was BrunoL actief in dit topic. Logisch want hij werkte bij BR-Performance en 'k heb via hun info@... vaak met hem gemaild.
                            Hij is niet meer op 't forum gekomen (actief geweest) sinds 15 maart.

Weet er iemand of hij werkt bij een ander tuningbedrijf en/of heeft er iemand zijn emailadres of evt andere contactgegevens?
                            For all those people who find it more convenient to bother you with their question rather than to Google it for themselves.
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Is daar idd weg. Al enkele keren gehoord en vantweekend ook van enkele mensen dichtbij bij BR gehoord.
                              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                Is daar idd weg. Al enkele keren gehoord en vantweekend ook van enkele mensen dichtbij bij BR gehoord.
                                Die zit nu toch in Parijs, niet?

Comment

• Hier nog niet.

BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    Jij werkt nog met Windows XP en IE-7 zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                      DVX heeft gat in markt gevonden geloof ik. 

Potverdikke, ik wist niet dat jullie daar zaten Aan de andere kant van dit terrein is de keuring hé? Ik was er vandeweek nog met de Nova voor kvv !
                                      Classic cars on demand

www.facebook.com/CaliforniaDream.be
                                      www.californiadream.be

- It's time to make your dream come true -

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ThibautDD Bekijk Berichten
                                        Potverdikke, ik wist niet dat jullie daar zaten Aan de andere kant van dit terrein is de keuring hé? Ik was er vandeweek nog met de Nova voor kvv !
                                        Inderdaad, foto is vandaar getrokken.

Comment

Working...
                                        X