Oorspronkelijk geplaatst door Shivte
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Verbod op verwijderen roetfilter :
http://economie.eenvandaag.nl/index.php/blogs-economie/63105/kamer_verbod_op_verwijderen_roetfilterSeat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenVerbod op verwijderen roetfilter :
http://economie.eenvandaag.nl/index.php/blogs-economie/63105/kamer_verbod_op_verwijderen_roetfilter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs het voor mensen, die hun roetfilter lieten verwijderen, dan nog mogelijk die terug te laten plaatsen?
Ps: de mijne zit er nog tussen. Ben met het milieu begaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenIs het voor mensen, die hun roetfilter lieten verwijderen, dan nog mogelijk die terug te laten plaatsen?
Ps: de mijne zit er nog tussen. Ben met het milieu begaan.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenWaar is de tijd dat dat hier nog een écht autoliefhebbers forum was. Met al die eco loverkes hier, heeft niks meer met liefhebberij te maken!
En al zeker diegene met die M diesel toestanden die doen alsof ze een M3 kunnen pakken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk BerichtenGaat zeker, kost enkel een nieuwe filter
Vind ik ook! Iedereen die met een I4 2.0 of lager rijdt, zouden feitelijk de toegang tot het forum moeten ontzegd worden!
En al zeker diegene met die M diesel toestanden die doen alsof ze een M3 kunnen pakken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoe meer M logo's hoe kleiner uwe piet!den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHoe meer M logo's hoe kleiner uwe piet!2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZalig die lambo.
Comment
-
Nu eens iets anders.
Vraag mij af waarom er door de tuners nog geen werk is gemaakt om de ZF steptronic automaten te kunnen herprogrammeren.
Je leest wel over herprogrammatie van DKG en DSG bakken, terwijl de trage steptronics veel meer nood hebben aan herprogrammatie om de schakeltijden te verbeteren, vooral manueel.
Een gat in de markt of vergis ik mij?
Is nog legaal ook.
Comment
Comment