Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenHet voorbeeld van de stage2+ op onze site is eentje met de meest recente. Het voorbeeld van de gti met r turbo is ook de meest recente. Apr kan, maar zijn we geen voorstander voor. Is zeer goed doch duur, maar als het tegen gaat mag je heel lang wachten. We hebben apr nog maar 2x gebruikt, op vraag, en 1x was het echt niet goed. Was stage 3 (k04)op tt 1.8 tfsi en wagen heeft 2 weken bij ons gestaan. Uiteindelijk hebben ze hem terug ori gezet ( moet door hen gebeuren ) en hebben we het op onze manier gedaan.
Dus toch niet zo goed?
Op de site van APR zie ik dat APEC de verdeler van hun software is voor België.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDus toch niet zo goed?
Op de site van APR zie ik dat APEC de verdeler van hun software is voor België.
Comment
-
Als je het blijkbaar ook bij DVX kan krijgen dan zie ik het nut niet echt om met een verdeler per land te werken? Ik zie zelfs ook een APR logo op de site van BRP staan...
JD doet intussen ook ODB Tuning.
Die nieuwe generatie TFSI's zijn al meer dan een jaar gekraakt2.0 JTDm
Comment
-
Dag chippers,
Zijn hier mensen die twee eeproms kunnen uitlezen of eventueel een reader kunnen aanraden? Ik heb chips liggen, socket reeds ingesoldeerd, maar ze werken niet. Al tweemaal nieuwe gekregen en de auto detecteert de ECU gewoonweg niet. Of tips om uit te proberen?
Bedankt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichtenis niet noodzalelijk bij deze wagens ;-)2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenAls je het blijkbaar ook bij DVX kan krijgen dan zie ik het nut niet echt om met een verdeler per land te werken? Ik zie zelfs ook een APR logo op de site van BRP staan...2021 Taycan 4S
2021 Lexus UX250h
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenDus toch niet zo goed?
Op de site van APR zie ik dat APEC de verdeler van hun software is voor België.
Apec is idd hoofdinvoerder voor be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rennfox Bekijk BerichtenAPR heeft nochtans een upgrade uitgebracht die ze in combo aanbieden met een stage 1 voor de R/S3 DSG/S-TronicLast edited by Geert DVX; 21/08/2015, 20:48.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk BerichtenAls je het blijkbaar ook bij DVX kan krijgen dan zie ik het nut niet echt om met een verdeler per land te werken? Ik zie zelfs ook een APR logo op de site van BRP staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk BerichtenWij bestellen af en toe wat materiaal bij APR (air intakes bijvoorbeeld) maar hun software gebruiken we niet hoor.
Eigen programmatie is nog steeds het beste. Indien nodig kan je na enkele testritten nog bij aanpassen volgens de wensen van de klant.
MAAR soms krijgt men vraag om absoluut met apr prog te werken en kan je proberen te overtuigen met uw programmatie te werken, maar lukt niet altijd ( reeds 2x bij ons )Last edited by Geert DVX; 22/08/2015, 11:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs het mogelijk voor een tuner om zelf de pk's te bepalen?
bv stage 1 geeft 280pk/575Nm
Kan dat op vraag 255-260pk/550Nm worden?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenIk veronderstel dat als men spreekt van 'tuning op maat', dat geen probleem kan zijn.
tja, ik heb al tuningen op maat meegemaakt waar dat niet zo isBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichtentja, ik heb al tuningen op maat meegemaakt waar dat niet zo is
Ik rijd met een BMW 118d E81 12/2008 ED, en ga hem ergens in de toekomst laten chippen (kan binnen 2 maand zijn, 6 maand...).
Ik zou hem liefst op +- 175PK en +- 380 Nm zien, zodat ik nog wat reserve heb (jullie waarden zijn er iets boven, maar aangezien ik veronderstel dat jullie wel chippen op maat, zou dit geen probleem moeten zijn?).
Nu is de vraag, op hoeveel zou dit komen? Zou direct ook een DPF delete willen doen, dat ik van die eco zever vanaf ben.
Dus chip + DPF delete.
Alvast bedankt!
Mvg,
Kevin
Dag Kevin,
Gezien we alles op maat maken is het dus geen enkel probleem om hem niet zoveel vermogen te geven.
Normaal gezien bedraagt de kostprijs voor de herprogrammatie met het ledigen van de DPF 949€.
Momenteel loopt er een actie waardoor dit op 785€ komt.
Ik weet natuurlijk niet of er al dan niet een actie zal zijn wanneer jij je wagen zou laten herschrijven. Maar daar vinden we wel een oplossing voor.
Je moet er wel rekening mee houden dat vermogen en koppel sterk van elkaar afhankelijk zijn, maar uw vraag is realistisch.
Ik kan natuurlijk niet garanderen dat de cijfers er pal op zullen liggen he.
192 pk en 420Nm, de cijfers lagen er inderdaad niet pal op...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenEen maat van me ging met z'n 316i naar BR en vroeg minder dan 300 Nm wegens z'n ZF automaat. Kwam buiten met 330 Nm.
Volledig op maat!
Comment
Comment