Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
    195 van bandjes, wtf :lol
    Heb momenteel 235 liggen en heb het nog.
    Mja was de standaardmaat bij het vorig model
    Ben nog op zoek naar een breder setje maar wil er niet te veel geld aan geven. (auto heeft 265.000km)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fazer600 Bekijk Berichten
      Mja was de standaardmaat bij het vorig model
      Ben nog op zoek naar een breder setje maar wil er niet te veel geld aan geven. (auto heeft 265.000km)
      ik wil 17 inch 8J, maar niks voor te vinden in 5x108

Comment

• mijn 17 inch 8j in 5x108 zijn just weg :-p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xanthine Bekijk Berichten
          ik wil 17 inch 8J, maar niks voor te vinden in 5x108
          Vrees dat jij toch niet zo goed kijkt dan. Vind er redelijk wat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
            Stuiteren is een beter woord, dat ze precies omhoog schieten omdat er niet genoeg gewicht op duwt.
            Gelijk kefkie zijn achterwiel in die bocht op de rondrit toen hij met een rotte schokdemper rondreed
            Was vooraan toen :p

Comment

• Just. Heb achteraan geen dempers

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                Just. Heb achteraan geen dempers

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                Tzit em in de details e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                  10.000 km is twee keer niks. Ik vraag me af de motor probleemloos de 300.000 km haalt.
                  Mijn ex Leon is herwerkt van 130 pk naar 222pk en ik heb daar 105000 km meegereden zonder problemen. En eens goed op temp. serieus mee doorgevlogen.

De mens na mij heeft hem op 180000km opgeplooid maar tot dan ook zonder miserie.
                  2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mr Polo Bekijk Berichten
                    Was vooraan toen :p
                    Just! Basketbal was er niets tegen!

Comment

• Klopt!

op de keuring konden ze er ook mee lachen. Dat meetmachine kwam op 0 te staan
                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                        Klopt!

op de keuring konden ze er ook mee lachen. Dat meetmachine kwam op 0 te staan
                        Zat er feitelijk nog iets in van olie? Nee zeker?

Comment

• Ik denket nie

Nu steken er van bilstein onder, kan alleen maar beter zijn!
                          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Enfin, even serieus.

Uiteraard is de motorsportafdeling voorbehouden voor de echte M's. Maar bepaalde dingen van de echte M's komen wel in bepaalde en beperkte mate terug in de M-pakketten. Zo lijken bumpertjes, wielen en interieuronderdelen dikwijls fel op die van de echte M varianten. Voorts rijdt een BMW met M-sportpakket een fractie strakker door de lagere en stuggere vering in combinatie met de bredere banden. En voelt hij voor velen ook wat beter aan door de sportzetels, stuur,... . Die letter 'M' weglaten uit M-sportpakket, en al de M-logootjes uit het interieur weren, en geen muggenziftertjes meer. Maar marketingsgewijs slaat die letter M beter aan, en dat weten ze bij BMW ook hé.
                            Klopt, en dus zoals ook ik eerder opmerkte, het is vooral meer optisch met een heel klein beetje meerwaarde qua wegligging en inderdaad, het M-logo doet wel wat.
                            Tegenwoordig heeft BMW met de nieuwe modellen ook een extra efforeke gedaan met de remmen, dat werd tijd.

Wat velen echter vergeten of niet weten is dat de echte M's onderhuids totaal anders zijn opgezet voor wat de wegligging betreft. Heel het ophangingssysteem is niet te vergelijken met die van een gewone M's, ook al staan die 1,5cm lager.
                            O.a. stijvere ophangingsbussen, andere ophangingsarmen, andere veren en schokdempers, dikkere stabilisator stangen, enz.
                            Je kunt je wel voorstellen dat je dan een heel ander concept krijgt op de weg en daar wijzigen ook de M-performance onderdelen niet veel aan, die zijn meer bedoelt richting motor tuning, remmen en wederom optisch.

't Is maar gewoon ne weet, meer niet.
                            Last edited by JMM; 09/01/2016, 15:48.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                              Er zijn nog vele nuances waarover eindeloos verder kan gediscussieerd worden Zo is er bijvoorbeeld het verschil in wegligging aan 200km/h tussen een M sportophanging en een eibach verlaging die naar het schijnt geen krimp geeft aan die snelheden
                              Mijn fout, ben niet duidelijk geweest, mijn excuses daarvoor, het gaat namelijk om een Eibach Pro-Street-S schroef set.

Neem aan dat je twijfels nu wat minder zijn?

Comment

Als ik aan DVX denk moet ik automatisch aan een VW Golf denken, en mijn haat voor die auto kunt ge u niet voorstellen (rij zelf met een Golf 7). + Yannick van BR heeft een Clio RS als avatar opt forum, daarmee scoort ge al goeie punten bij mij :p
                                Was de mijne, heerlijke kar, spijtig genoeg "moeten" verkopen (je kan namelijk niet alles houden) . Nog beter: heb zelfs een C30 gehad ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                  Was de mijne, heerlijke kar, spijtig genoeg "moeten" verkopen (je kan namelijk niet alles houden) . Nog beter: heb zelfs een C30 gehad ook
                                  Ik ken het gevoel, mijn RS heb ik ook moeten verkopen, deed rond de 900 euro/maand aan naft op, dat blijft ge niet volhouden :p Ge hebt toch geen Golf gekocht nu he?

Comment

Ik ken het gevoel, mijn RS heb ik ook moeten verkopen, deed rond de 900 euro/maand aan naft op, dat blijft ge niet volhouden :p Ge hebt toch geen Golf gekocht nu he?
                                    Wat heeft die auto u misdaan?
                                    VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

Nee, een BMW

Voor ik bij BR werkte had ik een firmawagen en de RS was mijn tweede wagen, als ik wou kon ik hem houden, maar ne maat was erin geïnteresseerd en twas ne goeien deal dusja.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Charlie07 Bekijk Berichten
                                        Wat heeft die auto u misdaan?
                                        Ik vind een Golf gewoon een karakterloze saaie auto met gebrek aan comfort. Ik vind dat een auto een aanvulling/uiting van uw persoonlijkheid is, en voel me dood ongelukkig in een Golf. Voor 28.000 euro koop ik mij heel wat anders. Mja helaas is mijn baas nogal saai en klassiek, en kiest hij de wagens in onze plaats. Mja werkgevers genoeg waar ik wel een Volvo V40 krijg

Comment

• Ik geef u wel gelijk, ik heb vb ipv een gti/r een Leon cupra gekocht omdat ik vind dat die meer emotie/gevoel uitstraalt. Niet omdat ik geen extra 5000€ wou uitgeven.

Comment

Working...
                                          X