Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Met een dubbelaccount werken is inderdaad vals spelen. Spijtig, want ik vond het net wel interessant worden.

Toch zeer vreemd dat een bepaalde reactie van een zekere "beheerder" hier plots als sneeuw voor de zon verdwenen is...

Dit forum gaat echt de goede kant uit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
      Toch zeer vreemd dat een bepaalde reactie van een zekere "beheerder" hier plots als sneeuw voor de zon verdwenen is...

Dit forum gaat echt de goede kant uit.
      Ah, want jij mag je post wegdoen maar hij niet?

Ik snap sommige reacties van jou toch niet hoor.

Als het hier dan toch zo slecht is, bol het dan gewoon af. De meerwaarde die jij brengt op't forum kan je ook in 5 posts van de 6.000 zetten.
      That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
      28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
      28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Waar doe ik ooit mijn berichten weg advocaatje van mijn voeten? Het is niet omdat je tot een bepaald clubje van pijpvriendjes op dit forum behoort dat uw woord heilig is, onthou dat goed. Ik heb trouwens 6000 berichten in 9 jaar en gij bijna 4000 in 1,5 jaar. Je mag ook zelf wegblijven als het u niet bevalt.

Comment

Waar doe ik ooit mijn berichten weg advocaatje van mijn voeten? Het is niet omdat je tot een bepaald clubje van pijpvriendjes op dit forum behoort dat uw woord heilig is, onthou dat goed. Ik heb trouwens 6000 berichten in 9 jaar en gij bijna 4000 in 1,5 jaar. Je mag ook zelf wegblijven als het u nieit bevalt.
          Hahaha jij bent grappig.

At least i'm getting some

Gefrustreerde zak.
          That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

Comment

Waar doe ik ooit mijn berichten weg advocaatje van mijn voeten? Het is niet omdat je tot een bepaald clubje van pijpvriendjes op dit forum behoort dat uw woord heilig is, onthou dat goed. Ik heb trouwens 6000 berichten in 9 jaar en gij bijna 4000 in 1,5 jaar. Je mag ook zelf wegblijven als het u niet bevalt.

Ik vrees dat jij een tijdje mag wegblijven.

Forumleden

11. Ongepast taalgebruik wordt niet getolereerd. Schelden, vloeken, provoceren is niet toegestaan. Het bedreigen van leden zal eveneens zwaar gesanctioneerd worden, mogelijk met (tijdelijke) uitsluiting van het forum tot gevolg.

Comment

• Lekker topic, neemt popcorn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ReV Bekijk Berichten
                Lekker topic, neemt popcorn

Comment

• Voelde mij al tekort gedaan.
                  den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                  "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                  Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                    Voelde mij al tekort gedaan.

Comment

• Oké, Diabolic heeft even de duivel in zichzelf losgelaten. Hij zal het wel begrepen hebben zeker? Spijtig van de ban.

Comment

• Nog steeds veel animo hier in dit topic...
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Hoe is dat hier ooit in gang geschoten eigenlijk, volg het al lang maar was er niet bij in het begin....lijkt wel het parlement.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                            Hahaha jij bent grappig.

At least i'm getting some

Gefrustreerde zak.
                            Het woordje zielig nog vergeten Erendriel ,bij deze rechtgezet

Comment

• Ik kom is zien voor die pijp .
                              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                Ik kom is zien voor die pijp .
                                Of wat kringrukken?

Comment

• Zeveren slaat hier voortdurend de hoogste klok, waarom verbaast mij dat niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yannick007 Bekijk Berichten
                                    Bij VAG kunnen ze blijkbaar weten ze hoeveel keer de wagen (via OBD) geflashed werd, dus als ze de wagenhistoriek bij de hand nemen en zien dat er bv 2 updates doorgevoerd werden, maar de wagen is 3x geflashed ruiken ze onraad .

Bij BMW kunnen ze het bij de F-reeksen zien indien het paswoord 'gekraakt' zou zijn of niet heb ik gehoord, maar technisch gezien met de full back-up is het gewoon onzichtbaar. Veel hangt blijkbaar af van de kunde van de dealer hebben we al gemerkt. Maar sowieso ALLE logs zijn weg, dus geen gegevens meer van de tuning zelf. Datum wordt teruggeschroefd, ... het is dan ook een back-up.

VAG onzichtbaar na ori zetten.

BMW geef ik je gelijk. Doch neem ik het risico niet dit aan de klanten te zeggen omdat het een gokspelletje is en idd afhangt van de dealer zelf.
                                    Last edited by Geert DVX; 05/02/2016, 18:51.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                                      Het woordje zielig nog vergeten Erendriel ,bij deze rechtgezet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JMM Bekijk Berichten
                                        Zeveren slaat hier voortdurend de hoogste klok, waarom verbaast mij dat niet?
                                        Inderdaad, zowel bij pro als contra.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Niko80 Bekijk Berichten
                                          Ik kom is zien voor die pijp .
                                          Ik heb nog een lange pijp, 3'' dik
                                          Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                                          Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                                          X