Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Shivte Bekijk Berichten
    Klopt het dat je je fabrieksgarantie van audi behoud als je laat chippen door ABT?
    Enkel in Duitsland, in België en Nederland bestaat abt niet meer

Comment

• Verbod op verwijderen roetfilter :

http://economie.eenvandaag.nl/index.php/blogs-economie/63105/kamer_verbod_op_verwijderen_roetfilter
      Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
      Audi S3 '02 sold => topic
      Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
      Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Niet meer dan normaal.

Comment

• Eer ze dat doen in BE is de diesel uitgeput...

Comment

• Da's in Olland dus.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
              Da's in Olland dus.
              .nl normaal wel.

Comment

• De eindconsument mag het niet meer doen, adverteren ervoor mag ook niet maar over de bedrijven die het uitvoeren spreken ze weinig...

Comment

• Is het voor mensen, die hun roetfilter lieten verwijderen, dan nog mogelijk die terug te laten plaatsen?

Ps: de mijne zit er nog tussen. Ben met het milieu begaan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Is het voor mensen, die hun roetfilter lieten verwijderen, dan nog mogelijk die terug te laten plaatsen?

Waar is de tijd dat dat hier nog een écht autoliefhebbers forum was. Met al die eco loverkes hier, heeft niks meer met liefhebberij te maken!

Comment

Is het voor mensen, die hun roetfilter lieten verwijderen, dan nog mogelijk die terug te laten plaatsen?

Gaat zeker, kost enkel een nieuwe filter

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Waar is de tijd dat dat hier nog een écht autoliefhebbers forum was. Met al die eco loverkes hier, heeft niks meer met liefhebberij te maken!
                      Vind ik ook! Iedereen die met een I4 2.0 of lager rijdt, zouden feitelijk de toegang tot het forum moeten ontzegd worden!
                      En al zeker diegene met die M diesel toestanden die doen alsof ze een M3 kunnen pakken!

Comment

• Alle diesels bannen dan he, die moeten maar naar bouwforum met hun stoof.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bimmer Bekijk Berichten
                          Gaat zeker, kost enkel een nieuwe filter

Vind ik ook! Iedereen die met een I4 2.0 of lager rijdt, zouden feitelijk de toegang tot het forum moeten ontzegd worden!
                          En al zeker diegene met die M diesel toestanden die doen alsof ze een M3 kunnen pakken!
                          Hoe meer M logo's hoe kleiner uwe piet!

Comment

Goed gezegd meisje.
                            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

//Marketing
                              2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• De Lambo van POG bij BR Performance

+ YouTube Video
                                ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                                Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Zalig die lambo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                    Zalig die lambo.
                                    Ik ben eerder fan van die testbank.

Comment

• Haalde de lambo daar ook minder pk's dan officieel opgegeven?

Comment

• Alle chippers hebben geijkte testbanken, dus die gaan allemaal hetzelfde en het enige juiste vermogen weergeven. Wat de fabrikant ook mag beweren of opgeven.

Comment

• Nu eens iets anders.

Vraag mij af waarom er door de tuners nog geen werk is gemaakt om de ZF steptronic automaten te kunnen herprogrammeren.
                                          Je leest wel over herprogrammatie van DKG en DSG bakken, terwijl de trage steptronics veel meer nood hebben aan herprogrammatie om de schakeltijden te verbeteren, vooral manueel.

Een gat in de markt of vergis ik mij?
                                          Is nog legaal ook.

Comment

Working...
                                          X