Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het grote chiptuning topic! v2.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    In de handleiding van mijn 5 stond ook zoiets ongeveer

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Zal allemaal wel wat standaardtaal zijn. Maar als je logisch redeneert, dan is het eigenlijk niet meer dan normaal om ook met een hedendaagse motor het in het begin wat kalm aan te doen. Baat het niet, dan schaadt het niet.

Comment

• 100% akkoord Jakkel.

Bij de aankoop van mijn R1 destijds, raadde de garagist aan om in het begin rustig aan te doen en stelselmatig het toerental iets op te drijven.
      2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
      2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Allemaal afhankelijk hoelang je je voertuig wil houden. Rij je er zoals ik slechts paar jaar mee (2-4) is het eventuele probleem voor de volgende

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
          Letterlijk citaat uit de OEM handleiding (BMW stempeltje op de achterflap!) van mijn 2015 F31 320d. En iemand met een zwart steigerend beest in zijn avater heeft mij ooit eens gezegd dat alles wat OEM is, onderworpen is geweest aan een voorafgaande uitgebreide research, inclusief een hele resem aan tests heeft ondergaan vooraleer het begeerde stempeltje van OEM mee te krijgen!
          Dat staat zelfs ook zo in mijn boekje!

Heb dat dan ook grotendeels zo uitgevoerd.

Comment

• Bij m'n V70 staat niets. Nu ja, niet nodig ook, aangezien ge daar enkel gelijk een bompa mee kunt rijden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
              Dat staat zelfs ook zo in mijn boekje!
              En jij hebt dan nog een echte BMW, met die zes-in-lijn. Dan zal 't zeker juist zijn!

Comment

En jij hebt dan nog een echte BMW, met die zes-in-lijn. Dan zal 't zeker juist zijn!
                Echte BMW en diesel? Grapjas

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
                  Echte BMW en diesel? Grapjas
                  Sinds jij een cilinder verloren hebt, ben je toch veranderd.

:p

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Sinds jij een cilinder verloren hebt, ben je toch veranderd.

:p
                    Echt he, voel me veel minder man nu, wat mij een pak zuurder maakt

Comment

Echt he, voel me veel minder man nu, wat mij een pak zuurder maakt
                      Daarom dat ik de opperzuur ben, ik heb nog een cilinder minder.

Comment

Nu moest ik even luidop lachen

Comment

• Al jullie cilinders zijn nog niet ingedaald.

Comment

Troost U, ik ook!
                            That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                            28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                            28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Erendriel Bekijk Berichten
                              Troost U, ik ook!
                              Maar wel naft, dus maakt al iets goed!
                              Maar dan ook weer niet NA, dus weer minpunt...

Comment

Maar wel naft, dus maakt al iets goed!
                                Maar dan ook weer niet NA, dus weer minpunt...
                                Sorry verkopen?
                                That's the difference between you and me. You want to lose small, I want to win big.

16/08/14 - 28/11/15 : Opel Astra J GTC (Astrid)
                                28/11/15 - 19/04/17 : Renault Mégane RS (Megan Fox)
                                28/04/17 - ... : Renault Megane GT 1.6dCi EDC

Comment

Heb jij maar 4 cilinders? En toch 2 pijpjes achteraan? zou je niet beginnen
                                  nadenken om er 2 cilinders bij de steken? Of anders M-logo achteraan, dat telt ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                    nadenken om er 2 cilinders bij de steken? Of anders M-logo achteraan, dat telt ook
                                    Mah gijse stoker!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
                                      Ik moet mijn beste vriend tootall nog gaan geloven dat ie zegt dat ik iets te compenseren heb door mijn 'motorisatie'. En hij kan het weten, want hij rijdt met een viercilinder tweeliter diesel.

Comment

een viercilinder tweeliter diesel
                                        Duidelijk dat ik *niets* moet compenseren dus
                                        Mijn Skoda

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TooTall Bekijk Berichten
                                          Duidelijk dat ik *niets* moet compenseren dus
                                          Ja, en ik wel met m'n tweeliter diesel dus... . Hallo? Iets met pot en ketel. ...Nog niet?

Comment

Working...
                                          X