Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
met een benzine auto die op papier 224gr uitstoot maar in werkelijkheid denk ik zeker veel meer , want het is ene van de VAG stal waar ik zelf extra sjoemelsoftware heb laten opzetten, dus extra uitstoot in het kwadraat .
nee, ik vind gans die milieu-troep zever want naar mijn gevoel gaat het enkel om extra inkomsten voor de staat.
voor een auto waar bijna niet mee gereden word betaal je (voorlopig) +-700€ taks, maar een camionet met dezelfde cilinderinhoud die 20 x keer zoveel km per jaar aflegt en zeker evenveel brol uitstoot in de lucht betaal je dan 165€?
mea culpa. In ieder geval zijn ze niet allemaal uitgerust met de software. Wou enkel duidelijk maken dat er factoren een rol spelen waarom je als tuner hier niet meteen mee geconfronteerd werd.
Een geluk dat een collega het in prime time met twee computerschermen heeft uitgelegd hoe het in elkaar zit. Met witte golf op de testbank om de gezagsargumenten duidelijk te maken.
Comment