Is he for real? Op maat? Kom niet meer bij
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk BerichtenMeende gij dat nu
Ga gewoon bij DVX,BR-Performance-PPE-Heinz.....want....de gierigheid bedriegt altijd de wijsheid
Heinz tuned mijn auto niet. BR en DBX wel. Normaal zou Rica goed zijn voor Volvo maar die werken met een standaardprogramma dat je inlaad via een apparaatje. Wat wel handig is dat je via dat appartaat ook gewoon je standaard tune kan terug zetten.
Anyway, wat is er dan mis met ziptuning?
Ralphe. Dus gij kunt mij ook een individueel programma beloven op basis van mijn mods. Catback, grotere turbo intake en intercooler buizen. Veilig en afgesteld door het meten van lambda waarden uitlaat temperatuur?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichtenik zou om te beginnen zelf een wideband installeren op uw wagen, kan je perfect in de afr's in het oog houden.Ik heb verder ook geen tuning plannen dus acht ik dat niet nodig. Het is fijn speelgoed dat wel maar het zijn kosten die ik niet hoef te doen natuurlijk. Ik wil ook geen extra meters die mijn interieur verpesten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenIs er iemand al bij ziptuning geweest? Lijken me goei mannen als ze beloven wat ze zeggen. Individuele tuning, dyno test met AFR meting etc.. Bij Rica bijvoorbeeld zit je met een standaard programma. Ik heb enkele mods en om het meeste daaruit te halen wil ik dan ook een individueel programma en zeker de feedback via AFR zodat het blokje goed draait. Ze zijn ook bij de goedkopere.
Comment
-
LPG doen we liever ook niet.
Uw installatie moet ook wat bij aangepast worden en gaat niet altijd even vlot.
Wijzelf komen aan die installaties niet aan.
Even dit topic terug wat kleur geven:
Leon met TTE420 turbo:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenBR doet het niet omdat ik op lpg rijdt. Rica zegt geen winst te boeken met mijn mods maar wilt wel lpg doen. Gaat vlot zo'n tuner zoeken
ASD heeft voorlopig geen werkende testbank lees ik op bimmerboard..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenIk denk het bijna niet, ik heb al moeite met 300pk en sper.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenDie cupra krijgt die dat vermogen wel op de grond?
Zulke mods zou ik bij een hothatch éérder op een 4wd doen . Een S3 bv.
Wat heb je aan power als je ze pas vanaf 150km/h op de grond krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichtenoei odan. Wat gaat dat dan bij u niet zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk BerichtenDas een andere wagen hee... Ik weet zelfs gti rijders die na stage 1 er al genoeg van hebbenleg maar zeker een superband op die kar. (Ps c2, yok neova,...)
Maar sommigen willen nu altijd meer en meer... En ik heb al gemerkt, hoe meer rook er uit de banden komt, hoe "cooler" het is.
Comment
Comment