Vraag het hen zelf in plaats van dat hier te vragen:
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenWat kost een gewone meting bij DVX/BR?Ben tot nu altijd bij Heinz geweest, maar wil wel eens een vergelijkende test doen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ralphke Bekijk Berichten50€ voor 2wielaandrijving en 100€ voor 4 of zoiets?
Verstuurd vanaf mijn RIDGE 4G met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk BerichtenOk bedankt, ik weet wat ik wou weten :p Na de feestdagen eens werk van maken.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIs een Porsche Cayenne Hybrid al aan te passen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk BerichtenWanneer komt er nog eens een dyno day?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet heeft wel iets van primaten gedrag. Met je ballen zwieren en faeces naar elkaar gooien. Maar dan met curves op een blad papier.
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenHet heeft wel iets van primaten gedrag. Met je ballen zwieren en faeces naar elkaar gooien. Maar dan met curves op een blad papier.
Omdat ge zelf jaren aan eens stuk aan het twijfelen was of ge uwe 330d al dan niet zou chippen? Daar bestaat ook een naam voor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk BerichtenIs een Porsche Cayenne Hybrid al aan te passen?
je koopt ne groene oto , voor de taks verzekering en verbruik en dan gade da chippen
man koop u dan ne turbo , da heeft ineens pk genoeg
zal is een bommeke gooien se op de laatste dag van het jaar ze moesten dat gewoon verbieden .
als je graag meer pk hebt , koop u dan ene , achter af chippen , trekt op niks , auto , lees remmen motor boite is daar niet op aangepast en ja dat zal wel een tijdje lukken , maar problemen krijg je steeds als je die pk,s gebruikt.Mijn alter ego Willy met ne Toyota
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichtenda snap ik dus niet he
je koopt ne groene oto , voor de taks verzekering en verbruik en dan gade da chippen
man koop u dan ne turbo , da heeft ineens pk genoeg
zal is een bommeke gooien se op de laatste dag van het jaar ze moesten dat gewoon verbieden .
als je graag meer pk hebt , koop u dan ene , achter af chippen , trekt op niks , auto , lees remmen motor boite is daar niet op aangepast en ja dat zal wel een tijdje lukken , maar problemen krijg je steeds als je die pk,s gebruikt..
Vooral die 114i'kes zijn overdreven
Verzonden vanaf mijn iPhone met TapatalkBMW X5 45e
Comment
Comment