Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    Als je remmen mee begint aan te passen kan het wel eh .

Vooral die 114i'kes zijn overdreven

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

das waar wat je zegt , maar als je alles moet gaan aanpassen ben je veel goedkoper af door gewoon een zwaardere versie van iets te kopen
    bv een 114 wat kost dat ? 30000 ? koop u dan een 135 kost u 45000die 15000 euro gaat u veel zorgen besparen veel meer plezier geven en je hebt nog is fabrieksgarantie
    Ik meen mij trouwens te herrinneren , dat jij in een ver verleden ne hoop zever hebt gehad met te chippen dat is wel opgelost geraakt , maar je begrijpt me wel denk ik
    Mijn alter ego Willy met ne Toyota

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Omdat ge zelf jaren aan eens stuk aan het twijfelen was of ge uwe 330d al dan niet zou chippen? Daar bestaat ook een naam voor.
      Voor jou kan ik er ook makkelijk enkele bedenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Inventief Bekijk Berichten
        das waar wat je zegt , maar als je alles moet gaan aanpassen ben je veel goedkoper af door gewoon een zwaardere versie van iets te kopen
        bv een 114 wat kost dat ? 30000 ? koop u dan een 135 kost u 45000die 15000 euro gaat u veel zorgen besparen veel meer plezier geven en je hebt nog is fabrieksgarantie
        Ik meen mij trouwens te herrinneren , dat jij in een ver verleden ne hoop zever hebt gehad met te chippen dat is wel opgelost geraakt , maar je begrijpt me wel denk ik
        Een 116i (kleinste benzine momenteel in configurator) kost basis 22.800.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Een 116i (kleinste benzine momenteel in configurator) kost basis 22.800.
          je moet dan ook wel de zelfde basis uitrusting nemen he alles wat standaard op die 135 staat.
          maar ik voel dat je het verschil enorm vind , zal het voor u anders stellen.
          ne 116 heeft 115 pk dacht ik ,wel je gaat prullen naar 190 , das al veel he dan de rest aan passen remmen boite want je wilt het te goei doen , koop u dan ne 120 of 125 om iets te zeggen met die 135i wou ik alleen maar zeggen dat je beter een zwaardere motor koopt en n iet chipt das al

Comment

da snap ik dus niet he
            je koopt ne groene oto , voor de taks verzekering en verbruik en dan gade da chippen
            man koop u dan ne turbo , da heeft ineens pk genoeg
            zal is een bommeke gooien se op de laatste dag van het jaar ze moesten dat gewoon verbieden .
            als je graag meer pk hebt , koop u dan ene , achter af chippen , trekt op niks , auto , lees remmen motor boite is daar niet op aangepast en ja dat zal wel een tijdje lukken , maar problemen krijg je steeds als je die pk,s gebruikt.
            Iemand die een cayenne hybride koopt, let absoluut niet op het milieu. Die let maar op 1 ding en dat is zijn portemonnaie. Een hybride is fiscaal interessant voor firma's. Dus waarom zou je dan een turbo kopen die fiscaal afgestraft wordt. En als je dan nog je wagen kan chippen, is dat toch mooi meegenomen. En trouwens ieder onderdeel in een wagen heeft zijn reserves, dus schippen kan absoluut geen kwaad.

Comment

• door al die mensen die zoals jij het steld op hun portemonee letten betalen ik en jij ne hoop meer belasting , is misschien een klote argument , want nen belg is geboren om te bedriegen maar toch is overdenken.
              plus je schrijft elke wagen heeft zijn reserves, ok dat kan ,maar door te chippen neem je die weg dus dat zal sneller zo zijn, weg reserves weg garantie

Comment

Zo'n ver verleden is dat niet maar klopt .

Onze mini is ook herdaan, is een teruggeknepen Cooper (one met 75ezels en sportpakket enz), en die staat nu gewoon op cooper waardes . Das doenbaar en bolt probleemloos verder

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                BMW X5 45e

Comment

je moet dan ook wel de zelfde basis uitrusting nemen he alles wat standaard op die 135 staat.
                  maar ik voel dat je het verschil enorm vind , zal het voor u anders stellen.
                  ne 116 heeft 115 pk dacht ik ,wel je gaat prullen naar 190 , das al veel he dan de rest aan passen remmen boite want je wilt het te goei doen , koop u dan ne 120 of 125 om iets te zeggen met die 135i wou ik alleen maar zeggen dat je beter een zwaardere motor koopt en n iet chipt das al
                  Mijn 316d bolt perfect op stage 2 met 205pk en 420Nm koppel. Leg er alle dagen de zweep op en na 10.000km nog steeds geen problemen.

