Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Het grote chiptuning topic! v2.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenLetterlijk citaat uit de OEM handleiding (BMW stempeltje op de achterflap!) van mijn 2015 F31 320d. En iemand met een zwart steigerend beest in zijn avater heeft mij ooit eens gezegd dat alles wat OEM is, onderworpen is geweest aan een voorafgaande uitgebreide research, inclusief een hele resem aan tests heeft ondergaan vooraleer het begeerde stempeltje van OEM mee te krijgen!
Heb dat dan ook grotendeels zo uitgevoerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenDat staat zelfs ook zo in mijn boekje!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEn jij hebt dan nog een echte BMW, met die zes-in-lijn. Dan zal 't zeker juist zijn!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenEchte BMW en diesel? Grapjas
:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk BerichtenSinds jij een cilinder verloren hebt, ben je toch veranderd.
:p
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenEcht he, voel me veel minder man nu, wat mij een pak zuurder maakt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarom dat ik de opperzuur ben, ik heb nog een cilinder minder.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarom dat ik de opperzuur ben, ik heb nog een cilinder minder.That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk BerichtenTroost U, ik ook!
Maar dan ook weer niet NA, dus weer minpunt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk BerichtenMaar wel naft, dus maakt al iets goed!
Maar dan ook weer niet NA, dus weer minpunt...verkopen?
That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.
16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDaarom dat ik de opperzuur ben, ik heb nog een cilinder minder.
Heb jij maar 4 cilinders? En toch 2 pijpjes achteraan?zou je niet beginnen
nadenken om er 2 cilinders bij de steken? Of anders M-logo achteraan, dat telt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHeb jij maar 4 cilinders? En toch 2 pijpjes achteraan?zou je niet beginnen
nadenken om er 2 cilinders bij de steken? Of anders M-logo achteraan, dat telt ook
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenHeb jij maar 4 cilinders? En toch 2 pijpjes achteraan?zou je niet beginnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichteneen viercilinder tweeliter diesel
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk BerichtenDuidelijk dat ik *niets* moet compenseren dus
Comment
Comment