Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tijdje geleden dat ik hier meegelezen heb, net op tijd, 't is hier tof ....
    een vraag naar de beheerders : 'bol het af' mag je dus wel zeggen op dit forum ? maar pijpen mag niet ? Sigaretten roken wel ?

Comment

• Hier mag alleen maar over leasebrol gesproken worden. Of adviezen gegeven worden aan sjarels die twijfelen tussen twee ecodiesels. Komt er daarentegen eens iemand iets vragen omdat hij twijfelt tussen 2 sportkarren dan wordt hij met de grond gelijk gemaakt.

Heb vroeger altijd met plezier meegelezen, maar zelden iets gepost. Ik was heel vroeger zelfs nog onder een andere naam actief.

Maar nu, nee bedankt. Altijd dezelfde zeveraars die mekaar gelijk geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
        Hier mag alleen maar over leasebrol gesproken worden. Of adviezen gegeven worden aan sjarels die twijfelen tussen twee ecodiesels. Komt er daarentegen eens iemand iets vragen omdat hij twijfelt tussen 2 sportkarren dan wordt hij met de grond gelijk gemaakt.

Heb vroeger altijd met plezier meegelezen, maar zelden iets gepost. Ik was heel vroeger zelfs nog onder een andere naam actief.

Maar nu, nee bedankt. Altijd dezelfde zeveraars die mekaar gelijk geven.
        Je hebt gelijk.

Sent from my Apple muziekdoos.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door orange Bekijk Berichten
          Hier mag alleen maar over leasebrol gesproken worden. Of adviezen gegeven worden aan sjarels die twijfelen tussen twee ecodiesels. Komt er daarentegen eens iemand iets vragen omdat hij twijfelt tussen 2 sportkarren dan wordt hij met de grond gelijk gemaakt.
          Kan je een voorbeeld geven?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Je hebt gelijk.

Sent from my Apple muziekdoos.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
              VAG onzichtbaar na ori zetten.
              Kan geen enkel merk van het VAG concern zien dat er een tuning op de wagen aanwezig is? Buiten natuurlijk de testrit op de weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                Kan geen enkel merk van het VAG concern zien dat er een tuning op de wagen aanwezig is? Buiten natuurlijk de testrit op de weg.
                Als er een tuning op zit kunnen ze het zien (hoeven ze zelfs geen testrit mee te doen). Als we die origineel zetten zien ze niets meer.

Comment

Als er een tuning op zit kunnen ze het zien (hoeven ze zelfs geen testrit mee te doen). Als we die origineel zetten zien ze niets meer.
                  Ok bedankt voor je antwoord Geert, dus maw er zit bvb geen tellertje in die ziet hoeveel keer de auto een flash heeft gehad?

Comment

• Durven tuners dat op papier zetten dat de fabrieksgarantie niet vervalt en dan ook verantwoordelijkheid nemen als het niet zo is?
                    Puur hypothetisch uiteraard als de wagen dan enkel op circuit wordt gebruikt.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kurtjevv Bekijk Berichten
                      Ok bedankt voor je antwoord Geert, dus maw er zit bvb geen tellertje in die ziet hoeveel keer de auto een flash heeft gehad?
                      Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                      Durven tuners dat op papier zetten dat de fabrieksgarantie niet vervalt en dan ook verantwoordelijkheid nemen als het niet zo is?
                      Puur hypothetisch uiteraard als de wagen dan enkel op circuit wordt gebruikt.
                      Bij de huidige vag modellen en softwareversies steek ik mijn hand in het vuur. De technologie staat bij hen en bij ons niet stil. Het blijft een kat en muis spelletje, maar mijn antwoord is op dit ogenblik: neen, ze zien het niet. Wij kunnen de counter (voorlopig) terugzetten ;-) Al meermaals getest en ja ik zet dit op papier.
                      Stel me dezelfde vraag volgende maand en hoop dat mijn antwoord dan nog hetzelfde is, maar dat kan je niet voorspellen.

Zo ook met de toegang blijft het kat en muis. De nieuwe 2.0 tsi motoren konden getuned worden. Deze met de laatste software versie niet meer (vb golf 7 gti, r, cupra,...)
                      Last edited by Geert DVX; 07/02/2016, 21:50.

Comment

• Wie laat er zijn wagen terug origineel zetten als hem voor onderhoud binnen moet?
                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Wie - die niet met een leasing of firmawagen rijdt - laat zijn onderhoud bij een officiële dealer uitvoeren wanneer de garantieperiode voorbij is ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                            Wie - die niet met een leasing of firmawagen rijdt - laat zijn onderhoud bij een officiële dealer uitvoeren wanneer de garantieperiode voorbij is ?
                            Ik.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                              Ik.
                              Idem.

Comment

• Met de bmw heb ik dat nooit gedaan, dan betaal ik meer dan die bak nog waard is. Met de nieuwe zal dat inderdaad wel gebeuren.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                                BMW X5 45e

Comment

Wie - die niet met een leasing of firmawagen rijdt - laat zijn onderhoud bij een officiële dealer uitvoeren wanneer de garantieperiode voorbij is ?
                                  Ik. Zelfs met m'n vroegere 120d die 8 jaar was toen ik em verkocht.

Comment

• Heb mijn vorige Golf VI GTI ook tot hij ingeleverd werd door de dealer laten onderhouden.
                                    Hij was er toen ook 6 jaar...

Comment

Bij de huidige vag modellen en softwareversies steek ik mijn hand in het vuur. De technologie staat bij hen en bij ons niet stil. Het blijft een kat en muis spelletje, maar mijn antwoord is op dit ogenblik: neen, ze zien het niet. Wij kunnen de counter (voorlopig) terugzetten ;-) Al meermaals getest en ja ik zet dit op papier.
                                      Stel me dezelfde vraag volgende maand en hoop dat mijn antwoord dan nog hetzelfde is, maar dat kan je niet voorspellen.

Zo ook met de toegang blijft het kat en muis. De nieuwe 2.0 tsi motoren konden getuned worden. Deze met de laatste software versie niet meer (vb golf 7 gti, r, cupra,...)
                                      Netjes dat jullie dit kunnen!!! Het is zoals je zegt, aan beide kanten zullen ze niet stil zitten.
                                      Het zal dan ook een kwestie van tijd zijn eer de nieuwe 2.0 tsi motoren met laatste software getuned kunnen worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                                        een vraag naar de beheerders : 'bol het af' mag je dus wel zeggen op dit forum ? maar pijpen mag niet ? Sigaretten roken wel ?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                                        Gefrustreerde zak.
                                        mag ook, blijkbaar.
                                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Hier ook.
                                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Working...
                                          X