Comment

door al die mensen die zoals jij het steld op hun portemonee letten betalen ik en jij ne hoop meer belasting , is misschien een klote argument , want nen belg is geboren om te bedriegen maar toch is overdenken.
                    plus je schrijft elke wagen heeft zijn reserves, ok dat kan ,maar door te chippen neem je die weg dus dat zal sneller zo zijn, weg reserves weg garantie
                    Het is de regering die de regels maakt en mensen (mis)gebruiken ze. Dus tja, hoeft er niemand toch te zagen. Ik steek mijn wagen ook in kosten in mijn firmatje in bijberoep terwijl ik mijn wagen niet nodig heb voor mijn activiteit, maar hey de regering laat zoiets toe dus ik zou een ezel zijn om er geen gebruik van te maken.

Een goede chipper weet waar de reserves liggen en zal er niet over gaan. En garantie, tja, als je wagen ouder dan twee jaar is, heb je toch geen garantie meer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leoncupra Bekijk Berichten
                      Iemand die een cayenne hybride koopt, let absoluut niet op het milieu. Die let maar op 1 ding en dat is zijn portemonnaie. Een hybride is fiscaal interessant voor firma's. Dus waarom zou je dan een turbo kopen die fiscaal afgestraft wordt. En als je dan nog je wagen kan chippen, is dat toch mooi meegenomen. En trouwens ieder onderdeel in een wagen heeft zijn reserves, dus schippen kan absoluut geen kwaad.

Ieder onderdeel heeft inderdaad zijn reserves. Feit is en blijft dat de chiptuners, hoe groot hun mond ook is, die reserves nooit allemaal kunnen kennen en dat ze bijgevolg dus ook fouten maken waardoor hun klanten met stukken zitten die ze dan zelf mogen betalen.

Comment

• 10.000 km is twee keer niks. Ik vraag me af de motor probleemloos de 300.000 km haalt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                          10.000 km is twee keer niks. Ik vraag me af de motor probleemloos de 300.000 km haalt.
                          Hier bij ons is een auto toch afgeschreven op 180.000 km :p dat is dus een probleem voor de oostblokkers/afrikaantjes die nog 500.000km rijden met onze afgeschreven versleten auto's :p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                            oeh ik kom mss mee! Ik wil ook wel eens weten wat mijne eruit perst
                            Wil dan ook wel eens meegaan, altijd fun om een V70 op de rollen te zien staan naast allemaal dat hothatch geweld

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                              Wil dan ook wel eens meegaan, altijd fun om een V70 op de rollen te zien staan naast allemaal dat hothatch geweld
                              Ben van plan eind januari te gaan (tenzij er dan een hoop sneeuw ligt), ik PM de geïnteresseerden wel als mijn auto gemaakt is zodat we een dag kunnen afspreken/reserveren. Ik ga bij BR de meting laten doen, om hun testbank eens te vergelijken met die van Heinz

Comment

• De prijs die je hier gekregen hebt kwam van DVX hé.
                                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Ik zou ook wel eens het echte vermogen willen weten van mijn sportieve BMW diesel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
                                    Ben van plan eind januari te gaan (tenzij er dan een hoop sneeuw ligt), ik PM de geïnteresseerden wel als mijn auto gemaakt is zodat we een dag kunnen afspreken/reserveren. Ik ga bij BR de meting laten doen, om hun testbank eens te vergelijken met die van Heinz
                                    Waarom niet DVX? Alé heb ik de voorkeur voor.

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                    De prijs die je hier gekregen hebt kwam van DVX hé.
                                    Inderdaad, ik ga feitelijk liever bij DVX. Geert ken ik en ik weet dat ze daar m'n wagen deftig behandelen (wat niet wil zeggen dat BRP dat niet doet).

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                    Ik zou ook wel eens het echte vermogen willen weten van mijn sportieve BMW diesel.
                                    Ga ook mee?

Comment

• Ik ga ook een testbank zetten, 40 euro per run. Dan zoek ik op internet hoeveel pk de kar heeft en print ik gewoon een blad met een beetje meer of minder kassa kassa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                        Ik zou ook wel eens het echte vermogen willen weten van mijn sportieve BMW diesel.
                                        Laat ons allen samen gaan!

Comment

• Idd hier ook de voorkeur voor DVX ...

Comment

Working...
                                          X