Oorspronkelijk geplaatst door Niko80
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenKan je dat ook met de golf r en Leon cupra? Vb op comfort de stockmap voor openbare weg en de remap in sport voor circuit?den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenJakkel gaat nog chippen si, het komt eraan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenKan je dat ook met de golf r en Leon cupra? Vb op comfort de stockmap voor openbare weg en de remap in sport voor circuit?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenAls je zo een moderne bmw kan chippen volgens rijmodus en dus enkel het extra vermogen in sport modus hebt, lijkt me dat niet zo slecht. Je rijdt toch meestal in comfort met je gewone vermogen. Qua slijtage lijkt me dat dan goed mee te vallen.
Comment
-
Wat ik vervelend vind is dat wanneer je manueel in de sportstand rijdt hij toch steeds beslist om zelf terug af te schakelen.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door papie Bekijk BerichtenHoe zit het voor een mondeo 1.8 tdci van 2008? die heeft standaard 125 pk.want je zit toch met dat vervelend turbogat.zou dat verbeteren doormiddel van chiptuning?hoeveel zou dit mij kosten?
Verstuurd vanaf mijn SM-J500FN met Tapatalk
Op onze site zie je de grafiek voor en na. Turbolag is iets minder na de tuning, maar de fysica kan je als tuner niet overtreffen. Nu is het bij ons de jaarlijkse actie, dus snel even mailen of zelfs bellen is de boodschap. Helaas is er dit jaar geen plaats meer, maar we helpen u zo snel mogelijk verder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenAls ik een softwarematig dichtgeknepen versie zou hebben van een bepaalde motor en de chiptuning proper en legaal zou kunnen uitgevoerd worden. Met alle juiste papieren en behoud van complete fabrieksgaranties enzomeer. En dat alles voor een paar 100 euro? Direct! Je zou wel gek zijn om bijvoorbeeld voor een 325d 10.000 euro op te leggen tegenover een 316d, terwijl je die 316d voor een paar 100 euro het vermogen kunt laten geven van zo'n 325d hé.
Alhoewel dat 150pk in gewoon gebruik voldoende is en soms nog teveel met de huidige hoeveelheid wagens op de baan.2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk BerichtenAwel ja, mijn vrouw zou een nieuwe Leon 150pk tdi willen bestellen omdat de 184pk momenteel niet te krijgen is. Ik zou die wel durven naar die waarden laten zetten. Maar zoals vroeger chippen tot de laatste pk eruit komt dat niet meer.
Alhoewel dat 150pk in gewoon gebruik voldoende is en soms nog teveel met de huidige hoeveelheid wagens op de baan.
Comment
-
als je een 150pk versie laat chippen zit je boven de 190pk ze. Pak dat een standaard GTD in de praktijk 190pk heeft zit je daar dus boven.Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenMaar de 150 is geen gedowntunede 184 he. Heeft andere turbo.
Sommigen denken als ze 2 (of meer) vermogensvarianten zien bij dezelfde cilinderinhoud dat dit automatisch dezelfde motor is enkel met andere soft. Niet dus.
Hier is het de turbo, soms zijn ook andere randapparaten zoals de koppeling minder sterk.MY 2011 Lexus IS250 Aut.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door AocAoc Bekijk Berichten@Geert, Yannick, ... is het mogelijk om via obd aan live mapping te doen zoals bij een standalone systeem?
Ik heb horen zeggen dat JD dit al toepast bij de VAG motoren.
bij 1.8T kan je dit bevoorbeeld met een emulator (niet OBD) maar OBD... ik vrees van niet...
In de fabriek gaan ze kunnen emuleren omdat ze daar met een ETK ECU werken.Last edited by Geert DVX; 17/12/2015, 14:18.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenDit wil ik wel eens zien :-)
bij 1.8T kan je dit bevoorbeeld met een emulator (niet OBD) maar OBD... ik vrees van niet...
In de fabriek gaan ze kunnen emuleren omdat ze daar met een ETK ECU werken.
Comment
Comment